Bekijk originele versie : ...gynaecologecrisis...
SweetRose
06-03-2007, 16:28
Binnekort weer mijn jaarlijkse controle bij de gynaecologe
en voor mij is dit echt geen lachertje maar iets waar ik dagen tervoren niet van kan slapen.
Melegh dat er iemand beneden aan mij zit.:traan1:
de eerste keer dat mijn gynaecologe beneden wat wou doen, heb k mijn benen gewoon toe gehouden en ik wou persé niet dat ze daar aankwam
na lang zeuren van hare kant heb k haar toegelaten, mits k mijn hand daar in de buurt mocht leggen zodat als ze te ver ging, k 'm snel kon wegduwen.
Klinkt echt belachelijk I know :moe:...
Ik kijk er echt niet naar uit...:( ..
Waarom kan ze de pil gewoon niet geven zonder te checken. :nerd:...
VaniLLa_flavour
06-03-2007, 16:30
moet je een uitstrijkje laten nemen?
dat doet echt pijn
zo te zien heb je een echt trauma opgelopen meid :hihi:
toch succes voor het volgende bezoek ;)
SweetRose
06-03-2007, 16:32
s echt ni om te lachen :(
Mysticalia
06-03-2007, 16:36
Sweeteke :sjans:
je moet je gewoon ontspannen en haar uitleggen dat je ongemakkelijk voelt, ze houden er echt wel rekening mee ;)
als je nog iets wilt weten, pm me :o ik weet wel waarom je gynaecologen haat ;)
SweetRose
06-03-2007, 16:39
Sweeteke :sjans:
je moet je gewoon ontspannen en haar uitleggen dat je ongemakkelijk voelt, ze houden er echt wel rekening mee ;)
als je nog iets wilt weten, pm me :o ik weet wel waarom je gynaecologen haat ;)
I know
jij bent bijna de enigste die mij begrijpt waarom k hen niet moet hebben. :(.
kwou dat je wat vaker online was, want kheb je echt nodig op sommige momenten :verdriet:..
Miss joee :kus:...
jah ze houden er rekening mee..
maar das een gynaecologe die bomvol zit kbedoel ..eer je een afspraak hebt kan het maanden duren :maf2:..
dus als ik daar zit met mijn benen gekruist, gaat tie echt ni een half uur mij zitten kalmeren enzo...:traan1:
I need you..
VaniLLa_flavour
06-03-2007, 16:42
s echt ni om te lachen :(
is het echt zo erg????
ben je bang voor de pijn
of gewoon bang voor het idee dat ze daar beneden je aanraken
vertrouw je jouw gynecologe?
Anders moet je misschien op zoek gaan naar een andere....
Mysticalia
06-03-2007, 16:43
I know
jij bent bijna de enigste die mij begrijpt waarom k hen niet moet hebben. :(.
kwou dat je wat vaker online was, want kheb je echt nodig op sommige momenten :verdriet:..
Miss joee :kus:...
jah ze houden er rekening mee..
maar das een gynaecologe die bomvol zit kbedoel ..eer je een afspraak hebt kan het maanden duren :maf2:..
dus als ik daar zit met mijn benen gekruist, gaat tie echt ni een half uur mij zitten kalmeren enzo...:traan1:
I need you..
ik ben maar een pm verder :D
mail me anders als je mn mailadres nog hebt ;) ik weet waar je mee zit en ik ken je gynaecologe :( ik kan je iemand anders aanraden ;)
SweetRose
06-03-2007, 16:47
is het echt zo erg????
ben je bang voor de pijn
of gewoon bang voor het idee dat ze daar beneden je aanraken
vertrouw je jouw gynecologe?
Anders moet je misschien op zoek gaan naar een andere....
het is erger dan je denkt.
der is iets mis met mij..meer kan k ni zeggen
en dat een gynaecologe daar zit heeft er nix mee te maken
tzit in mezelf
tis een lieve vrouwelijke belgische gynaecologe..heeft nix met haar te maken
tzit in mijn koppie...
ik ben maar een pm verder :D
mail me anders als je mn mailadres nog hebt ;) ik weet waar je mee zit en ik ken je gynaecologe :( ik kan je iemand anders aanraden ;)
neej tis ni die gynaecologe
deze is simoens ..kweet ni of je haar kent...
maar ni die van brussel ;)
nu heb k bijna gedaan met werken anders had k je gepmd :sjans:
Newlyweds
06-03-2007, 16:55
je gaat toch alleen naar de gynacoloog als je zwanger bent:confused:
Skoen_Ana
06-03-2007, 17:02
Dat hebben we hier niet in NL, dat je voor de pil moet na laten checken?
Wat controleren ze dan? Baarmoederhalskanker of zo iets?
Het lijkt me best eng, en niet fijn...maar ja als je een bevalling achter de rug hebt dan kan je het best aan...
bollebuik
06-03-2007, 17:06
huh ik ben ook van belgie, ben nooit naar gyneac geweest pas toen ik zwanger was. en de pil vroeg ik gewoon aan mijn huisarts; zoek anders een marokkaanse huisarts voor gewoon papiertje te schrijven, daar kan zelfs je man naartoe gaan.
hiwa safi, benen spreiden voor de pil :nerd: maar je gaat het toch ooit moeten doen hoor als je zwanger bent :D en als je zwanger bent dan moet je elke maand gaan :maf2: je gaat het snel wennen hoor om in je blote kont op de stoel te gaan zitten :hihi:
Skoen_Ana
06-03-2007, 17:16
huh ik ben ook van belgie, ben nooit naar gyneac geweest pas toen ik zwanger was. en de pil vroeg ik gewoon aan mijn huisarts; zoek anders een marokkaanse huisarts voor gewoon papiertje te schrijven, daar kan zelfs je man naartoe gaan.
hiwa safi, benen spreiden voor de pil :nerd: maar je gaat het toch ooit moeten doen hoor als je zwanger bent :D en als je zwanger bent dan moet je elke maand gaan :maf2: je gaat het snel wennen hoor om in je blote kont op de stoel te gaan zitten :hihi:
Huh wat vreemd?? Dus als je zwanger bent moet je elke maand met je benen gespreid zitten? Gelukkig hebben wij dat niet...bij ons word er gewogen, bloeddruk, bloed checken, buik voelen ligging baby...
VaniLLa_flavour
06-03-2007, 18:10
Het is best erg voor je :(
Maar je zal je toch op één of andere manier over je angst heen moeten zetten
misschien helpt het je als je man meegaat, dat je steun van hem hebt?
misschien moet je meer uitleg aan je gynecologe vragen over wat ze precies wil onderzoeken, wat ze precies gaat doen, welke instumenten ze allemaal gebruikt....
of praat er eens goed over met haar dat je zo'n angst hebt, waarschijnelijk ben je niet haar enige patiënte met dit probleem en kan ze jou tips geven die ze misschien al aan anderen heeft gegeven.
Precies hetzelfde hier. Vive la France!!!!
2_Heartbreak_3
06-03-2007, 20:35
Het is zelfs aangerade om elke 3 maanden te gaan als je de pil slikt, das nie te onderschatte.
Das een controle op baarmoederkanker allahyehfed, want zulke ziektes voel je echt niet wanneer het uitgebreid is vandaar die aangeraden controle.
Je moet er niet teveel mee inzitte, het valt allemaal wel mee, gewoon zitte ; bene ope ; klaar is kees, die mensen zyn al meer gewend.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.