Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nennah in theezakje in winkel

Pagina's : [1] 2

Jehna
18-07-2002, 09:37

Ik ken Marokkaanse thee in zakjes, heeeeeerlijk smaakt net als echte Nennah. Het is heel makkelijk je kan het zo kopen en gebruiken op het werk of als je snel thee wilt maken. liefs

sahira
18-07-2002, 09:53
Oja....is dat tegenwoordig gewoon in de supermarkt te koop of moet je bij een arabische winkel zijn? Het lijkt me zeker handig, net wat je zegt: even snel een kopje thee maken op het werk.....alvast bedankt...beslama..sahira.....:zwaai:

tha_lady
18-07-2002, 09:55
jah want je bent er normaal zo lang bezig, het werd tijd dat er thee zakjes kwamen. laterZ :blauwkus:

Jehna
18-07-2002, 09:58
Ja alleen het is te koop bij de Yves Rocher winkels. Het heet thee uit alle landen. Op dit doosje staat MAROC. Ik heb heb het gedronken. Net echte nennah, echt geweldig, en super handig.

sahira
18-07-2002, 10:08

Origineel gepost door Jehna Ja alleen het is te koop bij de Yves Rocher winkels. Het heet thee uit alle landen. Op dit doosje staat MAROC. Ik heb heb het gedronken. Net echte nennah, echt geweldig, en super handig. Yves Rocher? Meen je...ik ga gelijk kijken, zit zowat om de hoek hier bij mij vandaan......zal je vertellen of het inderdaad te drinken is of niet....thanxx.....beslama......Sahira..... :zwaai:

Jehna
18-07-2002, 10:08
Hoi Sahiri ja moet je doen. Ben echt benieuwd hoe jij het vind dan. Ga gauw halen hahaha

Harlem69
18-07-2002, 10:11
...Ik wil óók theeeeeeeeeee........ ...met veel suikerrrrrrrrrrrrr......... Goedemorgen allemaal......... XXX, Alexei :hoedaf:

tha_lady
18-07-2002, 10:12
Origineel gepost door Harlem69 ...Ik wil óók theeeeeeeeeee........ ...met veel suikerrrrrrrrrrrrr......... Goedemorgen allemaal......... XXX, Alexei :hoedaf: ff een vraagje tussen door ben jij dat op de foto?????? laterZ :blauwkus:

Harlem69
18-07-2002, 10:17
Ja..........dat ben ik........... in eigenste persoontje........ is wel 6 dagen geleden hoor die foto.... en na enkele weken hier op maroc.......... niet echt heel toppie...... ga je nu wél mee met het uitje dan... :stout: XXX, Alexei

tha_lady
18-07-2002, 10:18
Origineel gepost door Harlem69 Ja..........dat ben ik........... in eigenste persoontje........ is wel 6 dagen geleden hoor die foto.... en na enkele weken hier op maroc.......... niet echt heel toppie...... ga je nu wél mee met het uitje dan... :stout: XXX, Alexei hahaha ik ben dan lekker in marokko!!!!!!!!!!!!!!!!! laterZ :blauwkus:

Harlem69
18-07-2002, 10:19
Gaan we gezellie met z´n allen met jou mee......... :D :D XXX, Alexei Laterzzzzzzzzzzzz :zwaai:

tha_lady
18-07-2002, 10:21
Origineel gepost door Harlem69 Gaan we gezellie met z´n allen met jou mee......... :D XXX, Alexei Laterzzzzzzzzzzzz :zwaai: ehm........het was een geintje ik ga niet naar marokko echt niet ik blijf gewoon in dit kikkerlandje :( laterZ :blauwkus:

sahira
18-07-2002, 10:26
Origineel gepost door Jehna Hoi Sahiri ja moet je doen. Ben echt benieuwd hoe jij het vind dan. Ga gauw halen hahaha Salaam Jehna....ik heb straks wel even tijd om het op te gaan halen......tenminste als ze het hier hebben, we zijn een 'uit te klauwen gegroeit dorp' ....dwz: niet alles hebben ze hier te koop.......maar ik zal je zeker vertellen hoe lekker ik het vond.....fijne dag verder......beslama....Sahira.... :zwaai:

Harlem69
18-07-2002, 10:27
...echt niet....... we wachten wel gewoon met onze rugzakjes om de hoek bij je huisje... en dan komen we te voorschijn als jullie net willen vertrekken... :stout: ...en dan gaan we ook meeeeeeeeee......... naar Maroc......... :D Jippieeeeeeeeeee............... :D moet ik toch wat van m´n 70 vakantiedagen op maken he......... :rolleyes: Laterzzzzzzzzzzzzz XXX, Alexei

Jehna
18-07-2002, 13:31

Ik wilde gaan halen hier in Rdam bij de Yves Rocher, maar UITVERKOCHT jammer jammer nog 2 weken wachten dan is het er weer

Pagina's : [1] 2