Bekijk originele versie : mijn ouders accepteren geen berber
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
later moet ik met een arabier trouwen anno 2003 :(
Heschoema Elihoem
Waarom geen berber maakt toch niet uit of het een berber is of arabier is als die maar een goede moslim is
Jouw ouders discrimineren de berberse jongens
heb je er al eens met hun over proberen te praten?
Dan zijn je ouders kortzichtig, maar wat is de reden dat je niet met een berber mag trouwen dan!!!!!
Generaal63
29-08-2003, 12:53
Berber?? wat een vies woord, we heten Imazighen.
En trouwens wij willen ook niet met casaoui's trouwen, slechte reputatie hebben ze in heeeeel marokko :ego:
niet alle casaoui's over 1 kam scheren :rolleyes: mijn ouders denken er heel anders over :(
C_warrior
29-08-2003, 12:56
Tzzzzzz
Waar is het gedeelte gebleven van iedereen is anders?
Generaal63
29-08-2003, 12:57
Origineel gepost door Caza81
niet alle casaoui's over 1 kam scheren :rolleyes: mijn ouders denken er heel anders over :(
Dan moeten zij ook niet alle berbers over 1 kam scheren.
Origineel gepost door Caza81
later moet ik met een arabier trouwen anno 2003 :(
Want je ouders zouden een berberse schoonzoon kunnen veroorloven!!!!!!!!
Keep on dreaming! :ego:
Origineel gepost door Generaal63
Ze kan er toch niks aandoen dat haar ouders nu eenmaal zo negatief denken
Lady_moi
29-08-2003, 12:59
Ik snap het nie waarom??Maakt toch nie uit als hij maar moslim is
Origineel gepost door Generaal63
zie je hier ergens staan dat zij zich negatief over berbers uitten :confused: Mijn ouders denken dat de taal, toch ook wel cultuur etc gaat botsten met elkaar. En waarom doet iedereen gemeen, ik kan er toch ook niks aan doen :(
aaaah jouw jouw ouders voelen zicht te hoog voor een berber (ze kunnen ze gewoon niet aan THAT'S IT:) )
=emsoem=
Origineel gepost door nadyaa
hey meissie dont be so sad:( schijt wat de zooitje zegt, hey mijn ouders hoeven ook geen verkrachter van onze taal te zien en horen;) no thanks geen ingang voor een berber;) niet in deze leven althans en ja ik wil het ook niet;)
Naad
ik hecht er ook wel weinig waarde aan ;) bedankt :blauwkus:
Origineel gepost door emsoem
aaaah jouw jouw ouders voelen zicht te hoog voor een berber (ze kunnen ze gewoon niet aan THAT'S IT:) )
=emsoem=
:rolleyes:
ken jij ze persoonlijk :confused:
Waarom al die drukte? Oke, in de islam is het zo dat ras niets uitmaakt en dat het enige wat telt, is dat die persoon moslim is. Maar ja, niet iedereen houdt zich daaraan. Haar ouders willen geen berberse man. Er zijn ook heel wat berberse ouders die liever geen Arabische schoonzoon/dochter willen. Dat is hun wereld, zo zien zij het. Het is op zich geen ramp. Voor Arabische meiden zijn er genoeg Arabische jongens. En voor berberse meiden zijn er genoeg berberse jongens. Of je moet de strijd aangaan met je ouders. En voor degenen die ouders hebben die niet discrimineren: die hebben een nog ruimere keuze.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.