Bekijk originele versie : Ik wil graag.....
Sneeuwwitje18
06-03-2007, 14:18
Kijk, ik ben 17/18 jaar en ik ben echt supergek op kinderen en heb er ook veel geduld mee :o
En ik wil graag een kinderverblijfje thuis hebben om op andere kinderen op te passen, en dat lijkt mij superleuk, ik heb al van alles en nog wat genoteerd. En ik denk dat ik het ook echt ga doen en er mee beginnen.:D
Maar mijn vraag is mag dat wel zonder toestemming bij gemeente of iets.
Het is toch gewoon oppassen op andere kinderen maar dan bij je eigen huis Wie kan me helpen? :kus:
xx
MOcROzINA
06-03-2007, 18:28
Jaaa dat wil ook altijd al doen :goedzo:
is egt leuk
Sneeuwwitje18
07-03-2007, 12:53
Ik heb al advertentie geplaats gister op marktplaats.nl :hihi:
Ik ga er gewoon meebeginnen en ik zie wel of het lukt.
Inshallah, gaat het lukken en is het leuk:o
Je moet papieren aan vragen. Als je er echt een bedrijf van wilt maken moet je belasting betalen enzovoort enzovoort.
Sneeuwwitje18
07-03-2007, 13:26
Je moet papieren aan vragen. Als je er echt een bedrijf van wilt maken moet je belasting betalen enzovoort enzovoort.
Ja, dat weet ik dat lijkt me logisch:D
samiratjee
07-03-2007, 14:00
Heb je een opleiding gevolgd in die richting? Je moet ook iets van goed gedrag halen bij de gemeente:maf: Dat betekend dat je nooit in aanraking bent geweest met justitie enz enz. Dat kunnen de ouders van de kinderen namelijk controleren. Verder kan je je aanmelden bij een gastouderbureau, die zorgen dat er kinderen bij je thuis worden geplaatst.;)
Sneeuwwitje18
08-03-2007, 22:17
Heb je een opleiding gevolgd in die richting? Je moet ook iets van goed gedrag halen bij de gemeente:maf: Dat betekend dat je nooit in aanraking bent geweest met justitie enz enz. Dat kunnen de ouders van de kinderen namelijk controleren. Verder kan je je aanmelden bij een gastouderbureau, die zorgen dat er kinderen bij je thuis worden geplaatst.;)
:kus: Jij bent een sgat :kus thnx voor je tip :goedzo:
En, jah ik heb alleen een diploma van Zorg & Welzijn, en heb ook stage gelopen in een peuterspeelzaal.
En ik ben noooit in aanraking geweest met justitie:D
Vanaf welke leeftijd mag je bij een gastouderbureau aanmelden?:D Weet je dat misschien
Anyway....:kus: Thnxxxxx
samiratjee
08-03-2007, 22:59
:kus: Jij bent een sgat :kus thnx voor je tip :goedzo:
En, jah ik heb alleen een diploma van Zorg & Welzijn, en heb ook stage gelopen in een peuterspeelzaal.
En ik ben noooit in aanraking geweest met justitie:D
Vanaf welke leeftijd mag je bij een gastouderbureau aanmelden?:D Weet je dat misschien
Anyway....:kus: Thnxxxxx
Dat weet ik echt niet sorry, :confused:. Je kan even kijken welke er zijn in je regio. Het voordeel van een gastouder bureau s dat de ouders van kindjes het sneller vertrouwen zeg maar. Want iemand van het gastouderbureau komt controleren of de plek waar de kinderen worden opgevangen veilig is, en of er speelgoed is enz. en jij zelf wordt ook gecontroleerd of je competent genoeg bent om kinderen op te vangen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.