Bekijk originele versie : Vrouwen zijn net slangen, levensgevaarlijk!!!
Generaal63
29-08-2003, 12:28
Pas op mannen!!! Vrouwen zijn levensgevaarlijk, trap nooit in die duivelachtige lachjes, vrouwen moeten we temmen. Ik ben geen homo, maar ben wel graag de opperbevelhebber :D
En pas vooral op voor een bepaalde ziekte: verliefdheid...heb ik ook wel eens gehad...laat je er niet door meeslepen want dan wordt je blind. Wees rationeel en zoek een goede vrouw met hersens en eer.
Generaal63
29-08-2003, 12:30
Origineel gepost door SlaatNergens0p
van de H0mo's ?
:)
nee homo's die hak ik hun pikkies eraf.
yasmineNR1
29-08-2003, 12:31
hoe kom je daarby ...???
:iblies: .......................:auw:
Generaal63
29-08-2003, 12:40
MAN POWER!!!!!!
romaisa81
29-08-2003, 12:46
je zegt dat alle vrouwen slangen zijn.......dus hoe ga je n goede vrouw vinden?
yasmineNR1
29-08-2003, 12:48
zo ist romaisa :goedzo: zie daar maar ´s onderuit te komen generaal :hihi: .......................womanpowerrrrrrrrrr!!
Origineel gepost door Generaal63
Pas op mannen!!! Vrouwen zijn levensgevaarlijk, trap nooit in die duivelachtige lachjes, vrouwen moeten we temmen. Ik ben geen homo, maar ben wel graag de opperbevelhebber :D
En pas vooral op voor een bepaalde ziekte: verliefdheid...heb ik ook wel eens gehad...laat je er niet door meeslepen want dan wordt je blind. Wees rationeel en zoek een goede vrouw met hersens en eer.
hayhay... fhemmet tahhoe fie rassek... de jongens kunnen er ook wat van hoor :rolleyes:
TwinkleEye_19
29-08-2003, 12:50
Origineel gepost door Generaal63
Tell me something new :bril:
Vrouwen zijn gewoon TE ghataarlijk voor jullie :wijs:
Generaal63
29-08-2003, 12:51
Origineel gepost door romaisa81
je zegt dat alle vrouwen slangen zijn.......dus hoe ga je n goede vrouw vinden?
slangen kun je temmen :D in het begin maken ze je bang met hun gesis, maar zodra je weet hoe je hem beet moet pakken is het afgelopen met dat gevaar.. :D :boogie:
yasmineNR1
29-08-2003, 12:52
je hebt er wel diep over nagedacht moet ik zeggen :hihi:
Generaal63
29-08-2003, 12:54
Origineel gepost door yasmineNR1
je hebt er wel diep over nagedacht moet ik zeggen :hihi:
nagedacht, ik heb helemaal niet nagedacht, 1, 2, en het kwam uit mijn vingers. :boogie:
romaisa81
29-08-2003, 12:56
maar je zegt dat jullie n goede vrouw moeten zoeken niet n slang zoeken om haar te temmen tot n goede vrouw...... dat is weer wat anders he.
en als die slang je bijt voordat je het onder de knie hebt? (hoe n slang beet te pakken) wat dan? dan is het gedaan met je....
TwinkleEye_19
29-08-2003, 12:57
Origineel gepost door temsamni
Jij hebt altijd zulke antwoorden...Ik zou jou zo hard playen dat je niet meer weet wat boven of onder is!...ze3ma ik ben niet te playen...tar tar...die zijn het makkelijkst gek te maken! :D
Moeilijk he Temsamni :stout:
Een meid die HARD 2 GET is :bril:
Maar wees niet bang, ik play geen amateurs :gniffel:
Play the Game, Be4 it Plays U :wijs:
TwinkleEye_19
29-08-2003, 12:59
Origineel gepost door temsamni
Ze3ma! Tarrrrrrrrr...! :rolleyes:
Nee niet Tarrrr...maar..
Ghataar :bril:
Generaal63
29-08-2003, 13:00
Origineel gepost door romaisa81
maar je zegt dat jullie n goede vrouw moeten zoeken niet n slang zoeken om haar te temmen tot n goede vrouw...... dat is weer wat anders he.
en als die slang je bijt voordat je het onder de knie hebt? (hoe n slang beet te pakken) wat dan? dan is het gedaan met je....
goede vrouwen zijn zeldzaam, maar ze zijn er wel....net als diamanten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.