Bekijk originele versie : Wie heeft die uitzending van factor gezien over abou jahjah?
die journalist die de intervieuw af nam :kwaad: was niet professioneel bezig
Origineel gepost door Caza81
Hoezo niet?
Ik denk dat ze beide een beetje geirriteerd raakten; Zij stelde volgens Jahjah de verkeerde vragen en Jahjah wilde daarop geen antwoord geven.....en uiteindelijk heeft hij `t intervieuw afgekapt.
of zag jij `t anders?
zij stelde onprofessionele vragen :) daarmee probeerde ze jahjah in een hoek te drijven wat niet gelukt is. Ik zelf had haar allang al mijn kantoor uitgegooid op die naaldhakken van haar :)
chadia00
29-08-2003, 12:42
en wanneer was dit als ik vragen mag?
VIKKER EN WAT DAN NOG:D
hij is anders wel beter als die kale verneukte dooie pim:D
=emsoem=
Khanoussi
29-08-2003, 14:52
Wat voor vragen werden er gesteld dan.
Ik ben helemaal geen Abou jah jah aanhager laat staanvan de AEL.
Aangezien niet iedereen het gezien heeft, is het misschien makkelijker om wat vragen hierneer te zetten , zodat we een oordeelkunnen geven.
Origineel gepost door emsoem
VIKKER EN WAT DAN NOG:D
hij is anders wel beter als die kale verneukte dooie pim:D
=emsoem=
Nou, ook in Nederland is het netjes voor de doden respect te tonen, ook al was de overledene niet je politieke vriend. "Van de doden niets dan goeds ..." Zij kunnen zich namelijk niet meer verdedigen.
Die JahJah wil helemaal geen antwoorden geven, alleen op zijn eigen vragen. Deze man is nog gladder en daarom even gevaarlijk als De Winter van het Blok in Belgie.
JahJah is een volksmenner, hij jaagt conflicten aan, stelt zaken op scherp zodat er bij een uitbarsting niemand beter van wordt behalve hijzelf.
In Europa hebben we wel genoeg van dit type opruiers en volksmenners gezien en ook gezien wat ervan komt als deze sociopathen hun gang kunnen gaan.
Het is teleurstellend dat Marokkanen, die hier nu al zo lang zijn, zo'n bijna gewetenloze uitbuiter nodig hebben om in te zien er nog werk aan de winkel is.
Wat denken zijn aanhangers nou dat hij voor hen kan bereiken? Anders dan dat de bestaande politieke partijen meer oog krijgen voor de achterstallige positie van sommige groepen Marokkanen?
VIKKER EN WAT DAN NOG
hij is anders wel beter als die kale verneukte dooie pim
=emsoem=
whahahaha je hebt wel gelijk hahah. Hoezo respect voor de pim. Hij had ook geen respect voor de Islam.
En je word pas geaccepteerd als je andere accepteert.
Dus **** die kale.
Bidawi_Mazlot
29-08-2003, 22:50
Origineel gepost door Caza81
Ik vind die Abu zowiezo al een smeerlap maar hoe meer iedereen aand8 aan hem schenkt deste groter zijn bikkel wordt, hij kan er dus alléén maar op vooruit gaan :D
Nou, wijlen de heer Fortuyn had helemaal niets tegen jongens van Marokkaanse afkomst. In menig Marokkaans ondergronds krantje gaan nog steeds de geruchten hoe beminnelijk Fortuyn was en met hoeveel respect hij die jongens behandelde enhoe royaal hij hen beloonde voor de genietingen door hen aan hem aangedaan ...
De heer Fortuyn was terecht kritisch over de geestelijke armoede in sommige islamkringen, als antwoord op de schandalig discriminerende uitingen vanuit de meer duistere kringen binnende islam. Niet Fortuyn veroordeelde, de islam had hem persoonlijk en homo's in het algemeen al min of meer ingegraven om publiekelijk gestenigd te worden.
Nederland heeft pas iets tegen die islam, als de islam iets tegen Nederland heeft.
Je moet de zaken niet omkeren, Hafsa88!
HOEZO RESPECT VOOR DIE DOOD GENEUKTE KALE KNIKKER
hij kan mijn bolle kontje op:aftel:
HIJ HAD GEEN RESPECT VOOR ONS, NOU ANDERSOM OOK NIET DAn:)
respect moet hij verdienen...niet zomaar krijgen...en hij had in mijn oog niet verdiend dan een paar kogels:)
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.