Bekijk originele versie : aangifte 2006
tangia19
06-03-2007, 08:45
als je die hebt gedaan,hoelang duurt het voordat je een bericht (brief) krijgt? (dus hoelang nemen ze het in behandeling ongeveer) Wie weet dat?
OemSoufian
06-03-2007, 08:46
Sbah elgair, als je aangifte voor 1 april binnen is krijg je doorgaans voor 1 juli bericht.
xx
tangia19
06-03-2007, 08:49
ik heb het al in februari gedaan.
Maroc_Meissie
06-03-2007, 10:31
Ik ben gister bij de belastingdienst geweest en heb die van mij samen met hun ingevuld enneh krijg een lekker bedragje terug..De behandeling op zich duurt ong 6 tot 8 weken en als je geld terug krijg je dit voor 01.07.2007. En als je moet betalen dan moet je dat binnen een bepaalde termijn doen.
Shereen23
06-03-2007, 10:32
als je het in februari al hebt ingevuld dan krijg je het rond eind maart begin april.....
Ik krijg noppes nada terug : (.
Het hoogste wat ik ooit heb gehad is 200,- euro.
Maroc_Meissie
06-03-2007, 10:45
Bij mij was combinatiekorting van toepassing en mijn werkgever had te veel belasting ingehouden op mijn loon.
Mijn man en ik doen nooit gezamenlijk aangifte..hij doet het nooit en ik wel..
Waarom? jah ben het zo gewend...zit toch geen voordelen aan, anders had ik wel meer gekregen want in de berekeningen wordt toch zijn inkomen meegenomen.
ambtenaartje
06-03-2007, 11:07
Ik ben gister bij de belastingdienst geweest en heb die van mij samen met hun ingevuld enneh krijg een lekker bedragje terug..De behandeling op zich duurt ong 6 tot 8 weken en als je geld terug krijg je dit voor 01.07.2007. En als je moet betalen dan moet je dat binnen een bepaalde termijn doen.
Kan je daarvoor een afspraak maken dan? zodat jullie het samen invullen??
ellouisa
06-03-2007, 11:15
Als je voor 1 april aangifte doet, krijg je voor 1 julie bericht. Maakt niet uit of je het in januari, februari of maart doet, je krijgt altijd rond 1 juli bericht....
Niet eerder... (ik heb er gewerkt)
En je kan bellen met 0800-0543 voor een afspraak vor hulp bij aangifte.
ellouisa
06-03-2007, 11:17
Bij mij was combinatiekorting van toepassing en mijn werkgever had te veel belasting ingehouden op mijn loon.
Mijn man en ik doen nooit gezamenlijk aangifte..hij doet het nooit en ik wel..
Waarom? jah ben het zo gewend...zit toch geen voordelen aan, anders had ik wel meer gekregen want in de berekeningen wordt toch zijn inkomen meegenomen.
als je zijn inkomen meeneemt ind e berekening doen jullie samen aangifte hoor ;)
Ik heb mijn aangifte op 1 februari al verstuurd.
Vorig jaar was ik te laat ergens 14 april en toch kreeg ik voor 1 juli al antwoord.
Maroc_Meissie
06-03-2007, 11:22
Kan je daarvoor een afspraak maken dan? zodat jullie het samen invullen??
Yes, hangt van je inkomen af. Ik mocht eigenlijk niet, maar zei dat ik de afgelopen 2x steeds dingen verkeerd had ingevuld en het nu gewoon in 1x goed wil doen, dus vandaar.
Maroc_Meissie
06-03-2007, 11:25
als je zijn inkomen meeneemt ind e berekening doen jullie samen aangifte hoor ;)
Nopes, want hij heeft nog nooit een uitnodiging gehad om aangifte te doen. Maar ik vond het best en was allang blij dat ik geld terugkreeg en dit bedrag kan laten bijvoegen op de rekening waar de kinderopvangkosten van worden betaald. Scheelt me weer bijna 70 euro per maand!
ellouisa
06-03-2007, 11:30
Nopes, want hij heeft nog nooit een uitnodiging gehad om aangifte te doen. Maar ik vond het best en was allang blij dat ik geld terugkreeg en dit bedrag kan laten bijvoegen op de rekening waar de kinderopvangkosten van worden betaald. Scheelt me weer bijna 70 euro per maand!
Je hoeft geen uitnodiging te krijgen hoor om samen aangifte te doen. Als je de gegevens van je man erop zet, doe je samen aangifte.
Maroc_Meissie
06-03-2007, 11:31
hmz...op die fiets :bril:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.