Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Snelle haargroei? KLIK HIER!!

Pagina's : [1] 2 3 4

najlae_tanger
06-03-2007, 00:04

Hey dames,ik was vandaag bij de kapper. Moest weer eens mn wenkbrauwen laten epileren. De kapster zei dat ik extreem weinig wenkbrauwen had van mezelf(ik weet het,zo lastig,met mooi model etc erin te doen..:moe:) Maar dat er verandering in kon komen! Ook mn wimpers mochten wel wat voller en langer.. En aangezien ik laatst mn haar extreem kort geknipt heb, mag dat ook weer snel aangroeien. Dus ik was dan ook heel erg blij met wat ze vertelde. Ze raadde me sterk aan om AMANDELOLIE te kopen.. en dan 3x per dag op mn wenkbrauwen te smeren en wimpers..en zonodig ook in het haar?!.. Ik heb het net gehaald..heb het op mn wenkbrauwen en wimpers gedaan. Ik ga dit dagelijks doen..ze zei dat ik na 1 maand super resultaat zou zien..ik zou eindelijk mooie volle wenkbrauwen hebben en lange volle wimpers! Ik ga het denk ik ook voor mn hoofdhaar proberen..

Arabische_Meid
06-03-2007, 00:06
Hmm.. ik wil het ook wel proberen. Waar kan je het halen?

khadija355
06-03-2007, 00:11
Ik zou ook graag willen weten waar je dat kan kopen?

najlae_tanger
06-03-2007, 00:28
Ik heb het bij een groenteboer gehaald waar ze ook heel veel kruiden etc verkopen in Utrecht. 2,25:) ik weet niet waar je het verder kan halen? de tuinen?

sojaso2
06-03-2007, 01:40

Wie zegt dat het werk?' je laat mensen gelijk al denken dat het werkt:gniffel:

najlae_tanger
06-03-2007, 02:48
Wie zegt dat het werk?' je laat mensen gelijk al denken dat het werkt:gniffel: k verplicht niemand tot het kopen ervan.. geef alleen door wat mij verteld is door de kapster..

x_Ikrame_x
06-03-2007, 09:20
amandel olie zou best wel kunnen werken me nicht gebruikt t voor haar haar en ze heeft nu van dat lange zachte haar t is ook goed tegen puistjes k gebruikte t vroeger :o je kan een potje amandelolie bij de Kruidvat halen 3 euro dacht ik......

zinagirls
06-03-2007, 10:27
ja k heb ook hele lichte en weinig wenkbrauwen ga het gelijk halen hahaha en proberen en als het niet helpt dan ga ik er niet dood van ik bedoel hoe duur is nou amandelolie proberen kan altijd toch!!! hahahah

najlae_tanger
06-03-2007, 10:29
Ja idd, het is echt goedkoop hoor.. je schijnt het ook bij de kruitvat te kunnen kopen? die kruidenwinkels hebben het altijd wel die van mij was 2,25 ik ga zo weer smeren op me wenkbrauwen en wimpers.

lieve_meiske
06-03-2007, 11:21
oh zo..

Arabische_Meid
14-03-2007, 14:13
Laat weten of het resultaat geeft

miSs_LUxuriiouS
14-03-2007, 14:19
ik ga het ook proberen:D:D

gew00n_iemand_
14-03-2007, 14:21
amandel olie zou best wel kunnen werken me nicht gebruikt t voor haar haar en ze heeft nu van dat lange zachte haar t is ook goed tegen puistjes k gebruikte t vroeger :o je kan een potje amandelolie bij de Kruidvat halen 3 euro dacht ik...... word je haar daar nie ongeloflik vet van:maf: ? of doet ze in de douch effe in laten trekken en dan uitspoelen:o

Mocro_hannantje
14-03-2007, 15:47
ik zal het ook proberen voor me haar me haar groeit echt haast niet meer

Tourya
14-03-2007, 15:59

Ziet Argan is de beste. Dat is pure amandelolie uit de sous,omgeving agadir. ik heb thuis een liter staan gekregen vanmn buurvrouw en smeer het zelfs op mijn lichaam en gezicht elke keer, het is heel goed voor je huid en haar.

Pagina's : [1] 2 3 4