Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vreemd of niet!

Pagina's : [1] 2

Kamilia16
17-07-2002, 23:57

hai people ik heb een vraagje? mijn beste vriendin heeft een vriend al een 6 weken en het is serieus tussen hun maar hij belde haar elke dag op en makte altijd afspraken om elkaar te zien maar opeens belt ie haar niet meer op laat niet meer van zichzelf horen wat zou jij doen kan je me advies geven zodat ik mijn vriendin kan helpen! alvast bedankt1 liefs leila

Abagoedam
18-07-2002, 00:35
alamo3lekom allemaal. nou het is al zo wie zo haram om een vriend te hebben. laat ik dat voor alle duidelijk bijzeggen. maar ik denk de probleem te begrijpen. ik wil het niet goed praten voor die jongen omdat ik misschien zelf ook een jongen ben. hij zal zijn verklaring daarvoor hebben. zoals men zegt het leven is niet altijd rozegeuren en mannenschijn. dus mijn advies is dus om een tijdje niks ook van je zelf te laten horen dan komt hij er zelf achter wat hij echt wil. ik weet dat het moeilijk is om te wachten. aangezien je als je verliefd bent ieder seconde een eeuw duurt. maar het is even doorbijten. en dan kom je ook zelf achter hoe het zit. dus de relatie. maar mijn beste advies is als ze echt sireuis zijn. dan maar liever trouwen. dan zijn ze in ieder geval niet haram bezig. abagoedama

beppie_truus
19-07-2002, 19:07
dumpen die zooi en wel meteen als hij al na 6 weken raar doet wie weet wat haar te wachten staat na een langere periode.

Kamilia16
20-07-2002, 00:57
Hoi faissa ik heb het gezegd en ik denk dat ze jullie advies gaat opvolgen nou bedankt lieverd voor je mening en trouwens je hebt gelijk!liefs laila

beppie_truus
20-07-2002, 01:13

Origineel gepost door Kamilia16 Hoi faissa ik heb het gezegd en ik denk dat ze jullie advies gaat opvolgen nou bedankt lieverd voor je mening en trouwens je hebt gelijk!liefs laila beter dat ze het nu doet en de pijn is minder dan maanden later als ze echt van hem gaat houden.

igzeneej
20-07-2002, 22:26
Origineel gepost door Kamilia16 hai people ik heb een vraagje? mijn beste vriendin heeft een vriend al een 6 weken en het is serieus tussen hun maar hij belde haar elke dag op en makte altijd afspraken om elkaar te zien maar opeens belt ie haar niet meer op laat niet meer van zichzelf horen wat zou jij doen kan je me advies geven zodat ik mijn vriendin kan helpen! alvast bedankt1 liefs leila Beginnersfase !!! ...Dat wil niet zeggen dat ie niet meer van haar houdt ?!

hij
20-07-2002, 22:31
als ze nood heeft aan ritmische opbeltijden dan wil ik gerust een poging ondernemen om de leegte die onlangs bij haar is ontstaat op te vullen met mijn belpogingen, boodschap1: there is One Creator :zwaai:

igzeneej
20-07-2002, 22:36
Bellen en praatjes zijn niks !!! ...Het gaat om wat hij van binnen voor jou voelt !!!

Hindaatje
20-07-2002, 22:38
Origineel gepost door igzeneej Bellen en praatjes zijn niks !!! ...Het gaat om wat hij van binnen voor jou voelt !!! daar heb je zeker gelijk in...alleen vind ik dat een jongen dat niet zo snel laat merken..ik bedoel z'n geveolens uit enzo...teminste de meeste dan..

hij
20-07-2002, 22:39
euh natuurlijk was mijn vorig berichtje een geintje :zwaai:

igzeneej
20-07-2002, 22:42
hij dat begrijp ik wel hoor ! ...En hindaatje je hebt ook gelijk ik heb er ook vaak moeite mee ! ..Maar als het moet dan doen ze het wel ! Ik spreek uit ervaring !

hij
20-07-2002, 22:42
Origineel gepost door Hindaatje alleen vind ik dat een jongen dat niet zo snel laat merken..ik bedoel z'n geveolens uit enzo...teminste de meeste dan.. euh volledig mee oneens een gevoel kan je niet onderdrukken jongen of meisje en daarbij dat bewijst almaar dat de jongens dan niets voelen voor de meisjes (in deze kwesties wel te verstaan) als een jongen om een meisje geeft dan zal ie (tegen of naar zijn zin) zijn gevoelsn bloot leggen voor haar maar jah who i am i to judge the menworld? boodschap3 : liefde maakt inderdaad blind, maar als je er blind aan begint dan wordt je niet 'blinder' :hoedaf: :zwaai:

Hindaatje
20-07-2002, 22:45
jah maar wat is bedoel is dat jongens meer stoer zijn enzo...een meisje zegt veel sneller wat ze voelt dan een jongen...teminste das mijn meing erover..

hij
20-07-2002, 23:00
Origineel gepost door Hindaatje jah maar wat is bedoel is dat jongens meer stoer zijn enzo...een meisje zegt veel sneller wat ze voelt dan een jongen...teminste das mijn meing erover.. yeah right !! sorry meid, maar met alle chinezen maar niet met den dezen ! als er verdomme 1 levende wezen op aarde is die haar gevoelens goed weet te verbergen dan is het wel het vrouwelijke geslacht, neem er genoegen mee lieverd ik schotel je enkel de waarheid voor :hoedaf: :zwaai:

igzeneej
21-07-2002, 11:17

De waarheid voorschotelen ? Ik zal het je eens vragen hoe kom jij aan deze informatie ? En ik vindt dat hindaatje wel gelijk heeft , voor hoever ik er vanaf weet dan ! ...En dan kijk ik dus naar mezelf en me wijde omgeving !

Pagina's : [1] 2