Bekijk originele versie : laat thuiskomen
MariamaMslma
28-08-2003, 23:34
Aangezien de jongens hier vrijheid blijheid hebben en als ze dat willen zelfs om 5 uur in de ochtend kunnen komen aankakken richt ik me op de dames van dit forum :D
Je komt te laat thuis, hoe diep is die shit waarin je zit???
(kwas vandaag niet vroeg thuis en het enige wat ik hoorde was: makontisie haddie't zjie?.....say what :watte?:
Casaouia_Style
28-08-2003, 23:39
Ik ben eerlijk tegen me ouders :D dus als ik 'vertraging' heb bel ik netjes en zeg ik dat ik wat later kom.Maar niet 5 in de ochtend aangezien dat haram is voor zowel jongens als meisjes,er is toch 1 heilige koran
Sjabakkia
28-08-2003, 23:42
Hahhahaha, bekend verhaal............
Weet precies waar je het over hebt. Gelukkig worden ze wat soepeler naarmate ik ouder wordt, maar als ik echt te laat ben...........
woooow, dan is het een preek van m'n heiloge ma, en die wil je echt niet horen.............. Je weet dat ze gelijk heeft, maar die woorden komen zo aan dat je je helemaal vernederd voelt :)
Maar ben meestal op tijd thuis, scheelt weer een preek he!
Ciao,
Sjabakkia
waarom zou het 7raam zijn als ik om 6uur thuiskom?
s_soumaya18
28-08-2003, 23:52
ahahahaah sjebakija willie preek ik weet precies wat je bedoelt, alleen krijg ik die altijd en ben het gewendddd, maarre ik kom hoelaat ik will wollaah , ze vertrouwen mij volledig alhamdoullilah en gelijk hebben ze, ik vertel ze echt alles soms zelf wie ik leuk vind wat ik heb gedaan wat wel en niet leuk was aan deze dag bijvoorbeeld, altijd vragen ze mij hoewas je dag?waarom ben je lat? en dan krijgen ze alles te horenn
dus alhamdoullilah heb ik lovely parentss ik hou zoveel van zeeeee
choukrane ya allah that you have blessed me with my parentsss, take care of them as they did when i was a little girl
xx nadiaaaaa
mocromagic
28-08-2003, 23:56
ik kom thuis wanneer ik wil....................
als t maar voor el magreb is, anders word ik bij de deur al k.o geslagen... :rolleyes:
Origineel gepost door Mazlout
waarom zou het 7raam zijn als ik om 6uur thuiskom?
waar heb je tot 6 uur gezeten, almezlout, allegrie dgoetek???
:hihi:
kwas werken,
5-ploegen dienst weet je wel?
MariamaMslma
29-08-2003, 00:11
Origineel gepost door Wydadia
NOU VRAAG IK ME AF WAT LAAT IS???
LIEFS WYDADIA!!
Ja kijk het ligt eraan, als je al echt de hele dag niet thuis bent geweest sinds ochtend dan is 23:00 wel laat, soms is het geen probleem.
Aan de andere kant als ik laat de deur uitga richting vriendin dan is 00.00 niet laat.
Dit is in mijn geval, bij anderen is 18:00 uur thuiskomen al reden voor oorlog, dus voor iedereen verschillend
MocroPrinsesje
29-08-2003, 00:11
Hahah Me ouders zijn niet echt erg Streng.....
Maar stel ik Kom te laat thuis Krijg ik me toch een Preek van Hier tot Tokio.....dat is t ergste vind ik...
Heeft me moeder al een uur in me gezicht lopen schreeuwen Gaat mevrouwtje verder met de preek in de keuken als ze de afwas doet...en als ze aan t dweilen is..en als ze de deur uit gaat....
Kortom....:maf: aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!!!!
Als ik te laat kom krijg ik een preek van hier tot ginder. Maar ik kom niet laat thuis :D where the f*ck moet ik zo laat nog heen
school huis leventje You know
Leilahgirl
29-08-2003, 00:54
ik mag best veel, best laat thuis komen vaak uitgaan maarre soms is het mn moeder opeens teveel en dan begint ze toch met preken en dan houdt ze niet meer op. En dan zegt ze kijk naar die dochter van die en waarom is die wel altijd thuis bla bla en waarom heb ik zulke kinderen. En dan wou ik het liefst dat ik die avond/nacht thuis had gezten. Maar ja toch heb ik wel lieve ouders!!!!1
Sihametje
29-08-2003, 00:59
Ik heb ook hele lieve ouders. Maar als het gaat om tijd heb ik wel tijd. Als ik te laat kom zonder te bellen dan heb ik de katten aan het dansen maar als ik bel vinden ze het minder erg. Maar dan moet ik niet om 12uur aan komen kakken of zo.
Sihametje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.