Bekijk originele versie : rijbewijs in belgie
Soukaina22
05-03-2007, 12:26
ik wil graag weten wie er ervaringen heeft met het behalen van rijbewijs in belgie??
hoe zit het met theorie examen is dat daar ook 1 jaar geldig of niet, ik kan al goed rijden, moet ik daar ook nog rijlessen nemen of niet????
mohiem wat de snelste manier om je rijbewijs te halen in belgie???????????????????????????????????????????? ????????:maf2:
LellaMarrakchia
05-03-2007, 12:32
daar mag je al rijden als je je theorie hebt behaald maar dan met iemand naast je en alleen in belgie zelf.
rijlessen hoef je niet te nemen je mag in auto van je man rijden. maar die persoon die je leert rijden moet volgens mij 10 jaar rijervaring hebben en geen boete hebben gehad. ik weet niet precies hoelang hij rijervaring moet hebben maar ik dacht 10 jaar. als je dan op wil gaan mag je ook in dezelfde auto rijden als waar je in gelest hebt.
mocht ik het fout hebben dan corrigeer me maar.
Soukaina22
05-03-2007, 12:38
en theorie dan, is dat ook gewoon thuis leren en dan examen maken???
of moet je naar een school.
achermijnpc
05-03-2007, 12:40
Therie is 3 jaar geldig in BE
daar mag je al rijden als je je theorie hebt behaald maar dan met iemand naast je en alleen in belgie zelf.rijlessen hoef je niet te nemen je mag in auto van je man rijden. maar die persoon die je leert rijden moet volgens mij 10 jaar rijervaring hebben en geen boete hebben gehad. ik weet niet precies hoelang hij rijervaring moet hebben maar ik dacht 10 jaar. als je dan op wil gaan mag je ook in dezelfde auto rijden als waar je in gelest hebt.
mocht ik het fout hebben dan corrigeer me maar.
klopt niet, hangt er van af welke module je toen nam.
je instructeur moet minst 5 jar ervaring hebben.
er is een nieuwe wetgeving sinds eind vorig jaar, best even hier op kijken :)
http://www.soundandvision.be/rijbewijs/nieuwerijopleiding.htm
LellaMarrakchia
05-03-2007, 12:59
klopt niet, hangt er van af welke module je toen nam.
je instructeur moet minst 5 jar ervaring hebben.
er is een nieuwe wetgeving sinds eind vorig jaar, best even hier op kijken :)
http://www.soundandvision.be/rijbewijs/nieuwerijopleiding.htm
oh ja klopt :o thanks
I_smahane_I
05-03-2007, 15:04
hoe rijden de belgen in het algemeen, wat is dat nou voor wet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.