Bekijk originele versie : heey even please :(
Wie weet vandaag of het een speciaale nacht is voor de islam
een turkse vriendin van mij vertelde dat je om twaalf uur 3 maal 4 rakaa`S moet bidden. Maar mijn moeder zegt van niet
pleasee wil iemand antwoorden wil het graag weten
Oem_Lena
28-08-2003, 22:45
Ik zou dat niet weten
Casaouia_Style
28-08-2003, 22:46
Origineel gepost door moiself
Wie weet vandaag of het een speciaale nacht is voor de islam
een turkse vriendin van mij vertelde dat je om twaalf uur 3 maal 4 rakaa`S moet bidden. Maar mijn moeder zegt van niet
pleasee wil iemand antwoorden wil het graag weten
Die turken tikken niet richtig!Islam met sigarettje op de bek ja hoor!.... :D
Wael_Beni_Saidi
28-08-2003, 22:48
Origineel gepost door Casaouia_Style
Die turken tikken niet richtig!Islam met sigarettje op de bek ja hoor!.... :D :hihi: je haalt de woorden uit mijn mond meisje ;)
tachelhit102
28-08-2003, 22:52
Speciale nacht..??:confused:
Origineel gepost door Casaouia_Style
Die turken tikken niet richtig!Islam met sigarettje op de bek ja hoor!.... :D
Sorry vindt de opmerking niet zo oke mijn moeder reageerde ook zo ik vindt Dat moslim is moslim Somige turken maar ook marokkanen zijn niet goed islamitisch op gevoed
maar bedankt iedereen dan weet ik dat als jullie weten wanneer deze speciaale nacht is vertel me :D
Misschien zat ze in de war met dat op elke donderdag alleen je goede daden en de zeer zeer zeer slechte daden, dus niet de minder slechte daden, geschreven zullen worden in 'jouw boek'.
C_OUJDIA
28-08-2003, 23:03
Denk het niet anders had me moeder het wel gezegd..
Je vriendin bedoelt vast “ regaib kandili” “Laila el-ghara'ib” , dat is de Nacht van de wonderen: feest van de ontvangenis van de profeet Mohammed, gevierd in de navolgende nacht. Veel moslims vasten.
Heb het even voor je opgezocht...
Xxxjes Delyana
Origineel gepost door Zolodo
Misschien zat ze in de war met dat op elke donderdag alleen je goede daden en de zeer zeer zeer slechte daden, dus niet de minder slechte daden, geschreven zullen worden in 'jouw boek'.
Heej kan je me meer vertellen over deze dag ??
:D
Origineel gepost door DeLYaNa
Je vriendin bedoelt vast “ regaib kandili” “Laila el-ghara'ib” , dat is de Nacht van de wonderen: feest van de ontvangenis van de profeet Mohammed, gevierd in de navolgende nacht. Veel moslims vasten.
Heb het even voor je opgezocht...
Xxxjes Delyana
jaah dat bedoelde ze shoukran had ik dus vandaag moeten vasten ??
Origineel gepost door moiself
Heej kan je me meer vertellen over deze dag ??
:D
valt niet veel over te vertellen alleen dat de donderdag wat minder zwaar meetelt, komt uit een hadieth ik zal proberen hem op tezoeken maar gaat moeilijk omdat ik hem gehoord heb op islamitische les in moskee en geen naam of titel weet, maar zal mijn best doen.
peace
Origineel gepost door Zolodo
valt niet veel over te vertellen alleen dat de donderdag wat minder zwaar meetelt, komt uit een hadieth ik zal proberen hem op tezoeken maar gaat moeilijk omdat ik hem gehoord heb op islamitische les in moskee en geen naam of titel weet, maar zal mijn best doen.
peace
DJAZAAKALLAAHOE GAIRAN
Het is niet verplicht om te vasten, maar savab, goed als je het wel doet...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.