Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : als ik op mijn buik druk

samia
05-03-2007, 12:00

als ik op mijn buik druk waar bv de maag darm en lever is heb ik pijn is het wel normaal of moet ik mij zorgen maken?

Zahara
05-03-2007, 18:26
Weet je wel waar deze organen zitten? Lever zit namelijk rechts boven en je darmen gedeeltelijk midden/onderbuik...maag een beetje in het midden. Of heb je op al deze plekken pijn?Dat is dus bijna je hele bovenlichaam

Zahara
05-03-2007, 18:27
Sowieso mijn standaard advies al je iets lichamelijks hebt wat je vreemd vind en je niet eerder had..ga naar de dokter ;)

vrome_vrouw
05-03-2007, 18:28
naar huisarts dat kan dikke darm

samia
05-03-2007, 21:02

Weet je wel waar deze organen zitten? Lever zit namelijk rechts boven en je darmen gedeeltelijk midden/onderbuik...maag een beetje in het midden. Of heb je op al deze plekken pijn?Dat is dus bijna je hele bovenlichaam ja ik weet waar mijn organen zitten en als ik druk heb ik pijn, en ja ik ben een keer bij de dokter geweest want ik had pijn in de links onder buik en dacht dat het midchien mijn eileiders waren en ze had gedruk waar ik pijn had ze zei het kan de eileiders niet zijn want die zitten iets onder, maar ze heeft mij doorgewezen bij de gyneco en ik had een echo en als het was gezond, maar zij heeft niks gezegd dat het mischien mijn maag of darmen aan kan liggen ik snap die huisarts niet hier in nederland ze onderzoeken niet goed uit :jammer: