Bekijk originele versie : Slakkenslijm
Wie o wie gebruikt de slakkenslijm die nu op de markt te bieden is of via tellshel en teleshop
helpt het tegen puistjes, stria en littekens of niet?
Ik denk het niet. Lijkt mij een beetje belachelijk.
Slakken vernieuwen hun schelp en door dit slijm vernieuwen ze telkens hun schelp.
Dus wij zijn slakken?!
Misschien gaan ze binnenkort nog slangenzalf uitvinden, die vernieuwen ook voortdurend van huid...
Mijn ma heeft het althans geprobeerd....dit werkt niet
Ik denk het niet. Lijkt mij een beetje belachelijk.
Slakken vernieuwen hun schelp en door dit slijm vernieuwen ze telkens hun schelp.
Dus wij zijn slakken?!
Misschien gaan ze binnenkort nog slangenzalf uitvinden, die vernieuwen ook voortdurend van huid...
Mijn ma heeft het althans geprobeerd....dit werkt niet :haha:
dus het werkt niet
en waarvoor heeft ze het gebruikt als ik mag vragen?
wil graag weten of het werkt bij puistjes
het is onzin onzin en nog s onzin:moe:
het is onzin onzin en nog s onzin:moe: Oké dus je bent overtuigt van dat het niet werkt
mag ik je vragen of je het wel gebruikt hebt of niet
en als dat zo is voor hoelang was het?
melkmetsmaak
11-03-2007, 11:19
jah idd ik wil ook weten of dat helpt
jah idd ik wil ook weten of dat helpt
ik denk dat eerder melkmetsmaak helpt:hihi:
sorry grapje :D
melkmetsmaak
11-03-2007, 11:25
ik denk dat eerder melkmetsmaak helpt:hihi:
sorry grapje :D
neej helpt niet ik heb het al geprobeerd
ik heb een bad vol met melk met smaak gedaan en erin gezeten1 keer per week, 2 maanden lang
helpt niet :(
neej helpt niet ik heb het al geprobeerd
ik heb een bad vol met melk met smaak gedaan en erin gezeten1 keer per week, 2 maanden lang
helpt niet :(
Jaaah :wow: ik durf echt niet al weet ik dat melk goed is voor je inwendig vagina en je lichamelijkhuid. toch geeft het mij een gevoel van spelen met eten. Ik zal me niet goed erin voelen en alleen het idee al ... ik kan wel komkommer schijvjes op mijn gezicht leggen en mijn haren behandelen door Fruit extracten meer niet
lala_oujdia15
11-03-2007, 12:10
als slakkenslijm egt goed werkt waarom verkopen ze het niet op de markt?
als slakkenslijm egt goed werkt waarom verkopen ze het niet op de markt?
dat komt later. Ze beginnen eerst met reclames en promoteren en dan kunnen we het kopen wanneer het oud is en niet meer in :hihi:
er wordt misschien wel namaak gemaakt op de markt
Moes_Junk
11-03-2007, 20:56
is onzin dames..!!.had het ook gekocht..teneerste voelt het niet goed aan..mijn huid werd er drooog van..( heb zelf gecombineerde huid)..en me gezicht werd er niet zuiver van..kan zijn dat alle troep naar buiten wordt gegooid maarja..los daaarvan..het voelt niet voedend of zacht..maargoed..ik dacht laat ik het proberen...maar ben er nu wel achter..er ontbreken gewoon de belangrijkste stoffen die je huid horen te voeden en te beschermen..want staat ook op..nadat je deze creme hebt aangebracht mag je niet in aanraking komen met de zon..dus dat verklaart al genoeg...!!!..geen bescherming dusz..
maar misschien dat er mensen die het wel bevallen allah oua3lem..ik in iedergeval niet..geef maar mij lieverd een voedende dag en nachtcreme..!!
doeidoei..
is onzin dames..!!.had het ook gekocht..teneerste voelt het niet goed aan..mijn huid werd er drooog van..( heb zelf gecombineerde huid)..en me gezicht werd er niet zuiver van..kan zijn dat alle troep naar buiten wordt gegooid maarja..los daaarvan..het voelt niet voedend of zacht..maargoed..ik dacht laat ik het proberen...maar ben er nu wel achter..er ontbreken gewoon de belangrijkste stoffen die je huid horen te voeden en te beschermen..want staat ook op..nadat je deze creme hebt aangebracht mag je niet in aanraking komen met de zon..dus dat verklaart al genoeg...!!!..geen bescherming dusz..
maar misschien dat er mensen die het wel bevallen allah oua3lem..ik in iedergeval niet..geef maar mij lieverd een voedende dag en nachtcreme..!!
doeidoei.. bedankt voor je reactie :sjans:
nou meiden nu weten we het, zijn er ook anderen die het geprobeerd hebben en niet werkte laat het weten
Moes_Junk
12-03-2007, 10:23
bedankt voor je reactie :sjans:
nou meiden nu weten we het, zijn er ook anderen die het geprobeerd hebben en niet werkte laat het weten
Youre welcome meid..;)
sun_sarah_shine
12-03-2007, 11:15
allleeen die before and after fotos zijn al nep.. ik heb nog nooit ulke puisten gezien.. en fotoshop doet wonderen... onzin...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.