Bekijk originele versie : Netwerk-uitzending van vandaag!
Naima verteld haar verhaal op t.v...ze is 15 jaar misbruikt door haar vader. Door haar verhaal te vertellen hoopt ze andere meisjes te helpen.
De herhaling is later op de avond, je kan ook meelezen op netwerk.t.v.nl
Origineel gepost door doc25
daar gaan we weer
hoe zo daar gaan we weer?
daar gaan we weer
Nou, doc, haal nou eerst eens die speen uit je mond voordat je praat ...
Origineel gepost door sahira
up!
en daar gaan we weer, doccie
Khanoussi
28-08-2003, 23:00
oops heb waarschijnlijk over dit topic heen gelezen , kan de mijne wel weggehaald worden
Origineel gepost door Khanoussi
oops heb waarschijnlijk over dit topic heen gelezen , kan de mijne wel weggehaald worden
geeft niet, hoe meer er over geschreven wordt hoe beter!
Dit kan niet meer verzwegen worden, wij met z'n allen moeten het uit de taboe-sfeer halen!
Khanoussi
28-08-2003, 23:05
geeft niet, hoe meer er over geschreven wordt hoe beter!
Dit kan niet meer verzwegen worden, wij met z'n allen moeten het uit de taboe-sfeer halen!
yup , je heb gelijk.
up dan maar ;)
Origineel gepost door Khanoussi
yup , je heb gelijk.
up dan maar ;)
mijn idee...up maar weer!
http://213.247.44.2/forums/showthread.php?s=&threadid=70309
haileselassie
28-08-2003, 23:31
hoogstens het bewijs, dat je nooit kunt spreken over ONS, maar iedereen verantwoordelijk laat voor zijn eigen daden.
Origineel gepost door buddy
Kan iemand mij op de hoogte brengen waar het over ging?
die link die an3sdej geeft is van maroc.nl...hier op het Kletshoekje is een topic geopend, genaamd: vaders die zich vergrijpen.
Origineel gepost door buddy
Aan de korte nietszeggende reacties te zien zit het echt goed in de taboe sfeer.
blijkbaar is het makkelijker om onzinnige sex vragen te stellen dan om over incest te praten, terwijl het echt nodig is om het bespreekbaar te maken!
Op kletshoekje zijn er meerdere reactie, die zijn van een andere aard. Lezen dus, zou ik zeggen.
hoe zo daar gaan we weer?
je merkt vanzelf weer waar deze discussie op uitloopt. Je merkt ook dat dit onderwerp bepaalde figuren aantrekt die niks van doen hebben met het "halen uit de taboesfeer" van dit "GROTE" probleem. Ze komen als aasgieren af op onderwerpen waar de moslims/marokkanen/xxxx belachelijk en zwart gemaakt kunnen worden.
Maar je merkt het vanzelf wel wie er allemaal op afkomt.
je merkt vanzelf weer waar deze discussie op uitloopt. Je merkt ook dat dit onderwerp bepaalde figuren aantrekt die niks van doen hebben met het "halen uit de taboesfeer" van dit "GROTE" probleem. Ze komen als aasgieren af op onderwerpen waar de moslims/marokkanen/xxxx belachelijk en zwart gemaakt kunnen worden.
Maar je merkt het vanzelf wel wie er allemaal op afkomt.
Zolangzamerhand vind ik je maar een zielig figuurtje doccie...alsof ik de marokkanen in een zwart dag licht wil stellen...ik als moslima heb het me heel erg aangetrokken dat programma...dat zou jij ook moeten doen..jij die het altijd beter weet...
en neem even de moeite om kletshoekje te lezen...vaders die zich vergrijpen..misschien dat je bekrompen geest iets groter wordt dan je mond.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.