Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie....

Pagina's : [1] 2 3 4

K_Prone
28-08-2003, 22:04

God heeft de mens geschapen maar wie heeft God geschapen.............. :)

K_Prone
28-08-2003, 22:07
Origineel gepost door temsamni Hmar! Oh wat zij we weer lollig :rolleyes:

MissBlaBla
28-08-2003, 22:09
Nee, JIJ bent hier de lollige! Kun je nog lager zinken? BlaBla

NOURD1N
28-08-2003, 22:09
GOD IS NIET GESCHAPEN HEBBEN DE IMAMS MIJ GELEERD :confused:

K_Prone
28-08-2003, 22:10

Origineel gepost door MissBlaBla Nee, JIJ bent hier de lollige! Kun je nog lager zinken? BlaBla Bla :rolleyes: kom hier wat nuttigs zeggen of anders rot op...:)

Wael_Beni_Saidi
28-08-2003, 22:11
Origineel gepost door temsamni Hmar! :jammer: neem je woorden terug

K_Prone
28-08-2003, 22:12
Origineel gepost door NOURD1N GOD IS NIET GESCHAPEN HEBBEN DE IMAMS MIJ GELEERD :confused: Hoe is God ontstaan dit is filosoferen... Hoe is hij er zomaar...:) eindelijk iemand die geen nonsen praat :)

Bachelorette
28-08-2003, 22:12
Stagfiroulah pas op lieve broeder, zo mag je niet denken het beste is als je nu soerat al-ichlaas zo vaak mogelijk reciteert

K_Prone
28-08-2003, 22:14
Origineel gepost door MissAmani Stagfiroulah pas op lieve broeder, zo mag je niet denken het beste is als je nu soerat al-ichlaas zo vaak mogelijk reciteert God heeft mij geleerd om mijn verstand te gebruiken en om na te denken... Denk niet dat dit mij afzwakt het maakt mij alleen maar sterker want in een big bang geloof ik ook niet... :) think think als gelovige moet je sterk in je schoenen ik kan het wel aan...:)

Shahinez
28-08-2003, 22:15
Hij stelt maar een vraag ... en als jullie slim genoeg zijn,kunnen jullie zoals missamani doen ... Maar jah,filosoferen,dat is het net,je begint na te denken over alles,hoe en waarom,en wanneer ... in de islam mag je niet nadenken,want dan begin je zelf op de duur te twijfelen Dus geloof maar,zonder na te denken minhier

Wael_Beni_Saidi
28-08-2003, 22:15
Origineel gepost door temsamni Kowed! Hij is toch een Hmar als ie zulke vragen stelt! HMAR! sukkel geef het dan duidelijk aan hij ik dacht dat je antwoord op zijn vraag gaf begrijp je ;)

K_Prone
28-08-2003, 22:16
Origineel gepost door temsamni Kowed! Hij is toch een Hmar als ie zulke vragen stelt! HMAR! Dat jou hersens niet verder kunnen dragen aan een discussie tot aan daar aan toe.... Misschien is God toch vergeten om jou hersens te geven... Jij weet zoveel niet maar ach ik laat je in je waanbeelden ga jij maar fijn verder met het herstellen van ontmaagde meisjes dat zal heel wat hassanaats opleveren... :rolleyes:

MissBlaBla
28-08-2003, 22:17
Origineel gepost door Misantazaghin Bla :rolleyes: kom hier wat nuttigs zeggen of anders rot op...:) Ga filosoferen met Allah zelf dan, hij zal die discussie wel met je aangaan. Dit hoort niet eens in je om te gaan a zwakkeling. BlaBla

MissBlaBla
28-08-2003, 22:19
Origineel gepost door Shahinez Hij stelt maar een vraag ... en als jullie slim genoeg zijn,kunnen jullie zoals missamani doen ... Maar jah,filosoferen,dat is het net,je begint na te denken over alles,hoe en waarom,en wanneer ... in de islam mag je niet nadenken,want dan begin je zelf op de duur te twijfelen Dus geloof maar,zonder na te denken minhier Precies wat ik probeer te zeggen... Meneer zegt dat we moeten oprotten :p BlaBla

K_Prone
28-08-2003, 22:20

Origineel gepost door MissBlaBla Ga filosoferen met Allah zelf dan, hij zal die discussie wel met je aangaan. Dit hoort niet eens in je om te gaan a zwakkeling. BlaBla ohh neej ik denk na over het leven en zo ook over God :) of ik zwak ben is iets tussen mij en God....:) als je bid praat als je niet bid praat dan niet :)

Pagina's : [1] 2 3 4