CAMILLIA_3
04-03-2007, 22:26
Een tijd geleden heb ik een wimperverlenging laten zetten, gewoon omdat ik ook wel eens zonder mascara de deur uit wilde. Het was volgens een nieuwe systeem: Nouveau Contour Wimper Lashes, houdt ongeveer 2 maanden. Zag er veel natuurlijker uit dan de doorgaanse verlengingen. Ik was helemaal blij, maar dat verging me snel. Ik had voorheen gewoon normale wimpers niet kort en niet lang. Zag er goed uit met mascara enzo. Maar nu na 2 weken, heb ik ze laten verwijderen omdat ze gewoon niet meer goed zaten, kriskras door elkaar heen, niet leuk dus. Ik schrok gewoon van het resultaat, ik heb in mij rechter oog gewoon een gat waar geen haar meer zit en de rest is korter geworden, :traan1: Ze had me nog wel verzekerd dat mijn eigen wimpers er niet onder zouden leiden, niet dusssssssssss. Ik ben echt soort van wanhopig geworden, want nu moet ik een tijd doen met 'deze' wimpers, het heeft mijn ego bepaald geen goed gedaan. Nu ben ik gaan zoeken op het internet naar producten die me sneller naar de normale situatie doen terugkeren. Veel gelezen over wonderolie en al het andere. Maar dat is mij een beetje te riskant. Talika daarentegen is een goed product maar prijzig. Na een tijdje zoeken, zag ik op de talika site staat dat er Soja Lecithin in zit (soya) en dat dit zorgt voor de groei van je wimpers. So far so good, dit betekend dus dat je met alleen de soya olie hebt wat je nodig hebt., maar voor een fractie van de prijs. Nu ga ik dit kopen en uitproberen, soya is in ieder geval een natuurlijk product dus schade zal er niet komen, nee heb je ja kun je krijgen! Ik zou wel willen weten of iemand dit ooit heeft geprobeerd, en wat je bevindingen hiermee zijn. Zoiezo ga ik ook een talikagel halen en wie weet heb ik binnen 2 weken weer mijn eigen wimpers terug, daar gaat het mij om, ik hoef niet te krijgen wat ik voorgaans niet heb. Ik heb nu met deze mislukking wel geleerd, dat ik nooit meer iets aan me laat doen wat niet natuurlijk is (niet van jezelf) Dus geen wimperverlenging, geen straightening al is het nog zo natuurlijk (onmogelijk natuurlijk want zonder chemie krijg je het structuur niet uit) en ga zo maar door. Wil ik langere wimpers dan een mascara of wimpers die je zelf erop kan zetten en afhalen, langer haar? dan neem ik clipins veel beter, want die kun je er later ook weer uit halen. Tip voor iedereen, je bent zoals je bent, en verander daar niks aan want het is tot mislukken gedoemd!! Alvast bedank voor jullie reacties en tips. Groetjes aan jullie allen:goedzo: