Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : serieuze vraag wie kan me helpen?

Pagina's : [1] 2

Anoniemmarocje
28-08-2003, 21:27

ik ben sinds kort verloofd en ik ga over enkele maanden trouwen maar, ik ben bang voor 1 ding ik heb al vaker gehoord en gelezen dat veel meisjes niet bloeden tijdens de eerste keer :o :( en ik ben maagd maar ben bang dat ik straks ook niet bloed :( wat zouden jullie mannen er van vinden als jou vrouw het niet had de eerste keer zal je haar geloven dat ze maagd is of niet?? :( wejlie zoveel slapeloze nachten heb ik al gehad door deze vraag :(

Oem_Lena
28-08-2003, 21:30
Origineel gepost door Anoniemmarocje ik ben sinds kort verloofd en ik ga over enkele maanden trouwen maar, ik ben bang voor 1 ding ik heb al vaker gehoord en gelezen dat veel meisjes niet bloeden tijdens de eerste keer :o :( en ik ben maagd maar ben bang dat ik straks ook niet bloed :( wat zouden jullie mannen er van vinden als jou vrouw het niet had de eerste keer zal je haar geloven dat ze maagd is of niet?? :( wejlie zoveel slapeloze nachten heb ik al gehad door deze vraag :( Als je echt zo bang ben...voor je huwelijk gaan je naar de dokter met jou verloofde en doe je test kijken of je maagd bent en klaar als je dan toch niet bloed..dan is het geen probleem

noortje1
28-08-2003, 21:30
:rolleyes: je bent MAAGD... waar maak je je druk om :confused: als niet gelooft iwa dan pechhhhhhhhhhh... Allah (swt) ziet toch alles

younesel18
28-08-2003, 21:34
Origineel gepost door Anoniemmarocje ik ben sinds kort verloofd en ik ga over enkele maanden trouwen maar, ik ben bang voor 1 ding ik heb al vaker gehoord en gelezen dat veel meisjes niet bloeden tijdens de eerste keer :o :( en ik ben maagd maar ben bang dat ik straks ook niet bloed :( wat zouden jullie mannen er van vinden als jou vrouw het niet had de eerste keer zal je haar geloven dat ze maagd is of niet?? :( wejlie zoveel slapeloze nachten heb ik al gehad door deze vraag :( Vraag dat eens aan jou aanstaande.

Anoniemmarocje
28-08-2003, 21:34

Origineel gepost door lala_amira Als je echt zo bang ben...voor je huwelijk gaan je naar de dokter met jou verloofde en doe je test kijken of je maagd bent en klaar als je dan toch niet bloed..dan is het geen probleem een vriendin van me zei dat ze niet kunnen zien of je wel of niet maagd bent :( maar wallah ben het wel heb nog nooit wat gedaan met geen enkele jongen :(

Anoniemmarocje
28-08-2003, 21:35
Origineel gepost door younesel18 Vraag dat eens aan jou aanstaande. heb ik al gezegd hij zegt nee is bullsh*t ieder meisje dat maagd is bloed en klaar geen discussie mogelijk :(

Oem_Lena
28-08-2003, 21:36
Origineel gepost door Anoniemmarocje een vriendin van me zei dat ze niet kunnen zien of je wel of niet maagd bent :( maar wallah ben het wel heb nog nooit wat gedaan met geen enkele jongen :( Ja dat kunnen ze zeker zien

Oem_Lena
28-08-2003, 21:37
Origineel gepost door Anoniemmarocje heb ik al gezegd hij zegt nee is bullsh*t ieder meisje dat maagd is bloed en klaar geen discussie mogelijk :( Stuur hem naar een dokter die kan hem het uitleggen

Anoniemmarocje
28-08-2003, 21:40
Origineel gepost door lala_amira Stuur hem naar een dokter die kan hem het uitleggen hij gelooft geen nsara ik zei ga naar de imam en vraag het hem hij zegt nee ik weet dat je bloeden moet wallah ik ga hier aan kapot waarom zijn sommige mannen zo moeilijk :( ik lieverd kan dat onderzoeken gewoon bij de huisarts of moet je daarvoor naar de gyneceloge(of hoe het ook schrijft) :(

Oem_Lena
28-08-2003, 21:42
Origineel gepost door Anoniemmarocje hij gelooft geen nsara ik zei ga naar de imam en vraag het hem hij zegt nee ik weet dat je bloeden moet wallah ik ga hier aan kapot waarom zijn sommige mannen zo moeilijk :( ik lieverd kan dat onderzoeken gewoon bij de huisarts of moet je daarvoor naar de gyneceloge(of hoe het ook schrijft) :( Ja gewoon bij je huisarts....

C_warrior
28-08-2003, 21:47
Origineel gepost door Anoniemmarocje hij gelooft geen nsara ik zei ga naar de imam en vraag het hem hij zegt nee ik weet dat je bloeden moet wallah ik ga hier aan kapot waarom zijn sommige mannen zo moeilijk :( ik lieverd kan dat onderzoeken gewoon bij de huisarts of moet je daarvoor naar de gyneceloge(of hoe het ook schrijft) :( Meid Je zegt het goed Mannen Maar jij hebt niet met mannen te maken, maar met 1 man Jouw man en je hebt niets om druk over te maken. Waarom zou je? tenzij je iets hebt gedaan dan mag je scheiten in je broek

Anoniemmarocje
28-08-2003, 21:53
Origineel gepost door chabab Meid Je zegt het goed Mannen Maar jij hebt niet met mannen te maken, maar met 1 man Jouw man en je hebt niets om druk over te maken. Waarom zou je? tenzij je iets hebt gedaan dan mag je scheiten in je broek ik heb ook niets gedaan maar het gaat om zijn manier van denken hij denkt dat als een meisje niet bloed gewoon dingen heeft uitgevreten hij wil niet naar de dokter of imam om er wat meer over te weten te komen als ik hem iets wil laten lezen zegt die nee dit is gemaakt door onmaagde meiden die niet willen dat ze gesnapt worden :confused: hij heeft rare afkhar

Oem_Lena
28-08-2003, 21:55
Origineel gepost door Anoniemmarocje ik heb ook niets gedaan maar het gaat om zijn manier van denken hij denkt dat als een meisje niet bloed gewoon dingen heeft uitgevreten hij wil niet naar de dokter of imam om er wat meer over te weten te komen als ik hem iets wil laten lezen zegt die nee dit is gemaakt door onmaagde meiden die niet willen dat ze gesnapt worden :confused: hij heeft rare afkhar Rare afkhar nee meid hij is gewoon een dombo Sorry

SaraZena
28-08-2003, 21:56
Origineel gepost door chabab Meid Je zegt het goed Mannen Maar jij hebt niet met mannen te maken, maar met 1 man Jouw man en je hebt niets om druk over te maken. Waarom zou je? tenzij je iets hebt gedaan dan mag je scheiten in je broek maar zij is bang dat ze niet gaat bloeden en dat haar man dan denkt dat ze geen maagd was. TERWIJL ZE DAT WEL IS. Als jouw verloofde je niet vertrouwd op jouw woord (mocht je straks niet bloeden op je huwelijksnacht) dan vraag ik me af of je dan nog wel met em moet trouwen. Je leeft nu met de angst dat je straks niet gaat bloeden...dat is toch te gek voor woorden...je hoort nu juist te genieten en gelukkig te zijn en niet bang!

GangstaLovin
28-08-2003, 21:57

en jij wilt met zo'n soort man trouwen ..ewa ja eiegn shild dikke bult :zwaai:

Pagina's : [1] 2