Bekijk originele versie : Alle pc freaks ff melden aub....
Chouaffa...
04-03-2007, 19:43
Wie kan mij helpen aan die site waar je kan zien of mensen je hebben geblokt op msn Je krijgt er een puntje voor terug!
BoraSita
04-03-2007, 19:46
Die site's werken niet 100%.
Het beste is gewoon die mensen blocken en verwijderen.
Dan naar opties gaan privacy ga naar het vakje geblokkeerd met je muisknop op een e-mail staan rechtermuisknop drukken en kijken of verwijderd zwart staat (dus dat je erop kan drukken) is hij zwart dan hebben ze je geblockt.
Je kan ook gewoon nog kijken op bekijken dat staat ook bij privacy.
Chouaffa...
04-03-2007, 20:18
Die site's werken niet 100%.
Het beste is gewoon die mensen blocken en verwijderen.
Dan naar opties gaan privacy ga naar het vakje geblokkeerd met je muisknop op een e-mail staan rechtermuisknop drukken en kijken of verwijderd zwart staat (dus dat je erop kan drukken) is hij zwart dan hebben ze je geblockt.
Je kan ook gewoon nog kijken op bekijken dat staat ook bij privacy.
Maakt nix uit heb je zo'n site voor me Ik heb net ff gekeken dus ik ging in die lijst met mensen wie ik dus heb geblokt ging ik met rechtermuisknop op 1 msnadres klikken er stond toen delete in het zwart heeft diegene mij nu geblokt?
BoraSita
04-03-2007, 20:21
Maakt nix uit heb je zo'n site voor me Ik heb net ff gekeken dus ik ging in die lijst met mensen wie ik dus heb geblokt ging ik met rechtermuisknop op 1 msnadres klikken er stond toen delete in het zwart heeft diegene mij nu geblokt?
Ik heb een site niet voor je, miss even googlen daar heb je ze ook.
Maar meid je kon op verwijderen klikken hij was zwart toch? Dan heeft diegene jouw ook verwijderd want was hij ligt geweest dan stond je nog in zijn lijst.
marokkomocro
05-03-2007, 13:33
het gaat volgens mij niet
mocronabil
05-03-2007, 19:19
http://www.msnblockchecker.com/
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.