Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik ben ZWANGER maar weet niet wie de VADER is!

Pagina's : [1] 2 3 4

shahzade
28-08-2003, 19:39

Ik kwam vandaag achter dat ik zwanger ben. Ik weet alleen niet wie de vader is, ik heb namelijk afgelopen maand met 3 verschillende mannen gemeenschap gehad! Ik kan er met niemand over praten. Wie kan me aub goede raad geven wat ik moet doen etc. Please serieuze reacties.

Zinagirl21
28-08-2003, 19:41
Jezelf ophangen ofzo :maf:

Oem_Lena
28-08-2003, 19:42
Grapje zeker......Als het geen grap is dan...kan je als de baby er is een dna test doen...:jammer:

Ikhlas
28-08-2003, 19:43
Allah ya koun fi halek

Ikhlas
28-08-2003, 19:44

Bid tot Allah en vraag om vergiffenis! Alleen Hij kan je nu bijstaan. Sterkte!

shahzade
28-08-2003, 19:46
Origineel gepost door Zinagirl21 Jezelf ophangen ofzo :maf: hang jezelf op k*tbitsj.

laboudanda
28-08-2003, 19:56
Origineel gepost door shahzade Ik kwam vandaag achter dat ik zwanger ben. Ik weet alleen niet wie de vader is, ik heb namelijk afgelopen maand met 3 verschillende mannen gemeenschap gehad! Ik kan er met niemand over praten. Wie kan me aub goede raad geven wat ik moet doen etc. Please serieuze reacties. Zo'n gebeurtenis noemen ze "prostitutie" het is dat je het nog niet weet. Maar nu weet je het! CONGRATS! NEXT!

jamila_zina18
28-08-2003, 19:58
Origineel gepost door shahzade Ik kwam vandaag achter dat ik zwanger ben. Ik weet alleen niet wie de vader is, ik heb namelijk afgelopen maand met 3 verschillende mannen gemeenschap gehad! Ik kan er met niemand over praten. Wie kan me aub goede raad geven wat ik moet doen etc. Please serieuze reacties. Ik hoop niet dat je dit meent... ben je anders eigenlijk wel moslim?

Oem_Lena
28-08-2003, 19:59
Origineel gepost door jamila_zina17 Ik hoop niet dat je dit meent... ben je anders eigenlijk wel moslim? Als zij bid dan is zij moslim Inschallah

GizoWizo
28-08-2003, 19:59
Origineel gepost door shahzade Ik kwam vandaag achter dat ik zwanger ben. Ik weet alleen niet wie de vader is, ik heb namelijk afgelopen maand met 3 verschillende mannen gemeenschap gehad! Ik kan er met niemand over praten. Wie kan me aub goede raad geven wat ik moet doen etc. Please serieuze reacties. ge moogt er fier op zijn :rolleyes:

Lady_moi
28-08-2003, 20:02
Ik word er gewoon ziek van als ik zulke dingen lees hoe dom kan je wel nie zijn damn :jammer:

SaMiax
28-08-2003, 20:04
Origineel gepost door shahzade Ik kwam vandaag achter dat ik zwanger ben. Ik weet alleen niet wie de vader is, ik heb namelijk afgelopen maand met 3 verschillende mannen gemeenschap gehad! Ik kan er met niemand over praten. Wie kan me aub goede raad geven wat ik moet doen etc. Please serieuze reacties. geloof je het zelf? :giechel: :giechel:

Lady_moi
28-08-2003, 20:09

3 nog wel :jammer:..moest ge 1 of 2 hadden gezegd dan misschien komt ge geloofwaardig over ma 3 :jammer:

laboudanda
28-08-2003, 20:10
Origineel gepost door Zolodo abortus? http://www.dutchdudes.com/martijn/parapara.gif Deze freaks die nu aan het dansen zijn, zijn net af van een abortus......zie je wel hoe blij ze zijn ? BASTARDS! NEXT!

SaMiax
28-08-2003, 20:11
Origineel gepost door laboudanda http://www.dutchdudes.com/martijn/parapara.gif Deze freaks die nu aan het dansen zijn, zijn net af van een abortus......zie je wel hoe blij ze zijn ? BASTARDS! NEXT! :lol: :lol: Vreugde dans :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4