Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : In de Naam van allah

LZN
28-08-2003, 19:15

A salaam alikoum wa rahmato allah wa barakto ho Bismiallahi A rahmani A rahiem....... Beste broeder en zuster ...... ik ben een onbekende gast normaal lees ik alleen topics van mensen wat ik leuk vind maar dit moest er ff uit. Er zijn twee broeders onder ons die het leven hebben verlaten en bij Allah (swt) zijn. Moge allah ze een plaats in pardijs geveven amien. Dit jaar heb ik veel gehoord over mensen die het leven hebben verlaten, mijn hart doet pijn om dat te horen. Zelf heb ik een dierbare verloren. Het leven gaat door. Met of zonder die dierbaren. Het blijft pijn doen elke dag denk ik er aan. Telkens als ik hoor dat een van mij broeders het leven heeft verlaten barst ik in tranen uit. Alles is moektab en dat heb ik gerespecteerd iedereen zal ooit de aarde verlaten de ene eerder dan de andere......! :traan1: Zoals ik eerder heb gezegd ik ben maar een onbekende gast die jullie topics leest maar dit heeft me wel geraakt dan de meeste van jullie verdriet hebben als ik eerlijk mag zeggen ik ken deze twee broeders niet maar als ik het zo hoor mij broeders en zuster dan zijn het twee goede Moslim broeders. Het doet me goed at er nog mensen op deze aarde zijn die een goede hart hebben. Mensen ik wil speciaal voor iedereen een doe3a doen. inna lillahi wa inna lillahi ra3jiroen Allah ie rahm agawat moslimien wa moslimat. Allah ho akbar. Moge allah onze daden vergeven. Moge allah onze weken vrij maken van het kwaad. Moge allah met onze broeders en zusters zijn. Moge allah al onze zondes vergeven. Moge allah ons belonen voor het goede. Moge allah onze gebeden aanvaarden en onze wensen vehoren... Moge allah onze ouders een plek in paradijs geven voor alles wat ze voor ons hebben gedaan. Moge allah over ons waken in de nachten dan wij slapen. Moge allah over onze zielen waken. Moge allah ons de moed geven in slechte tijd en Moge allah met ons zijn in goede en slechte tijden. O Allah ik ben u dankbaar voor dit leven dat ik heb... :huil: O allah vergeef mij zondes O allah help mij om het goede te doen O allah ik ben u dankbaar voor alles wat ik heb en zal krijgen ....... O allah de barmhartige u bent de gene die mij heeft gemaakt en naar aarde hebt gestuurd O allah u kunt mij weer bij u terug roepen O allah laat mij niet dor het slechte leiden laat me door u leiden op weg naar de deuren van het paradijs. O allah vergeef iedereen die iets fout heeft gedaan O allah vergeef ons u bent de gene die ons kunt vergeven O allah ik vrees u en vrees niemand van aarde.......! O allah laat u dienaren die het aarde hebben verlaten een plek in paradijs krijgen.... O allah de barmhartige vergeef onze broeders en zuster die de aarde hebben verlaten. O allah ik zal u weg volgen ik zal mij best doen om niet van mij pad te raken ik zal voor onze broeders en zuster bidden O allah sta met mij in mij moeilijke tijden o allah sta mij bij in tijden dat ik het goed heb wat ik ben u dankbaar in welke siteuatie ik. Amien amien amien amien. Mij broeders en zusterssss ik kan ff niet verder gaan sorry ik wens jullie het beste en Moge allah (swt) met ons zijn en met onze broeders en zusterss amien :huil: O broeders en zusterss van mee wees allah dankbaar voor het leven dat jullie hebben. Respecteer iedereen zoals die is laat hem in zijn normen en waarden. Ik wens jullie veel sterkte.... Ma3a salaam jullie broeder............... Wa salaam alikoum wr br.

Oem_Lena
28-08-2003, 19:16
Amien :traan1:

Lady_moi
28-08-2003, 19:18
Amien :(

DeTangaoui
28-08-2003, 19:24
Amieen Ya Rab El3alamien, soebhana rabbika rabbi l3izatie 3amma yasifoen ouasalama 3ala moersalien walhamdoelilahie rabbie l3alamien.

MissMilion
28-08-2003, 19:37

Amien!!

s_soumaya18
28-08-2003, 19:59
amien amien amien :goedzo: xx nadia

Moslima_05
28-08-2003, 20:37
Origineel gepost door s_soumaya18 amien amien amien :goedzo: xx nadia AMIEN......AMIEN... :)

Soumaia
28-08-2003, 20:38
Amien ja rab el3alamien.

Sihametje
29-08-2003, 00:53
Amien, masha allah voor je du3a's. Moge Allah ze voor ons allemaal laten uitkomen.