Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is vreemdgaan?

Pagina's : [1] 2

just4u
04-03-2007, 13:25

iedereen heeft zn eigen mening erover, iedereen denkt er anders over wat denken jullie wat precies vreemdgaan inhoud?

Yamina_B14
04-03-2007, 13:26
Achter je partners rug om rotzooien met een ander..

scania
04-03-2007, 13:29
ik denk als hij of zij niet genoeg sex krijgen thuis :koppel:

kindly_mom
04-03-2007, 13:31
vreemgaan is: knipogen, overdreven lachen, en elkaar opzoeken omdat je haar ozo gezellig vind.. :rolleyes: en ja, ik ben streng :kwaad: wat ik niet doe, hoort hij ook niet te doen! :hadj:

Miss_Magrebia
04-03-2007, 13:42

Vreemdgaan : Bewust contact zoeken met het andere geslacht ( wat dus niet zakelijk is ) , oogcontact hebben ( 1x oke, vanaf de 2e x heb je het zelf in de hand ), overdreven doen om aandacht van het andere geslacht te krijgen, " fantasie "op dreef laten komen, maar dan niet je partner in de hoofdrol maar een ander.... en zo kan ik nog wel effe doorgaan

Nysha
04-03-2007, 13:43
vreemdgaan is bij lichamelijke aanraking wat begint bij zoenen... flirten is oke in mij n ogen

power_girl
04-03-2007, 13:47
Vreemdgaan is bij mij al oogcontact zoeken!!! :goedzo: :goedzo: dat wou ik ook zeggen...:goedzo:

kindly_mom
04-03-2007, 13:49
Vreemdgaan : Bewust contact zoeken met het andere geslacht ( wat dus niet zakelijk is ) , oogcontact hebben ( 1x oke, vanaf de 2e x heb je het zelf in de hand ), overdreven doen om aandacht van het andere geslacht te krijgen, " fantasie "op dreef laten komen, maar dan niet je partner in de hoofdrol maar een ander.... en zo kan ik nog wel effe doorgaan heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed verwoord :goedzo:

Miss_Magrebia
04-03-2007, 13:53
De Intentie speelt uiteraard ook een grote rol.......

najlae_tanger
04-03-2007, 14:04
Flirten kan zo af en toe!! Zowel voor de dames als voor de heren.. Als ik later getrouwd ben, zal ik het niet hoeven te weten als hij een x aandacht gekregen heeft van een of andere huppeltrutje en heeft mee gelachen met haar ofzo. Maar ik ga ervan uit dat je dan zelf ook aandacht krijgt van het mannelijke geslacht,ookal ben je getrouwd..en tjaah, misschien zit daar wel een of andere brad pitt look a like tussen,naar wie je toch wel even terug wilt lachen. Geen telefoonnummers uitwisselen,geen msnuitwisselen, GEEN lichamelijke contacten, Gwn helemaal niets!! Want dat vind ik wel vreemd gaan, contact blijven houden met diegene, een ''onschuldige'' kus..blablaa..

Miss_Magrebia
04-03-2007, 14:06
Flirten kan zo af en toe!! Zowel voor de dames als voor de heren.. Als ik later getrouwd ben, zal ik het niet hoeven te weten als hij een x aandacht gekregen heeft van een of andere huppeltrutje en heeft mee gelachen met haar ofzo. Maar ik ga ervan uit dat je dan zelf ook aandacht krijgt van het mannelijke geslacht,ookal ben je getrouwd..en tjaah, misschien zit daar wel een of andere brad pitt look a like tussen,naar wie je toch wel even terug wilt lachen. Geen telefoonnummers uitwisselen,geen msnuitwisselen, GEEN lichamelijke contacten, Gwn helemaal niets!! Want dat vind ik wel vreemd gaan, contact blijven houden met diegene, een ''onschuldige'' kus..blablaa.. Flirten is een aanleiding om verder te gaan ;) Daarnaast hoor je als getrouwde man / vrouw niet te flirten met het andere geslacht , islamitisch ook niet geoorloofd...

Blinkie
04-03-2007, 14:08
met een vreemde omgaan....letterlijk

najlae_tanger
04-03-2007, 14:13
Flirten is een aanleiding om verder te gaan ;) Daarnaast hoor je als getrouwde man / vrouw niet te flirten met het andere geslacht , islamitisch ook niet geoorloofd... Flirten kan je in de hand hebben... ik heb het niet over het ''overdreven om elkaar heen hangen'' etc.. Maar gwn ff een leuk lachje, of dat hij ff een knipoogt geeft en je er toch ff om moet lachen of blozen,maar er verder helemaal niets mee doet, ook geen gesprek mee aangaat etc,gwn doorlopen en je eigen dingen weer doen die je moest doen. Bij hem verwacht ik precies hetzelfde, een mooie vrouw met een mooi mantelpakje op zn werk die dan een x een net iets te strak bloesje aan heeft,die gaat hij dus echt wel langer dan een paar tellen aankijken i think. Het zit in hun aard,weinig mannen die dan direct naar de grond kijken. Als die er voor de rest maar niets mee doet,is het prima

Miss_Magrebia
04-03-2007, 14:16
Flirten kan je in de hand hebben... ik heb het niet over het ''overdreven om elkaar heen hangen'' etc.. Maar gwn ff een leuk lachje, of dat hij ff een knipoogt geeft en je er toch ff om moet lachen of blozen,maar er verder helemaal niets mee doet, ook geen gesprek mee aangaat etc,gwn doorlopen en je eigen dingen weer doen die je moest doen. Bij hem verwacht ik precies hetzelfde, een mooie vrouw met een mooi mantelpakje op zn werk die dan een x een net iets te strak bloesje aan heeft,die gaat hij dus echt wel langer dan een paar tellen aankijken i think. Het zit in hun aard,weinig mannen die dan direct naar de grond kijken. Als die er voor de rest maar niets mee doet,is het prima Het feit dat het in iemand aard zit, wil nog niet zeggen dat je het maar goed moet vinden...

najlae_tanger
04-03-2007, 14:17

Het feit dat het in iemand aard zit, wil nog niet zeggen dat je het maar goed moet vinden... ik heb wel betere dingen waar ik me dan druk om kan maken, ga niet bij alles een heisa schoppen.

Pagina's : [1] 2