Bekijk originele versie : Wat is het beste sportapparaat voor thuis
Oegt_Rachida
04-03-2007, 12:45
Meiden,
Ik heb jullie hulp/advies nodig. Ik ben sinds een tijdje bezig met lijnen en wil graag ook wat meer beweging krijgen. Ik ben nu opzoek naar een sportapparaat voor thuis.
Dus meiden help mij en vertel wat voor sportapparaat/apparaten jullie thuis hebben en mij aanraden???
Keuze:
1. Loopband (vind ik persoonlijk best prijzig)
2. Hometrainer/Spinner
3. Crosstrainer
Waar hebben jullie ervaring mee???
CherryPie
04-03-2007, 12:54
Een hometrainer. Manlief moest en zou er een hebben en er elke dag op zitten, uiteindelijk issie er 5x opgegaan en stond dat ding te verstoffen. Pas geleden eindelijk verkocht!
nadia2007
04-03-2007, 12:58
http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html
ik doe deze oefeningen....dat helpt echt
Marzouka
04-03-2007, 13:30
http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html
ik doe deze oefeningen....dat helpt echt
Ik heb ook veel oefeningen van deze site gehaald... doe voornamelijk de buikspieroefeningen!
Als je wilt afvallen is het daarnaast echter ook goed om te sporten op een cardio apparaat om vet te verbranden. Ik heb gehoord dat een crosstrainer daarvoor het meest geschikt is.
Dus oegt_Rachida ik zou je aanraden een crosstrainer te kopen, want fietsen of lopen kan je ook buiten doen... daarvoor hoef je geen apparaat te kopen :)
Succes!
Marzouka
04-03-2007, 13:33
Trouwens als iemand een tweedhandse crosstrainer wil kopen, ik ken iemand die de zijne wil verkopen!
:goedzo:
LeipeMocroChick
04-03-2007, 13:42
ik dnek dat loopband toch het beste is
nadia2007
04-03-2007, 13:49
Ik heb ook veel oefeningen van deze site gehaald... doe voornamelijk de buikspieroefeningen!
Als je wilt afvallen is het daarnaast echter ook goed om te sporten op een cardio apparaat om vet te verbranden. Ik heb gehoord dat een crosstrainer daarvoor het meest geschikt is.
Dus oegt_Rachida ik zou je aanraden een crosstrainer te kopen, want fietsen of lopen kan je ook buiten doen... daarvoor hoef je geen apparaat te kopen :)
Succes!
en opletten wat je eet.
buiten lopen,fietsen ipv auto enzo
R_achida
04-03-2007, 13:54
Ik zweer bij de crosstrainer, geweldig apparaat!
De loopband maakt je plat van boven:jammer:, met een fiets train je enkel de benen...
Oegt_Rachida
04-03-2007, 14:05
Dames,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben denk ook dat de crosstrainer de beste keus is. Denk dat je meerdere "lichaamsonderdelen" hiermee traint.
Maar meiden als jullie nog meer advies hebben, schroom niet om deze met mij te delen :D
Marzouka
04-03-2007, 14:16
Ik zweer bij de crosstrainer, geweldig apparaat!
De loopband maakt je plat van boven:jammer:, met een fiets train je enkel de benen...
Rachida, maakt de loopband je echt plat van boven? Hoe dan?!
Want ik sta in de sportschool regelmatig op de loopband maar ik wil mijn C cup niet kwijt :D
R_berkaniia
04-03-2007, 15:00
Ik ga zelf naar de sportschool..
En dan ga ik zowel op de loopband en op de crosstrainer.. Maar ik merk toch dat de cross meer calorien verbrand..
Dus ik zou zeggen, crosstrainer..
R_achida
04-03-2007, 15:19
Rachida, maakt de loopband je echt plat van boven? Hoe dan?!
Want ik sta in de sportschool regelmatig op de loopband maar ik wil mijn C cup niet kwijt :D
Helaas spreek ik uit ervaring. Ik ben zo een cup kwijt geraakt:jammer:
:o Crosstrainer!!! ik heb er zelf een thuis, beetje prijzig maar geweldig apparaat.
je rent en fietst als het ware... dus een alles in 1 apparaat. Maar je moet wel discipline hebben, anders kun je beter naar de sportschool gaan.
Oegt_Karima
04-03-2007, 16:12
Van welk merk hebben jullie een crosstrainer?
Marzouka
04-03-2007, 17:01
Helaas spreek ik uit ervaring. Ik ben zo een cup kwijt geraakt:jammer:
Maar hoe kan dat dan?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.