Bekijk originele versie : Hoe zou jij reageren?
Stel jij als vrouw komt een hele leuke man tegen op wie je verliefd bent en deze vraagt je hand bij je ouders of je ouders hebben je gekoppeld aan een hele leuke man op wie je opslag verliefd geworden bent. Op zich dat kan...
maar stel je voor dat je man blijkt dat hij met "iets" zit die hij je nooit verteld heeft of je bent er zelf achter gekomen. Hij heeft namelijk homoseksuele gevoelens?
Ga je hem dumpen? ben heel benieuwd....
Voor mannen: stel dat het om je vrouw/aanstaande gaat?
gr,
lala_salima
04-03-2007, 13:18
Stel jij als vrouw komt een hele leuke man tegen op wie je verliefd bent en deze vraagt je hand bij je ouders of je ouders hebben je gekoppeld aan een hele leuke man op wie je opslag verliefd geworden bent. Op zich dat kan...
maar stel je voor dat je man blijkt dat hij met "iets" zit die hij je nooit verteld heeft of je bent er zelf achter gekomen. Hij heeft namelijk homoseksuele gevoelens?
gr,
Wat moet ik met een homo:o
Beni_touzine005
04-03-2007, 15:08
Precies wat moet ik met een homo..
MAROCCHI
04-03-2007, 15:25
Precies wat moet ik met een homo..
gun hem 1 nacht met jezelf en hij wordt weer hetro :D
tanger_Hanae_
04-03-2007, 15:41
bleeh ik hoef geen homo en zo makkelijk kan je zijn gevoelens niet ompraten dus tja dan is het voor ons beide het beste dat we uitelkaar gaan
black_angel
04-03-2007, 15:53
gr,
Allah ieahfed! Jah dat zou wel effe slikken zijn:eek:! Ik zou met veel vragen zitten, en 't knap van m vinden dat hij dat heeft kunnen verbergen en de schijn heeft opgehouden. Maar goed ik zou dit niet accepteren en de relatie beeindigen. Hoop alleen wel dat hij me dit alvorens we kinderen hebben vermeld Inshallah. Damn! Mijn kids komen met de vraag Who's my daddy!!? Euhm Youre daddy is Gay.:wow: ! Nee kan gewoon niet..
Allah ieahfed! Jah dat zou wel effe slikken zijn:eek:! Ik zou met veel vragen zitten, en 't knap van m vinden dat hij dat heeft kunnen verbergen en de schijn heeft opgehouden. Maar goed ik zou dit niet accepteren en de relatie beeindigen. Hoop alleen wel dat hij me dit alvorens we kinderen hebben vermeld Inshallah. Damn! Mijn kids komen met de vraag Who's my daddy!!? Euhm Youre daddy is Gay.:wow: ! Nee kan gewoon niet..
:) okey heel duidelijk. Maar stel nu dat je al jaren samen met hem bent en je hebt inmiddels twee schattige kids gekregen. Het gezin lijkt erg gelukkig er heerst harmonie, respect en liefde. Ga je nog steeds de relatie beëindigen?
Verder vraag ik me af hoe zit het reliegeuse. Mag/moet iemand met "verkeerde" seksuele verlangens trouwen? We weten dat in de Islam trouwen wel verplicht is?
gr,
black_angel
04-03-2007, 16:32
:) okey heel duidelijk. Maar stel nu dat je al jaren samen met hem bent en je hebt inmiddels twee schattige kids gekregen. Het gezin lijkt erg gelukkig er heerst harmonie, respect en liefde. Ga je nog steeds de relatie beëindigen?
Verder vraag ik me af hoe zit het reliegeuse. Mag/moet iemand met "verkeerde" seksuele verlangens trouwen? We weten dat in de Islam trouwen wel verplicht is?
gr,
Dit zou het wel heel complex maken. Maar jah ik zou er voor kiezen om de relatie te beeindigen. Ik weet namelijk niet of die harmonie, respect en liefde nog steeds aanwezig zal zijn als hij me bekend heeft gemaakt gay te zijn. We hebben elkaar weinig te bieden en om die reden is de relatie beeindigen in mijn opinie het beste.
Jah trouwen is idd verplicht. Wie kan trouwen, moet trouwen! Bij het huwelijk is seksualiteit ingesloten. Iets dat deze persoon niet kan bieden aan een partner van het andere geslacht. Behoeft deze persoon niet te trouwen lijkt mij..
Imane_Arab
04-03-2007, 17:47
Dus hij is bi? Hij valt ook op mannen?
Zoja, dan dump ik hem niet. Hij kan er ook niks aan doen dat hij ook op mannen valt. Zolang hij gewoon er niks meedoet en alleen mij wil..dan vind ik het geen probleem.
Garbouza
04-03-2007, 18:06
Dus hij is bi? Hij valt ook op mannen?
Zoja, dan dump ik hem niet. Hij kan er ook niks aan doen dat hij ook op mannen valt. Zolang hij gewoon er niks meedoet en alleen mij wil..dan vind ik het geen probleem.
excuse me zuster, maar hier ben ik het niet met je over eens..
Overigens vind ik dat typisch een uitdrukking van een Westerling. 'hij kan er niets aan doen'????
Deze periode waar wij nu in leven is alles toegankelijk, de shitaan heeft ons behoorlijk onder de duim. A3udu billah min al-shitaan irrajim :(
Allah sub7ana wa ta3ala heeft ons in paren geschapen, net zoals dat bij onze voor-voor-voor ouders zo was (het is dus duidelijk Adam en Eva en NIET Adam en Karim, Kamal of what ever....STAGHFIRALLAH!!).
Ik ontken niet dat een mens zulke gevoelens KAN hebben, maar je moet mijn niet vertellen dat het MENSELIJK is. De shajtaan zit hier achter, en die wil meer 'fasad' in deze wereld brengen, aangezien ALLAH swt ons verboden heeft om een relatie te hebben met iemand van gelijk geslacht.
Als mijn man zoiets zou zeggen??
:moe: je raad het al.. dumpen die handel. IK heb dan liever dat hij die gevoelens onderdrukt, en probeert om een goede praktiserende moslim te zijn en uiteindelijk de shajtaan te overwinnen.
Tenzij hij helemaal afknapt op vrouwen en geen gemeenschap meer kan hebben met een vrouw.
Dan wens ik hem een fijne leven.............met een man :jammer:
tfoeeeeeeeeee bazzz wollayhilla baaaaazzz:jammer: :jammer:
Imane_Arab
04-03-2007, 18:13
excuse me zuster, maar hier ben ik het niet met je over eens..
Overigens vind ik dat typisch een uitdrukking van een Westerling. 'hij kan er niets aan doen'????
Deze periode waar wij nu in leven is alles toegankelijk, de shitaan heeft ons behoorlijk onder de duim. A3udu billah min al-shitaan irrajim :(
Allah sub7ana wa ta3ala heeft ons in paren geschapen, net zoals dat bij onze voor-voor-voor ouders zo was (het is dus duidelijk Adam en Eva en NIET Adam en Karim, Kamal of what ever....STAGHFIRALLAH!!).
Ik ontken niet dat een mens zulke gevoelens KAN hebben, maar je moet mijn niet vertellen dat het MENSELIJK is. De shajtaan zit hier achter, en die wil meer 'fasad' in deze wereld brengen, aangezien ALLAH swt ons verboden heeft om een relatie te hebben met iemand van gelijk geslacht.
Als mijn man zoiets zou zeggen??
:moe: je raad het al.. dumpen die handel. IK heb dan liever dat hij die gevoelens onderdrukt, en probeert om een goede praktiserende moslim te zijn en uiteindelijk de shajtaan te overwinnen.
Tenzij hij helemaal afknapt op vrouwen en geen gemeenschap meer kan hebben met een vrouw.
Dan wens ik hem een fijne leven.............met een man :jammer:
tfoeeeeeeeeee bazzz wollayhilla baaaaazzz:jammer: :jammer:
Ehm sorry, maar je zegt het zelf al..het is de wil van de shaytaan.
Híj kan er dus niks aan doen dat hij op mannen valt, hij kiest er toch niet voor?
En natuurlijk. Ik wil dat hij dan alleen maar voor mij gaat en die gevoelens onderdrukt en niks ermee doet. Ik bedoel, als hij ervoor kiest om die gevoelens niet te onderdrukken, waarom zou ik met hem trouwen als hij dan toch naar andere mannen gaat kijken?
Het klopt dus totaal niet wat je zegt. Niemand kiest ervoor om op een bepaald geslacht te vallen, net zo min men ervoor kiest om op een bepaald persoon te vallen.
Garbouza
04-03-2007, 18:28
moest je erbij vermelden dat je dat bedoelde als 'de wil van de shajtaan'..
maar vergeet niet okhti, de wil van de shajtaan is NIET mekteb, zoals dat de wil van ALLAH WEL is...
m.a.w. je kan er onderuit komen en dus niet als een zieligerd maar blijven zegggen "oh, ik hou van mannen, ik ben dus homo, ik kan daar toch niets aan doen, want shajtan wil het'...
juist sterk in je schoenen staan en aan RABI swt denken. Allah laat je in zulke situaties echt niet in de steek, als je met oprechte intenties van zo een 'ziekte' af wilt..
m3a selema
ps: zuster, ik probeer je heus niet af te kraken. we voeren simpelweg een duscusie over dit onderwerp. Don't take it personale als ik het niet met jouw mening eens ben
:-)
Imane_Arab
04-03-2007, 18:36
moest je erbij vermelden dat je dat bedoelde als 'de wil van de shajtaan'..
maar vergeet niet okhti, de wil van de shajtaan is NIET mekteb, zoals dat de wil van ALLAH WEL is...
m.a.w. je kan er onderuit komen en dus niet als een zieligerd maar blijven zegggen "oh, ik hou van mannen, ik ben dus homo, ik kan daar toch niets aan doen, want shajtan wil het'...
juist sterk in je schoenen staan en aan RABI swt denken. Allah laat je in zulke situaties echt niet in de steek, als je met oprechte intenties van zo een 'ziekte' af wilt..
m3a selema
ps: zuster, ik probeer je heus niet af te kraken. we voeren simpelweg een duscusie over dit onderwerp. Don't take it personale als ik het niet met jouw mening eens ben
:-)
Dat zeg ik toch ook gewoon? Gewoon die gevoelens onderdrukken en verdergaan met zijn aanstaande/vrouw. Dat is toch gewoon hetzelfde als wat ik zei?
En ik neem het toch niet persoonlijk? I don't get it.. :confused:
gr,
dan is er geen sprake toch van een normale huwelijk , het huwelijk moet puur en zuiver aangegaan worden want anders heb je geen huwelijk plus dat het huwelijk iets wordt aan gegaan met allah swtl zeegen en is heilig
jongen18
04-03-2007, 19:02
gr,
Als ik erachter zou komen , zou ik mijn vrouw helpen die gevoelens te onderdrukken! haar helpen uiterraard!
En als ik zou ze me het eerlijk vertellen voordat we zouden trouwen , zou ik nog steeds met haar gaan trouwen!! ik zou haar helpen met haar gevoelens voor vrouwen te onderdrukken!
Ik hoopp dat de meeste hier zo overdenken je kan er tevens niks aan doen! je word ermee geboren!
Somige hoor ik zeggen je bent er niet mee geboren nou geloof mij niemand kiest ervoor om homoseksuele gevoelens te hebben dat maakt het leven alleen maar moeilijker dus wie zou daar voor kiezen.
Ma3a salama:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.