Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : **Onverwachte Opwinding tijdens....,**

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Sharmutta_Ana
04-03-2007, 02:56

Ik raakte verward toen ik tijdens een lichamelijk onderzoek opgewonden raakte. Het leek alsof ik ervan genoot, maar ik vond het vreselijk! Er kunnen allerlei uiterlijke tekenen van opwinding zijn, zoals het nat worden van de vagina of bij jongens het stijf worden van de penis. Maar dat zegt niets over de innerlijke beleving. Zonder het te willen kan je lichaam reageren alsof het om seks gaat. Het is een automatische lichamelijke reflex waar je geen controle over hebt. Als je opgewonden raakt bij lichamelijk obnderzoek betekent dit dat je lichaam goed functioneert. Laat dit je niet verwarren. Dezelfde reactie treedt op als mensen seksueel misbruikt worden. Hoewel dit een traumatische eravring is, kunnen zich uiterlijke tekenen van opwinding voordoen. Achteraf kan het slachtoffer hierdoor het gevoel krijgen door het eigen lichaam verraden te zijn. Maar dat is niet het geval. De reactie van je lijf zegt niets over je innerlijke ervaring. [Met andere woorden, als jij voOrtaan een natte pOesje of harde lul krijgt tijdens het huisartsbezOekje...hOef je nergens vOor te schamen :kus: Jij bent gewoon lekker gezond!:D]

Marocco4ever
04-03-2007, 03:11
hahaha das apart

Kneusje
04-03-2007, 03:30
[Met andere woorden, als jij voOrtaan een natte pOesje of harde lul krijgt tijdens het huisartsbezOekje...hOef je nergens vOor te schamen :kus: Jij bent gewoon lekker gezond!:D] :hihi:

AzinBoyAtlasy
04-03-2007, 04:00
[Met andere woorden, als jij voOrtaan een natte pOesje of harde lul krijgt tijdens het huisartsbezOekje...hOef je nergens vOor te schamen :kus: Jij bent gewoon lekker gezond!:D] Ik haatte het vroeger altijd als ik naar de schooldoker moest! Ik moest van mijn handje een vuistje maken en dan op blazen en ondertussen ging hij met zijn ranzige poten aan mijn balzakje zitten poeren, kijken of mijn borrelnootjes goed ontwikkelen! :moe: :jammer:

Sharmutta_Ana
04-03-2007, 04:37

Ik haatte het vroeger altijd als ik naar de schooldoker moest! Ik moest van mijn handje een vuistje maken en dan op blazen en ondertussen ging hij met zijn ranzige poten aan mijn balzakje zitten poeren, kijken of mijn borrelnootjes goed ontwikkelen! :moe: :jammer: Jella, Je hebt vast wel paar keertjes harde van gekregen :kus: of was het een ouwe wijf die het deed...Op mijn basisschool was een omaatje :kwaad: Ze vertelde me ooit, jij wordt supermodel later en het bleek waar te zijn want ik ben nu 1.84 lang :cool:

AzinBoyAtlasy
04-03-2007, 04:39
Jella, Je hebt vast wel paar keertjes harde van gekregen :kus: of was het een ouwe wijf die het deed...Op mijn basisschool was een omaatje :kwaad: Ze vertelde me ooit, jij wordt supermodel later en het bleek waar te zijn want ik ben nu 1.84 lang :cool: Nee, ik wist toen nog niet wat een harde was! Wist niet eens van opwinding voorstelde! Ow dan ben je wel lang. Dan lijk je op iemand in mijn naaste omgeving!

MrLikkertje
04-03-2007, 12:23
Nee, ik wist toen nog niet wat een harde was! Wist niet eens van opwinding voorstelde! Ow dan ben je wel lang. Dan lijk je op iemand in mijn naaste omgeving! k was er anders wel vroeg bij... was op mn zesde al geobsedeerd door het vrouwelijk geslacht. heb toen al met n buurmeisje lopen voelen en zoenen... :maf:

Doupke
04-03-2007, 15:01
Bij de tandarts heb ik dat ..........en dan bedoel ik een vrouwelijke tandarts.....zitten doorgaans wel leuke bij en als ze aan je zitten dan wil het wel eens voorkomen dat er wat gaat groeien............ Probeer het wel een beetje in bedwang te houden

mocroboy2005
04-03-2007, 16:13
[Met andere woorden, als jij voOrtaan een natte pOesje of harde lul krijgt tijdens het huisartsbezOekje...hOef je nergens vOor te schamen :kus: Jij bent gewoon lekker gezond!:D] geilerd

terifest
04-03-2007, 21:04
ik voel niet echt wat als de dokter aan mij zit enige wat ik op dat moment wil is dat die mij een recept geeft zodat ik weg kan..:o

Sharmutta_Ana
04-03-2007, 21:45
Nee, ik wist toen nog niet wat een harde was! Wist niet eens van opwinding voorstelde! Ow dan ben je wel lang. Dan lijk je op iemand in mijn naaste omgeving! serieus, vertel :)

mocrobarbie
04-03-2007, 22:07
k was er anders wel vroeg bij... was op mn zesde al geobsedeerd door het vrouwelijk geslacht. heb toen al met n buurmeisje lopen voelen en zoenen... :maf: YOEHH!! jij was er ook vroeg bij:maf2:

MrLikkertje
04-03-2007, 22:51

YOEHH!! jij was er ook vroeg bij:maf2: inderdaad.. en sindsdien ben ik n verslaafde... en hoe zo ook?? hoe vroeg was jij bij?? tell us tell us :hihi:

mocrobarbie
05-03-2007, 11:01
inderdaad.. en sindsdien ben ik n verslaafde... en hoe zo ook?? hoe vroeg was jij bij?? tell us tell us :hihi: k bedoelde helemaaal niks met oook:ego: I dont say a word:lekkerpuh :o

MrLikkertje
05-03-2007, 16:44
k bedoelde helemaaal niks met oook:ego: I dont say a word:lekkerpuh :o ontekkingsfase yek :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7