Bekijk volle/desktop versie : **Onverwachte Opwinding tijdens....,**



Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7

25-03-2007, 01:31

Citaat door Sharmutta_Ana:
Nou en of.....Het is muziek waar ik goed op kan dansen
je bent dus weer goed aan t funcioneren

25-03-2007, 01:35


Citaat door Tazaboy:
Gaat het tegenwoordig zo snel dn??? kindjes maken?
Dude, naast elkaar staan is tegenwoordig zwanger raken




Citaat door salam2_man:
..nee maar ik heb ook wel s gehad dat ik indd tijdens een medische behandeling t zelfde als jou krijg
een paar jaar geleden moest er een kleine slangetje door t gaat van mijn lul heen..die zuster stond daar dus met t slangetje in een hand en in haar ander hand had ze dus mijn ding vast..en ineens had ik een stijve gekregen haha maar dat was alleen maar goed toen kon ze dat slangetje makkelijk doorheen duwen..oeiii



hahahaha, waar lees jij dat terug dan?


Ik heb nooit tijdens een dokterchecking iets gevoeld.


Was het een leuke zuster....werd de zuster rood?

25-03-2007, 01:37

Citaat door Sharmutta_Ana:
Dude, naast elkaar staan is tegenwoordig zwanger raken






hahahaha, waar lees jij dat terug dan?


Ik heb nooit tijdens een dokterchecking iets gevoeld.


Was het een leuke zuster....werd de zuster rood?

ik kan je gedachten zelfs lezen
de zuster was een leuke dame ,wel iets oud..ze vond t goed eruit zien zei ze toen: ohh dat ziet er goed uit

25-03-2007, 01:38
gaan je nog danssen??

25-03-2007, 16:54

ik kan je gedachten zelfs lezen
de zuster was een leuke dame ,wel iets oud..ze vond t goed eruit zien zei ze toen: ohh dat ziet er goed uit

die zuster had waarschijnlij onreine gedachten om haar heen hahahhahahhaha

25-03-2007, 17:29
hahaha jullie sporen niet

25-03-2007, 21:00

Citaat door Warme_Thee:
ik werd enkel bloedrood van verlegenheid en warm, dat de dokter zijn handen op mijn onderbuik legde .. voelde me idd verraden door me lichaam hashma .. mohiem dus ik ben gezond

wat hchma je werd gewoon geil ,vooral als t een dokter met grote handen was waarmee hij je heel buikje omhelsde ..,dan zat je daar te fantaseren hoe hij verder zou kunnen gaan ..

25-03-2007, 21:01

Citaat door samiabe:
ik kan je gedachten zelfs lezen
de zuster was een leuke dame ,wel iets oud..ze vond t goed eruit zien zei ze toen: ohh dat ziet er goed uit

die zuster had waarschijnlij onreine gedachten om haar heen hahahhahahhaha

haha onrein en stou

ik kon t zien

26-03-2007, 00:06
ik zit altijd met mijn elleboogd tegen de kutje van de kapster te wrijven ze komt altijd express daar tegen aan haha..kan ker h oer

26-03-2007, 14:42
marokkanen zijn sexueel gefrustreerd. Naast dat denk ik dat jullie een geestlijke schade hebben opgelopen. Volgens velen onderzoeken is tekort aandacht een grote aanleiding tot sexuele uitingen.

Een serieus advies. ga langs de huisarts allen

26-03-2007, 15:41

Citaat door Karima_X:
marokkanen zijn sexueel gefrustreerd. Naast dat denk ik dat jullie een geestlijke schade hebben opgelopen. Volgens velen onderzoeken is tekort aandacht een grote aanleiding tot sexuele uitingen.

Een serieus advies. ga langs de huisarts allen




Ik vind jouw reactie superrrrrr

26-03-2007, 19:01

Citaat door Karima_X:
marokkanen zijn sexueel gefrustreerd. Naast dat denk ik dat jullie een geestlijke schade hebben opgelopen. Volgens velen onderzoeken is tekort aandacht een grote aanleiding tot sexuele uitingen.

Een serieus advies. ga langs de huisarts allen

ik wil liever langs bij jou komen ,me schade herstellen

26-03-2007, 19:04


Citaat door verhalenman:
ik zit altijd met mijn elleboogd tegen de kutje van de kapster te wrijven ze komt altijd express daar tegen aan haha..kan ker h oer
maar waarom nou een xxxx..

ik laat me altijd express door dezelfde agente arresteren en foulieren..dan zit ze lekker aan me ballen

26-03-2007, 20:59

Citaat door BarLeDuc:
That's a huge bitch.



Jou reactie doet me denken aan Deuce Bigalow: Male Gigolo

Alle Deuce Bigalow movies hoor je wéér die gast roepen ''That's a huge bitch'

26-03-2007, 21:01

Citaat door salam2_man:
maar waarom nou een xxxx..

ik laat me altijd express door dezelfde agente arresteren en foulieren..dan zit ze lekker aan me ballen



Zo, jij hebt egt fuckin lef

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7