Bekijk originele versie : mijn babysuprises voor 2 jochiessss: foto
farida22
04-03-2007, 01:20
klik erop
http://img151.imageshack.us/img151/7572/afbeelding025ja8.th.jpg (http://img151.imageshack.us/my.php?image=afbeelding025ja8.jpg)
deze is voor een vriendin
http://img260.imageshack.us/img260/1748/afbeelding035ot4.th.jpg (http://img260.imageshack.us/my.php?image=afbeelding035ot4.jpg)
deze voor mijn beste vriendin maar ik geef ook nog geld erbij
farida22
04-03-2007, 01:29
hebben jullile nog tipjes voor die groene??
oem_mujahid2
04-03-2007, 10:51
Masha allah leuk hoor ik hou ook van mandjes me spulletjes zelf maken :)
farida22
04-03-2007, 12:46
dankjewel
wie heeft er tipjes voor mijn laatste mandje? kan ik er iets bij doen zo ja wat?? ik wil iets oranjes omdat de babykamer oranje groen is. staat leuk als ze even op de kast leggen ofzo
dankjewel
wie heeft er tipjes voor mijn laatste mandje? kan ik er iets bij doen zo ja wat?? ik wil iets oranjes omdat de babykamer oranje groen is. staat leuk als ze even op de kast leggen ofzo
Een foto lijst maar je kon er ook een naam treintje bij doen met de naam van het kindje dat is ook leuk
farida22
04-03-2007, 12:49
bedankt meid alleen ze zijn nog niet uit met de naam. zal wel leuk zijn ja!
en die foto lijst moet ik even naar kijken. maar even eerlijk staan die kleuren wel bij elkaar van die laatste als ik oranje bij doe?
bedankt meid alleen ze zijn nog niet uit met de naam. zal wel leuk zijn ja!
en die foto lijst moet ik even naar kijken. maar even eerlijk staan die kleuren wel bij elkaar van die laatste als ik oranje bij doe?
Oo dus hij of zij is nog niet geboren dan kan je afwachten tot hij of zij geboren is en dan de naam treintje kopen.
Ja waarom niet ik vind groen en oranje heel goed bij elkaar passen (iemand had zijn huis zo gedecoreerd vandaar)
Die foto lijsten kun je overal vinden het is heel leuk om in de kinder kamer te doen me nichtje had 3 groene foto lijsten omdat haar kinderkamer groen was dus :goedzo:
misschien een oranje mandje ipv wit of die houtenkleur. En ik vind die slofjes eerlijk gezegd lelijk....sombere lelijke kleur om eerlijk te zijn.....en dat beertje in je eerste mandje vind ik eerlijk gezegd ook niet zo leuk en schattig, maar een beetje eng.
maar voor de rest....super leuk idee en creatief :goedzo:
farida22
04-03-2007, 14:11
blinkie schat! bedankt voor je eerlijke mening. ja eigenlijk vind ik de kleur ook niet passen van die sokjes mijn schoonmoeder heeft het gebreeen.
ik wist niet dat het zo opvalde anders verberg ik het wel onderin. en oranje mandje ik zal even kijken als ik geen witte vind doe ik wel oranje ze had wel veel oranje thuis. maar anders kan ze in de kast doen voor sokjes ofzo
farida22
04-03-2007, 14:12
en die beer ja van ver lijkt hij eng maar je moet er op klikken dan is het heel wat anders. want die folie maakt de oog uitdrukking anders :hihi:
farida22
04-03-2007, 14:45
dames ik zie dat er veel is gekeken naar mijn topic maarniet veel reacties is geplaatsd. graag negatieve positieve reacties plaatsen. youw advice please.
hoe zouden jullie reageren als jullie zo een mandje kregen? ik wil het leuker maken maaer hoe
dames ik zie dat er veel is gekeken naar mijn topic maarniet veel reacties is geplaatsd. graag negatieve positieve reacties plaatsen. youw advice please.
hoe zouden jullie reageren als jullie zo een mandje kregen? ik wil het leuker maken maaer hoe
Als ik jou was had ik een groter mandje gekocht met kleertjes rompertjes badeendjes mutsje enz. ipv dat je er nog geld bij gaat geven ik vind die mandjes klein.
Ik had een hele grote mand gekregen met dekbedovertrek voor me dochter en kleertjes badeendtjes en jasje en mutsje rompertjes. had ook hetzelde gedaan.
Mozhima1
04-03-2007, 14:50
Beide manden zien er prachtig uit.
Ik vind het op zich zo ook wel ´af´ die laatste mand, farida.
Je vriendinnen zullen wel verrast zijn met zo een pakket!
farida22
04-03-2007, 14:52
Als ik jou was had ik een groter mandje gekocht met kleertjes rompertjes badeendjes mutsje enz. ipv dat je er nog geld bij gaat geven ik vind die mandjes klein.
Ik had een hele grote mand gekregen met dekbedovertrek voor me dochter en kleertjes badeendtjes en jasje en mutsje rompertjes. had ook hetzelde gedaan.
bij dat beertje (bruin) had ik al kleertjes gekocht die ik nog had en die wilde ik allemaal in een mandje kwijt. niet extra geld uitgeven omdat het al mooi en prijzig was.
maar 2e mandje mijn vriendin zei duidelijk KOOP NIETS VOOR MIJ. dus ik wilde gewoon geld geven maar toch een mandje maken omdat ik het leuk vind om te geven.
maar 2e mandje buiten dat sokje is het wel leuk? ik heb 3 zwitsal producten, groene kussentje, kaart 2 beertjes alleen voor de sier heb ik die gemaakt. maar is het wel mooi zo
farida22
04-03-2007, 14:53
dames naast die onderste mand aan mijn beste vriendin wat zouden jullie geven (aan geld) ik heb geen idee eerste zwangerschap van een beste vriendin net een zus/je
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.