Bekijk originele versie : kleding voor een goed doel
hamzaatje
03-03-2007, 21:46
Hallo allemaal,
sinds kort verzamelen wij kleding in voor arme mensen in marokko. Wat ik van jullie vraag is als jullie oude kleding hebben liggen of niet meer dragen en willen jullie het geven aan een goed doel voor marokko, doe het dan in grote plastic tassen mail naar ons en wij halen het bij jullie op. Schoenen mogen ook mee gestuurd worden. Reageer aub als het serieus is de moskee doet ook an dit project mee. Alvast bedankt.
Groetjes Hamza
Shakuntala
03-03-2007, 21:52
Als dit echt serieus is, ik heb genoeg kleren die wij niet meer nodig hebben. Waar moet ik dan doen?
Groetjes
hamzaatje
03-03-2007, 22:07
Het is serieus en hoop ook op serieuze reakties. Wat wij doen is dat we het bij jou op komen halen. We kunnen jou bellen op de tijdstip dat wij het halen of als je het erg vind dat je ons dan belt en met ons afspreekt hoe laat we het kunnen halen en als je niet wil dat wij aanbellen jij aan ons doorgeeft hoelaat je het bij de deur neerzet.
Bouchra_Bouchra
03-03-2007, 22:59
Geweldige aktie!!!
Moge Allah jullie hiervoor belonen.
Is dit een tijdelijke aktie of voor altijd? Misshien is het dan handig om een nr te vermelden, zodat wanneer iemand kleding/schoisel of andere zaken heeft waar ze mensen in marokko blij mee kunnen maken, jullie kunnen bereiken.
hamzaatje
03-03-2007, 23:27
nee dit is niet vor tijdelijk we willen ons er echt in verdiepen en ons daarmee bezig houden. Alleen vinden wij het jammer omdat er mensen er nog voorzichtig mee zijn als wij vragen om kleding thuis op te halen. Ieder kan mij mailen naar de hotmail van ons en dat is mo.ammed@hotmail.com
Bouchra_Bouchra
03-03-2007, 23:38
Ik weet je niet of jij veel middelen hebt om het toch een grote organisatie te gaan leiden, maar misschien is het een idee om in wijken waar veel Marokkanen wonen folders rond te brengen. Dit bestaat al, maar dan is de kleding niet voor Marokko bedoeld, maar andere 3de wereld landen.
Begin simpel. Halve a4tje met tekst over jouw organistatie, waar je het als het ware voor doet en vermeld in de folder op welke dag de mensen hun kleding op straat kunnen zetten. Voor een bepaalde tijdstip etc...
Denk er natuurlijk wel aan dat je een dag neemt die niet door de gemeente zelf gebruikt wordt.
inshaAllah zal dit slagen.. en als ik wat heb zal ik je mailen.
hamzaatje
03-03-2007, 23:58
jullie kunnen ook bellen om het te laten ophalen elke dag en elke tijdstip is niet erg het nummer is 06-43660228
hamzaatje
04-03-2007, 21:07
bedankt voor de vele reakties en hoop dat er nog meer mensen er zijn die nog kleding of schoenen willen schenken voor ons goe doel
Shakuntala
04-03-2007, 21:45
jullie kunnen ook bellen om het te laten ophalen elke dag en elke tijdstip is niet erg het nummer is 06-43660228
Mij vader is zelf pas naar marokko gegaan en heeft onze kleren die we niet meer nodig hebben uitgedeeld aan de armen in marokko. Maar ik zal aan me moeder vragen of ze alles heeft gegeven of nog wat thuis heeft, je hoort dan wel van mij inshallah. Ik vind dit een goeie actie van jou, ga zo door...
DiamontMarocca
04-03-2007, 22:09
Tbarkellah3likom!!!
Moge Allah swt. jullie belonen met eljana inshaAllah!
Wij hebben ook genoeg kleding opgespaard.
Mag ik vragen in welke woonplaats jullie je bevinden?
Ik hoor het heel graag.
Kom op mensen!!! Help mee!
slaapkop
04-03-2007, 22:20
weet je wat jullie ook kunnen doen is, inplaats van dat jullie ze bij elke huis ophaal. Kunnen mensne die kleren brengen naar een buurthuis en dan kunnen jullie ze ophalen.
khadija_oujda
04-03-2007, 23:02
ik laat inshallah binnenkort van me horen..
Ik heb nog heeel wat liggen, ik heb het aan me moeder verteld en ze haalde gelijk van alles uit de kast
keuken_prinses
05-03-2007, 10:16
Tbarkellah 3likom! :goedzo: Erg goede actie, ik doe om de zoveel tijd wat weg. Ik zal kijken wat ik thuis heb liggen.
roosje_70
05-03-2007, 11:22
Moge Allah jullie hiervoor belonen.
het is een geweldige aktie in welke plaats verzamelen jullie het meest.
omdat ik heel ver woon in het noorden.
hamzaatje
05-03-2007, 15:36
Nogmaals mensen echt bedankt voor jullie positieve reakties en als jullie nou naar ons privemail opsturen waar het opgehaald kan worden dan komt het zeker in goede handen. Nogmaals iedereen bedankt en stuur aub waar het opgehaaald kan worden en we komen door heel nederland
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.