Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Keuze: Uiterlijk.....>Innerlijk of

MarocStar
28-08-2003, 15:23

Ik zou een eerlijk antwoord willen krijgen op de volgende vraag: Waar letten jullie als je een man/vrouw ziet? Is het eerst Uiterlijk en dan innerlijk Of eerst innerlijk en dan uiterlijk Of is het alleen uiterlijk Of alleen innerlijk. Eerlijk antwoorden :)

Sihametje
28-08-2003, 15:36
Denk toch wel dat je op allebei let. ALs je op alleen uiterlijk let, kan het zijn dat je een man.vrouw met slechte hart zult krijgen en zonder geloof etc. Let je alleen op innerlijk dan ben je ook niet echt helemaal gelukkig. Ik denk altijd je moet toch met diegene je bed delen. Dus ook een wel leuke persoon. Of zeg ik wat verkeerds. Sihametje

MarocStar
28-08-2003, 15:38
Origineel gepost door Sihametje Denk toch wel dat je op allebei let. ALs je op alleen uiterlijk let, kan het zijn dat je een man.vrouw met slechte hart zult krijgen en zonder geloof etc. Let je alleen op innerlijk dan ben je ook niet echt helemaal gelukkig. Ik denk altijd je moet toch met diegene je bed delen. Dus ook een wel leuke persoon. Of zeg ik wat verkeerds. Sihametje Ben ik helemaal mee eens. Maar in welke volgorde kijk jij? Kijk je eerst naar uiterlijk en dan vervolgens naar innerlijk. Ik bedoel welke eerste indruk heb je? Of maakt uiterlijk jou niets uit? Of juist wel?

Angel
28-08-2003, 15:40
als iemand zegt dat hij/zij alleen naar innerlijk kijkt, dan is dat echt BULL. Dat komt zo ongeloofwaardig over. het oog wil namelijk ook wat.

SaMiax
28-08-2003, 15:44

ehh.. eerst uiterlijk en dan innerlijk :D.. en als zijn innerlijk sucks dan is het :zwaai: met em

MarocStar
28-08-2003, 15:50
Angel en Samiax duidelijk antwoord hebben jullie gegeven :) Weet je wat het is? Sommige zeggen weleens dat ze alleen om innerlijk geven en dat uiterlijk niet belangrijk is, maar zoals jullie al zeiden het oog wil ook wat ;)

Noa
28-08-2003, 15:51
Origineel gepost door SaMiax ehh.. eerst uiterlijk en dan innerlijk :D.. en als zijn innerlijk sucks dan is het :zwaai: met em Juist eerst uiterlijk dan innerlijk bevalt zijn innerlijk mij niet dan kan hij al zo mooi zijn dan hoef ik em niet...

Sihametje
28-08-2003, 15:51
Origineel gepost door ********* Ben ik helemaal mee eens. Maar in welke volgorde kijk jij? Kijk je eerst naar uiterlijk en dan vervolgens naar innerlijk. Ik bedoel welke eerste indruk heb je? Of maakt uiterlijk jou niets uit? Of juist wel? Het allerbelangrijkste vind ik echt het innerlijk alsnog. Want als iemand een slecht persoon is dan kan je niet lang met diegene leven. AL is het zo een mooie en geweldige man/vrouw. Kijk jij maar. Dan kijk je naar geloof. Of hi/zij geen vrouwenverslinder/mannenverslinder is want daar heb je echt niet veel aan. Tenslotte kijk ik naar het uiterlijk, want zoals iemand al zei het oog wil ook wat. Stel je eens voor dat je wakker wordt naast iemand die je helemaal niet ziet staan. Het kan gebeuren dat je door iemand innerlijk iemand heel leuk vindt en dat daardoor uiterlijk niet veel uitmaakt. Dat kan. maar het is allebei belangrijk. Vind ik persoonlijk en jij ********* wat vind jij vertel eens. Sihametje

SaMiax
28-08-2003, 15:54
Origineel gepost door Noa Juist eerst uiterlijk dan innerlijk bevalt zijn innerlijk mij niet dan kan hij al zo mooi zijn dan hoef ik em niet... ;) ;)

Angel
28-08-2003, 15:57
Origineel gepost door ********* Angel en Samiax duidelijk antwoord hebben jullie gegeven :) Weet je wat het is? Sommige zeggen weleens dat ze alleen om innerlijk geven en dat uiterlijk niet belangrijk is, maar zoals jullie al zeiden het oog wil ook wat ;) ewa die proberen zichzelf misschien wel wijs te maken, dat ze alleen op innerlijk vallen. Pff je zelf voor de gek houden, ewa safie. als het uiterlijk mij niet bevalt, ja jammer dan, dan maakt het echt niet uit wat voor innerlijk iemand heeft. Uiterlijk staat gewoon voorop, want dat valt je als eerst op als je iemand voor het eerst ziet en daarna komt pas het innerlijk.

Sweet_Diamond
28-08-2003, 16:38
Uiterlijk natuurlijk, want t innerlijke kom je pas achter als je hem/haar beter leert kennen

MarocStar
28-08-2003, 16:40
Origineel gepost door angel21 ewa die proberen zichzelf misschien wel wijs te maken, dat ze alleen op innerlijk vallen. Pff je zelf voor de gek houden, ewa safie. als het uiterlijk mij niet bevalt, ja jammer dan, dan maakt het echt niet uit wat voor innerlijk iemand heeft. Uiterlijk staat gewoon voorop, want dat valt je als eerst op als je iemand voor het eerst ziet en daarna komt pas het innerlijk. Inderdaad dat is de eerste indruk :)

Angel
28-08-2003, 21:11
Origineel gepost door ********* Inderdaad dat is de eerste indruk :) :goedzo: