Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie wilt mij alsjeblieft helpen, ik ben je echt superdankbaar!!

Ms_Lalla_Jdidia
03-03-2007, 20:58

Kan iemand mij alsjeblieft helpen???! Alles wat ik aansluit op mijn pc doet het ineens niet meer, mijn webcam pakt ie niet meer, mijn ipod pakt ie niet meer, mijn bluetooth stick pakt ie ook niet. Terwijl ze het gewoon allemaal deden, en een paar dagen niet meer. Ik word echt helemaal gek. Kan iemand mij alsjeblieft helpen, Allah y rham lwalidien. Ik ben jullie dan echt super dankbaar. En voor de moeite krijg je een groen puntje, hoewel dat niets is, maar ja, kan niet anders met dit systeem.

Ms_Lalla_Jdidia
04-03-2007, 00:58
please

WitteWijk
04-03-2007, 00:59
Kan iemand mij alsjeblieft helpen???! Alles wat ik aansluit op mijn pc doet het ineens niet meer, mijn webcam pakt ie niet meer, mijn ipod pakt ie niet meer, mijn bluetooth stick pakt ie ook niet. Terwijl ze het gewoon allemaal deden, en een paar dagen niet meer. Ik word echt helemaal gek. Kan iemand mij alsjeblieft helpen, Allah y rham lwalidien. Ik ben jullie dan echt super dankbaar. En voor de moeite krijg je een groen puntje, hoewel dat niets is, maar ja, kan niet anders met dit systeem. Als je bij apparaatbeheer kijkt zie je dan gele uitroeptekens?

Ms_Lalla_Jdidia
04-03-2007, 01:01
hoe kom ik daar? ben het ff vergete

ap_90
04-03-2007, 09:00

hoe kom ik daar? ben het ff vergete rechtsklik op "deze computer" -> eigenschappen -> tabblad hardware -> knop apparaatbeheer