Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat een ziekenhuizen heeft marokko zeg!!!

Pagina's : [1] 2

romaissaatje
28-08-2003, 14:26

een nichtje van mijn vriendin(15)is in marokko overleden!!!!ze voelde zich niet zo lekker en haar vader bracht haar naar het zieknhuis...toen ze bij het ziekenhuis aankwamen stapte de vader uit om zijn dochter uit de auto te tillen.....maar hij vond haar daar bewusteloos aan...hij rennen naar het ziekenhuis met haar...maar hij kreeg daar in het zieknhuis te horen dat ze GEEN ZUURSTOF konden vinden........dus ze konden nix meer dopen voor haar...en haar vader mocht haar weer mee naar huis nemen...daar werd ze in een kamer gedaan tot de volgende dag want dan zou ze begraven worden!!!alleen meskina haar moeder bleef de hele nacht met haar dochter ze omhelsde haar en kuste haar.....haar m koeder ligt nu in het ziekenhuis en herkent niemand meer...ze was pas een week bevallen....een dochter erbij ..en een dochter verloren

sissi
28-08-2003, 14:40
inna lillahie wa inna ilayhi raji3oen...is echt erg wellah..!!!!vooral voor die moeder :( zo zie je maar..die ziekenhuizen in marokkoo..wellah echt erg man!!! :kwaad: ik wens haar familie veel sterkte insha allah!! Amira.

najiba05
28-08-2003, 16:36
MOge ALLAH haar ouders veel sabr geven , het is niet niks om een kind te verliezen. Een traan voor haar........

romaissaatje
29-08-2003, 10:22
ja toen ik het hoorde eb ik ook veel gehuild!!en voor dat meisje gebeden...

MarocStar
30-08-2003, 04:16

Allah ye rahma :( Marokko is in dat punt echt slecht en corrupt bezig :kwaad: Wat haat ik marokko op dat punt. Ik heb mijn opa en oma aan medische blunders van ziekhuizen verloren (Allah ye rahmoem). Ik kan mij daar echt kwaad om maken.

OuJdIa_L
30-08-2003, 10:53
Allah ye rahma ik vind dit zo erg, niet normaal. :( Ik heb een half jaar samen met me neef in het ziekenhuis van marokko gelegen... We hadden allebei astma en bij ons was het ook zo'n een geval... We konden niet ademen, maar bij hem was het heel erg je hoorde hem echt ademhalen meskin..Ik herinner me die dag nog goed.. Ze hadden geen zuurstof, me neef heeft het niet gehaald... Ik ben zo kwaad op die ziekenhuizen zeg, mijn lieve neef lay rahmoe zal ik nooit vergeten!!! Hij was net een broer van me..... dammnn :huil:

romaisa22
30-08-2003, 14:00
dag lieve mensen, Mijnoma is ook overleden aan mediscche fout. Ze wilde haar opereren en hadden per ongeluk haar lever met de mes beschadigd. Dit is een van de redenen dat zij op jonge leeftiijd is overleden. Maar rabi swt wilde deze mensen, met of zonder medische fouten. Wij kunnen dan deze mensen de schuld geven. Dat geeft misschien een heel klein beetje rust. Toen ik je verhaal heb gelezen romasaatje had ik meteen kippevel gekregen en pijn in me hart :traan1: . Weet je wel hoeveel mensen sterven in marokko door dit soort situaties??? duizenden. Heb je geld dan kan je naar een kliniek in marokko, zo niet dan wachten tot je dood gaat. Oneerlijk, marokko is oneerlijk!!!!! :kwaad: groetjes : romaisa

romaisa22
30-08-2003, 14:01
ALLAH RAHM RAHIEMIEN

romaissaatje
30-08-2003, 19:44
ja ik weet ook wel dat haar dag is gekomen...het is mekteb...maar ja als je die verhalen hoort over onnodige fouten...daar kan ik dus heel boos over worden...iemand verliezen is niet niets...

romaissaatje
30-08-2003, 19:47
als we allemaal tijdens onze gebeden aan die mensen denken en voor hun om vergeving vragen dan voel ik me al weer stukken beter.....

zina19
30-08-2003, 20:14
Dag meid Ik wens de familie en de na bestaande heel veel sterkte. Allah ye rahma :traan1: .

romaissaatje
30-08-2003, 20:55
het gaat niet om de artsen zelf...maar ik erger me aan de overheid daar...zolang je geld hebt kan je overal terecht...en hoe moet het met de armen

romaissaatje
30-08-2003, 23:05
hey kan, jij zei..."moeten we allemaal zo zielig lopen doen en zeggen dat marokko geen ziekenhuizen heeft"...vind jij dit dan geen trieste zaak...het gaat wel om mensenlevens hoor...hoe zou jij het vinden als een van jou familieleden dood ging omdat ziekenhuis geen apparatuur heeft....

sabria2000
31-08-2003, 01:34
Waar ligt die ziekenhuis, in marokko welke plaats

Bent_Fes
31-08-2003, 20:36

Te erg voor woorden!!

Pagina's : [1] 2