Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wachten op je geliefde?!

Pagina's : [1] 2

kickgirl
28-08-2003, 12:37

Salaam moleikoum Even een vraag aan jullie. Wie van jullie zou op je geliefde wachten in de hoop dat er een relatie onstaat? Maar wetend dat dit misschien nooit zal gebeuren?

Lady_moi
28-08-2003, 12:41
Wetend dat da nooit ga gebeuren???Nope dan ga ik nie wachten :jammer:...

GillDeLaTouret
28-08-2003, 12:43
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira Wetend dat da nooit ga gebeuren???Nope dan ga ik nie wachten :jammer:... k sluit me bij je aan :o maar ik weet dat mn geliefde een relatie met me wil aangaan :o

SaMiax
28-08-2003, 12:47
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira Wetend dat da nooit ga gebeuren???Nope dan ga ik nie wachten :jammer:... me neither :jammer:.. gewoon tijdverspilling dan

C_OUJDIA
28-08-2003, 12:49

Niet doen...Je leeft dan in onzekerheid en staat dan niet open voor nieuwe gebeurtenissen...

Tijn
28-08-2003, 12:50
Origineel gepost door SaMiax me neither :jammer:.. gewoon tijdverspilling dan Je kan als vrijgezel toch ook wel lol hebben/genieten? ;)

kickgirl
28-08-2003, 12:51
Origineel gepost door nadyaa Hmm No way, als je geliefde echt wat met je zou willen, dan had zij/hij het eerder gedaan/gelijk. Zo niet dan weet je dat hij/zij niet echt jou denkniveau heeft als het gaat om een "relatie" die jij wel graag zou willen hebben. Of je kan er gewoon mee vooruit komen, be straight zeg wat jij wilt etc etc, dan weet je wat hij/zij wilt, is dat toch niet wat jij wilt Jammer. Bye Bye Bye.............................GOOOOOOOONE;) NaNa Hmmm Maar stel dat je het al hebt aangegeven. En hij geeft wel duidelijk aan dat het wel gebeurt alleen dat hij tijd nodig heeft. Omdat hij zelf veel dingen op een rijtje moet zetten voor zichzelf. Wat zou je dan doen? Wel wachten of toch niet?

SaMiax
28-08-2003, 12:52
Origineel gepost door Tijn Je kan als vrijgezel toch ook wel lol hebben/genieten? ;) ja absoluut.. ;)

newkid
28-08-2003, 13:04
Ik wil het niet (wachten) maar op een of andere manier doe ik het wel. Iedere keer weer en dat is best frustrerend. Mocht iemand er een oplossing voor hebben.... NK

kickgirl
28-08-2003, 13:14
Origineel gepost door nadyaa Dat hangt er vanaf: Hoe goed ken je hem, kan je echt eerlijk zeggen van ja ik vertrouw hem, hij heeft mijn vertouwen nooit geschaad. Zo ja waar wilt hij op wachten, wat moet hij op een rijtje zetten, is hetgene wat hij "op een rijtje moet zetten" in jou ogen geen smoes, ja dan kan je proberen wachten. zolang ie maar niet gaat zeggen, van ja later later, als iemand begint met zien we dan wel, later en later, nou dan weet je zelf ook wel, dat ie niet zal komen. Anyways kijk waar hij op wilt wachten, is it for real of een grote dikke SMOES Nana Sukran meid Ik denk dat Newkid hier ook wel wat aan heeft!! Zelf denk ik dat je wel kan wachten als het allemaal duidelijk is en je er ook over praat. Daarnaast moet je er wel voor zorgen dat je verder gaat met je leven. Laat zoiets je leven namelijk niet afpakken. Doe wat je dagelijks doet. Ga uit met vrienden en vriendinnen. Maar daarnaast zorg er wel voor dat je ook contact met je geliefde behoudt. Als je hem aan de ene kant tijd wilt geven en juist niks van je laat horen. Dan denkt die persoon ook op een gegeven moment Ben ik niet belangrijk meer? En dat moet je zeker niet hebben! Kus kickkie

Lady_moi
28-08-2003, 13:15
Origineel gepost door newkid Ik wil het niet (wachten) maar op een of andere manier doe ik het wel. Iedere keer weer en dat is best frustrerend. Mocht iemand er een oplossing voor hebben.... NK Ok gij mag nie wachten..gij zijt nen jongen...een jongen moet zelf de eerste stap nemen :D...denkde gij da ne meiske bij u ga komen ofsow :D

kickgirl
28-08-2003, 23:54
heeft er nog iemand wat aan toe te voegen???

Corleone
28-08-2003, 23:59
Als het nooit wat zou worden, is het de moeite niet waard vind ik

mgarba_4ever
29-08-2003, 00:28
Wie niet waagt... Wie niet wint :rolleyes:

T-ManiaC
29-08-2003, 00:39

Ik denk dat diegene die wacht misschien nog hoop heeft dat het ooit wat wordt.. of diegene waar hij/zij verliefd op is geeft daar een aanleiding voor. Tis wel een moeilijke situatie. Maar ik zou er niet op wachten...

Pagina's : [1] 2