Bekijk originele versie : vrees voor allah
miriammetje
28-08-2003, 11:23
assalaamoe 3alleekoem wara7matoellehie wabarakatoeh broeders en zusters in
de islaam,
De volgende woorden van de Profeet{vrede zij met hem}!,waarmee hij zijn
vrees voor Allah beschrijft,zal iedere oprechte gelovige het hoofd doen
buigen:
''Ik heb gezien wat jullie niet zien;de hemel dondert en met recht dondert
hij,er is geen lege plaats of een engel legt er zijn hoofd neer in
aanbidding van Allaah.Bij Allaah,als jullie zouden weten wat ik weet,dan
zouden jullie zelden lachen en vaak huilen en jullie zouden geen genoegen
beleven op jullie slaapplaatsen bij jullie echtgenotes,maar jullie zouden
schreeuwend door de straten rennen,smeekbeden richtend tot Allaah de
Verhevene''! (Tirmidhi).
agoekoem fielleh
Oem_Lena
28-08-2003, 11:25
Origineel gepost door miriammetje
assalaamoe 3alleekoem wara7matoellehie wabarakatoeh broeders en zusters in
de islaam,
De volgende woorden van de Profeet{vrede zij met hem}!,waarmee hij zijn
vrees voor Allah beschrijft,zal iedere oprechte gelovige het hoofd doen
buigen:
''Ik heb gezien wat jullie niet zien;de hemel dondert en met recht dondert
hij,er is geen lege plaats of een engel legt er zijn hoofd neer in
aanbidding van Allaah.Bij Allaah,als jullie zouden weten wat ik weet,dan
zouden jullie zelden lachen en vaak huilen en jullie zouden geen genoegen
beleven op jullie slaapplaatsen bij jullie echtgenotes,maar jullie zouden
schreeuwend door de straten rennen,smeekbeden richtend tot Allaah de
Verhevene''! (Tirmidhi).
agoekoem fielleh
Barakallah oefhik :goedzo:
Hier heerst helemaal geen vrees voor Allah, er is enkel angst voor de buurvrouw....
(m`n excuses voor degene die zich wel minstens aan de 5 grondbeginslen houden ;) )
miriammetje
28-08-2003, 11:56
Origineel gepost door Tijn
Hier heerst helemaal geen vrees voor Allah, er is enkel angst voor de buurvrouw....
(m`n excuses voor degene die zich wel minstens aan de 5 grondbeginslen houden ;) )
sjongen jongen...weet je wta ik niet begrijp van jou is waraom jij reageert op dingen die over de islam gaan en dan iets onzinnigs opschrijft...dat je het er niet mee eens bent is tussne jou en allh heb ik niks mee te maken...maar hou gewoon op met je domme stomme opmerkingene... :rolleyes:
sjongen jongen...weet je wta ik niet begrijp van jou is waraom jij reageert op dingen die over de islam gaan en dan iets onzinnigs opschrijft...dat je het er niet mee eens bent is tussne jou en allh heb ik niks mee te maken...maar hou gewoon op met je domme stomme opmerkingene... :rolleyes:
Laat maar eens zien waar ik iets onzinnigs opschrijf/reageer ff op een vraag ofzo...
Volgens mij zitten we hier op `t liefde/relatie forum en ik wordt er een beetje melig van wanneer er zo`n vers voorbijkomt waarop sommige als een kip zonder kop reageren......op inhoud reageren ho maar ;)
Die tekst die ik hier nu plaats klopt toch? Er is hier toch helemaal geen angst meer voor Allah, anders zou den de meeste wel de moeite nemen om zich tenminste aan de 5 zuilen te houden......Ben je `t er niet mee eens, laat dan maar horen.
Ik ben blijkbaar de enige die serieus op de inhoud ingaat, maar nee mevrouwtje wil enkel een leuk versje plaatsen, over de inhoud wordt verder niet gesproken :( Ik wordt er een beetje lacherig van, maar was ik een Moslim dan zou ik dit waarschijnlijk een beetje triest vinden...
Wat heeft `t voor zin om een tekst te plaatsen waar vervolgens niet over gediscussiert mag worden? :confused:
miriammetje
28-08-2003, 12:11
ik ga deze topicniet laten verpesten door jou ontwettendheid oke..ik open wel een nieuwe topic voor jou
just_fouad
28-08-2003, 12:11
TOPICVERKRACHTER!
ik ga deze topicniet laten verpesten door jou ontwettendheid oke..ik open wel een nieuwe topic voor jou
Leg maar eens uit waarom ik onwetend ben? Iemand die niet op vragen in wil gaan lijkt eerder onwetend....
En al zou ik onwetend zijn....wat let jou om mij dan `t een en ander uit te leggen?
Oem_Lena
28-08-2003, 12:13
Origineel gepost door Tijn
Laat maar eens zien waar ik iets onzinnigs opschrijf/reageer ff op een vraag ofzo...
Volgens mij zitten we hier op `t liefde/relatie forum en ik wordt er een beetje melig van wanneer er zo`n vers voorbijkomt waarop sommige als een kip zonder kop reageren......op inhoud reageren ho maar ;)
Die tekst die ik hier nu plaats klopt toch? Er is hier toch helemaal geen angst meer voor Allah, anders zou den de meeste wel de moeite nemen om zich tenminste aan de 5 zuilen te houden......Ben je `t er niet mee eens, laat dan maar horen.
Ik ben blijkbaar de enige die serieus op de inhoud ingaat, maar nee mevrouwtje wil enkel een leuk versje plaatsen, over de inhoud wordt verder niet gesproken :( Ik wordt er een beetje lacherig van, maar was ik een Moslim dan zou ik dit waarschijnlijk een beetje triest vinden...
Ik reageer omdat ik zeker vrees voor allah heb
en ik hou me ook aan de 5 zuilen van de islam....
wat andere doen is niet mijn koek...want het is ieder voor
zich bij dag des oordeels
shirien85
28-08-2003, 12:13
miriammetje
:goedzo:
shirien85
28-08-2003, 12:14
Origineel gepost door lala_amira
groot gelijk lala_amira :goedzo:
miriammetje
28-08-2003, 12:17
Origineel gepost door lala_amira
inderdaad.....maar hij is iritant
http://******************/faris28/Big%20Smilies/welcome.gif
Back miriammetje
Heel Mooi foto trouwens. http://******************/faris28/Big%20Smilies/006.gif
miriammetje
28-08-2003, 21:36
Origineel gepost door Faris
http://******************/faris28/Big%20Smilies/welcome.gif
Back miriammetje
Heel Mooi foto trouwens. http://******************/faris28/Big%20Smilies/006.gif
salaam alikoem...agohjah in de islaam...
wat leuk dat je zo lief reageert!!!!! :p hoe gata het met jou!!!
beslemma mir
Alhamdoelliha
Hoe gaat het met je,en Hoe was je vakantie in marokko?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.