Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Puisten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Wamen
17-07-2002, 13:53

Welke meisjes hebben last van puisten.Ik heb last van puisten al van toen ik in de puberteit zat. Ik heb van alles geprobeerd zoals de pil,reinigingmiddelen,rooibosthee drinken,naar de dermatoloog geweest,.... Niets heeft geholpen het komt maar terug.Ik erger me soms aan die puisten echt waar :( Kennen sommige goede hulpmideltjes of een goede dokter?Waarvan je van je puisten bent af geraakt of je puisten zijn verminderd.

Wamen
17-07-2002, 14:00
Ik heb last van puisten en geen acne.Bedankt voor de tip emshoom.Dat zal nog lang duren voordat ik sex zal hebben :D Kan iemand mij advies geven :traan1:

fatimael
17-07-2002, 14:07
zonebank schijnt ook te helpen, droog de puisten uit en je hebt een mooi kleurtje (goed meegenomen!!!)

Wamen
17-07-2002, 14:21
Origineel gepost door Emshoom ok Wamen, dit weet ik ook nog, wie weet heb je er iets aan ; -gebruik zo weinig mogelijk make up : -veel meiden trachten die puistjes te camoufleren door schmink, wat een averechts effect heeft -zonnen (met mate of af en toe zonnebank) heeft een heilzame werking -hou je huid liever droog dan "vettig", gebruik eerder reinigende (dermatoligische) zeep, dan veelvuldig wassen met allerlei lotions -Louis Widmer (dermatologiche produkten-gigant) heeft speciale lotion om je huid soepel te houden en puistjes tegen tegaan -in veel gevallen wordt het enkel erger als je allerlei produkten gaat uitproberen, wees dus voorzichtig ! groeten en goodluck, Emshoom

MrEsco
17-07-2002, 14:21

Je voeding en je stress niveau drastisch verlagen door je levenswijze aan te passen... Zelfzekerheid, eerlijkheid en blijf vooral je zelf... Alles bij elkaar opgeteld zal het je lichaam goed doen maar dan moet eerst de geest het voorbeeld geven... MrEsco

Wamen
17-07-2002, 14:23
Origineel gepost door MrEsco Je voeding en je stress niveau drastisch verlagen door je levenswijze aan te passen... Zelfzekerheid, eerlijkheid en blijf vooral je zelf... Alles bij elkaar opgeteld zal het je lichaam goed doen maar dan moet eerst de geest het voorbeeld geven... MrEsco Ik heb het gelezen dat stress de puisten vermeerder.En dat je op je voeding moet letten. Maar ken je tips zoals goede produkten die je kunt gebruiken?

Missrapster
17-07-2002, 15:31
Gebruik tandepasta op je puistjes.Was je gezicht elke dag goed met zeep.Ik had ook last van puistjes,toen was ik maar naar de huisarts gegaan en die gaf me een creme ik zal je die naam wel later geven.Het helpt echt. Je moet je niet al te veel stressen, als je chocolade eet stopt er dan een paar weken mee.Misschien is dat het ik weet het is moeilijk ik heb het ook gedaan en het gaat over.Ook geen aardbeien eten.Gewoon gezond eten lekker zonnen, want in de zon drogen ze uit. Dat is alles,probeer het maar eens uit! Als je nog vragen hebt,mail me het dan, als je wilt! De groeten!!En veel succes.

Pebbles
17-07-2002, 19:04
Ik weet natuurlijk verder niet wat jij voor de rest eet, maar bij m'n broertje werkt 't als volgt: Hij is zipfree, maar zodra hij vettig eet, hup, nog geen dag later, zip, zip, zip all over!!!! En met vettig eten bedoel ik: patat, mayo, kaassoufles, junkfood dus... Probeer 't 's uit en je weet of dat mischien de oorzaak is..

Wamen
17-07-2002, 19:10
Origineel gepost door Pebbles Ik weet natuurlijk verder niet wat jij voor de rest eet, maar bij m'n broertje werkt 't als volgt: Hij is zipfree, maar zodra hij vettig eet, hup, nog geen dag later, zip, zip, zip all over!!!! En met vettig eten bedoel ik: patat, mayo, kaassoufles, junkfood dus... Probeer 't 's uit en je weet of dat mischien de oorzaak is.. Ik heb er van mijn 14de jarige leeftijd al last van.Het is de puberteit denk ik en de hormonen. Ik heb van alllerlei geprobeerd en niets helpt tot nu toe.En in verband met de voeding ja ik weet het je moet gezond eten en veel groenten en fruit.

tha_lady
17-07-2002, 19:13
of je gaat naar de huisarts die geeft je een middeltje tegen jeugdpuistjes laterZ :blauwkus:

Pebbles
17-07-2002, 19:14
Origineel gepost door Wamen Ik heb er van mijn 14de jarige leeftijd al last van.Het is de puberteit denk ik en de hormonen. Ik heb van alllerlei geprobeerd en niets helpt tot nu toe.En in verband met de voeding ja ik weet het je moet gezond eten en veel groenten en fruit. Weet je wat 't 's, het probleem ligt niet in wat je eet, maar in wat je niet moet eten...dus; vettig prut gewoon laten staan....you snep???

Wamen
17-07-2002, 19:17
Origineel gepost door Pebbles Weet je wat 't 's, het probleem ligt niet in wat je eet, maar in wat je niet moet eten...dus; vettig prut gewoon laten staan....you snep??? Jou snep?? Ikke alles snappe wat jij zegge ikke ilegale :D

Wamen
17-07-2002, 19:18
Origineel gepost door tha_lady of je gaat naar de huisarts die geeft je een middeltje tegen jeugdpuistjes laterZ :blauwkus: Heb ik al gedaan ik kreeg pillen voorgeschreven die niet hebben geholpen en ben zelfs naar een dermatoloog gegaan.

Wamen
17-07-2002, 19:35
Origineel gepost door el moechoe ik ga je 1 ding zeggen wat je moet gebruiken! al mijn vrienden waren er binnen 1 maand vanaf die gewoon aan de puistjes ergerde! gebruik de marokkaanse zeep met die handje (gemsa) erop! in het marokkaans genaamd "saboen el kaf" daar zitten geen chemischie middelen in niets! het is een natuurlijk zeep! en dat maakt je huid super schoon van binnen! en dan ben je af van die kalere bactieriƫn! groetjes el moechoe Waar kun je die zeep kopen?Hoe heet in het nederlands en kun je die ook in nederlandse winkels kopen of alleen maar marokkaanse?

alhoceima
17-07-2002, 20:14

Salaam Alaikoem zuster Ik kan je een echte goede middeltje aanraden het heet:"Benzac w 100 mg/ml het is een tube en het bevat benzoylperoxide en daardoor drogen de puistjes uit, ik zou zeggen probeer het is....het zal zeker helpen bij jouw InsjaAllah Salaam Alaikoem

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6