Bekijk originele versie : Kruzelhaar!! Hoe Krijg Je Dat Stijl !!!!
fatimael
17-07-2002, 13:45
HOI EVERYBODY
Zijn er hier meiden die kruzelhaar hebben???!! :rood:
hoe krijgen jullie dat stijl, of liever kullen (kroezelige krullen dan)
laat maar horen!!!!! :boogie:
groetjes
Fatima
LieveMeisje
17-07-2002, 13:49
mijn haar heeft een golven... geen krullen en geen styl RAAR...ik moet altijd kiezen een krullen of een stylieren?????????? ik kiez heel vaak STYLIEREN...... met een fhoyn natuurlijk.... soms geen zin in want het is veel werk mannnnnnnnnnnnnnnn.... ewa meiden hebben jullie iets wat wonder voor haar (stylen) zo ja hoe dan??? met een strijken dat doe ik niettttttttttttttttttttttttttt :D
vertel vertelll ik w8 w8......
alvast thanks
LieveMeisje
17-07-2002, 13:51
Tango, dat heb ik ookgedaan... best wel goed bij de kapper alleen jammer dat dat mijn haar gaat heel snel breken vanweg die product is heel sterk hoe noem je dat ook alweer..... ik weet het niet hoe dat heet....
Mijn vriendin heeft ook last van kroezelhaar en ze gaat meestal naar die afrikaanse kapster.Zij fohnen haar heel goed en stijl.Ze verkopen ook produkten om je haar te stijlen.
fatimael
17-07-2002, 13:56
Origineel gepost door Emshoom
hahahahaha, ben jij echt zo'n krullebolle :D
laat die krullekes toch zitten meiske, sommige mensen betalen er fortuinen voor , en jij wil een plat coupke :D
de meeste meiden die kullen hebben willen stijl haar en de anderen willen dan weer krullen.
emshoom, ik ben een krullenbol!!!! mesha azoeg ashouaf inoe a thisaregh!!!!!! :confused:
Origineel gepost door Tango
Ik weet niet hoe dat precies heet, er zijn verschillende merken. In marokko noemen ze het STIFF.
Ja dat heb ik ook gebruikt het merk is Wella.
fatimael
17-07-2002, 14:01
mijn schoonzuster in marokko had ook stiff gebruikt en haar haar groeide niet meer , het bleef zo'n 2 jaar dezelfde lengte, was wel stijl, maar groeide niet meer.....
dus het moet iets zijn dat niet zo schadelijk is voor je haar , maar toch goed is en heel gemakkelijk te doen.......any ideas???
Hindaatje
17-07-2002, 14:11
ik heb ook krullen...soms wordt ik er echt nie goed van...dan fohn ik het meestal....
Hindaatje
17-07-2002, 14:16
Origineel gepost door Emshoom
ik wist echt niet dat er zoveel krullebollen op yasmina zaten, héhéhé :D
hahaha :D ...zo zie je maar weer hee..;)
fatimael
17-07-2002, 14:22
Origineel gepost door Hindaatje
ik heb ook krullen...soms wordt ik er echt nie goed van...dan fohn ik het meestal....
wordt het dan niet gelijk kruzel met de warmte :(
jeetje, ik vraag me af hoe die zwarte meiden dat doen, je ziet ze verdomme op tv met zo'n stijl haar , niet te doen.
Hindaatje
17-07-2002, 14:24
Origineel gepost door fatimael
wordt het dan niet gelijk kruzel met de warmte :(
jeetje, ik vraag me af hoe die zwarte meiden dat doen, je ziet ze verdomme op tv met zo'n stijl haar , niet te doen.
ik heb echte krullen...geen kroes haar ofso...snappie? duzz jah wordt nie echt kruzel....me krullen beginnen helemaal boven in....duz echte krullebol hahaha :D
missriffia03
17-07-2002, 14:26
vraag aan je moeder om de strijkijzer eroverheen te halen :) :hihi:
fatimael
17-07-2002, 14:26
Hindaatje,
zijn die krullen naturel of heb je die laten zetten???
Hindaatje
17-07-2002, 14:27
Origineel gepost door fatimael
Hindaatje,
zijn die krullen naturel of heb je die laten zetten???
ze zijn helemaal natuurlijk....PUUR van mezelf :ego: hahaha..... :D
fatimael
17-07-2002, 14:30
Origineel gepost door missriffia03
vraag aan je moeder om de strijkijzer eroverheen te halen :) :hihi:
I dont think so!! je haar gaat ervan kapotn-, trouwens ik kan dat direct zien als iemand dat heeft gedaan, vanboven is het kruzel en onderaan super stijllllll, echt om te lachen,hhhiiihihhihahahahah :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.