Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat voor type ben jij en wat voor type is je man?

Oem_meryem
02-03-2007, 18:50

Ben je rustig en verlegen of echt zo'n spontane meid die haar zegje al klaar heeft en wat voor type is jullie man? Stel jullie zijn echt totaal twee verschillende types, botst dat of is het juist leuk. Tell moi:banana:

tara28
02-03-2007, 18:58
Wij zijn hele extroverte mensen. Wij zijn allebei niet verlegen, heel spontaan en te soms te eerlijk. We maken snel een praatje met andere mensen en sluiten ook snel vriendschappen. Met dit laatste zijn we nogal voorzichtig geworden we zijn kieskeuriger geworden met wie we toelaten in ons huis. Voor de rest zijn we beide heel nuchter maar tegelijk ook heel zweverig en vullen we elkaar aan waar nodig is. Tuurlijk hebben we weleens bonje. Dat komt omdat wij allebei geen blad voor de mond nemen en soms te ongeduldig zijn om naar elkaar te luisteren. We zijn trouwens beide weegschaal;)

power_girl
02-03-2007, 19:08
tara werk jij bij een bank..:o als dat zo is dan heb ik jou een paar keer gezien..:D wij zijn allebei geen verlegen mensen..allebei spontaan alleen mijn man is de leukst thuis...

tara28
02-03-2007, 19:10
tara werk jij bij een bank..:o als dat zo is dan heb ik jou een paar keer gezien..:D wij zijn allebei geen verlegen mensen..allebei spontaan alleen mijn man is de leukst thuis... nee ik werk niet bij een bank, maar tien jaar geleden wel. Woon je in utrecht dan?

power_girl
02-03-2007, 19:13

nee ik werk niet bij een bank, maar tien jaar geleden wel. Woon je in utrecht dan? ja ik woon in utrecht...!! de foto op jou avatar komt mijn zo bekend voor maar ik kan je niet plaatsen...toen was ik een keer bij de bank en ze leek echt sprekend op jou foto vandaar dat ik het vraag..

tara28
02-03-2007, 19:17
ja ik woon in utrecht...!! de foto op jou avatar komt mijn zo bekend voor maar ik kan je niet plaatsen...toen was ik een keer bij de bank en ze leek echt sprekend op jou foto vandaar dat ik het vraag.. pm mij waar in utrecht. misschien ken ik je wel