Bekijk originele versie : Mijn maatje is verdwenen
Mijn maatje is weg en ik kan m nergens meer vinden!!!
Een paar maanden geleden ging mn beste vriend op vakantie naar marokko maar hij zou vorige maand al terug komen maar ik ben m echt kwijt!!
Weet niet hij woont best ver weg van me dus kan niet naar zn huis, en zn telefoon staat nooit meer aan.
Normaal hoor ik elke dag van m op msn en telefoon maar hij is nergens meer te bekennen. Ben echt bang dat er wat is gebeurd in marokko, jullie ideeen wat ik kan doen want begin me zorgen te maken man! :confused:
Lady_moi
28-08-2003, 00:46
Misschien wil hij nix meer me u te maken hebben :D
je avater is gelukt rwinaaaaa
Hindaatje
28-08-2003, 00:52
je 'maatje' wil denk ik niet gevonden worden..
_h4T3d_sE7eN
28-08-2003, 00:53
gun hem z'n geluk met die be3 be3-geit die je voor is geweest .... :hihi:
Lady_moi
28-08-2003, 00:55
Origineel gepost door Nouraia
je avater is gelukt rwinaaaaa
Helaaaaaas kan ik het nog nie :o...Misantazaghin heeft die kunstwerk voor mij gemaakt :D
Ehm hello ik zeg toch hij is mn beste vriend, we hebben niks dus ik hoef me niet zorgen te maken dat er een berggeit is want dan had ik de eerste geweest die hij had gebeld en hem zn geluk had gegunt.
Ken die jongen al 20 jaar(dus van baby al) en heeft dus niks met liefde of niks meer mee te maken willen hebben te doen.
Maar ja thanks voor jullie adviezen!
!
Lady_moi
28-08-2003, 01:39
Graag gedaan...:D
Sihametje
28-08-2003, 01:49
Sallam Moi21,
Ken je niemand van zijn vrienden of familie die je kan bellen. Of school,werk en/of andere dingen die hij bezoekt. Kan je even daar navragen als je het weet. En anders Sabr misschien is zijn tel kwijt of zo. Insha allah is er niets aan de hand.
Sallampjes.
Sihametje
Lady_moi
28-08-2003, 01:52
Ik denk gewoon da hij nix me haar wil te maken hebben :D
Lady_moi
28-08-2003, 02:06
Waarom sta de helft van u gezicht op u avatar waar is de andere helft gebleven :D...of bestaat die nie :D
Sihametje
28-08-2003, 02:08
Haha ben je in een melige bui of ben je echt op zoek naar je nick. Rwina :P.
Lady_moi
28-08-2003, 02:10
Haha ja ma ik heb da nie gemaakt dus nie bij mij kome zage :D
Wadister siham? :D
nee effkes melig en tbevalt mij wel :D
Origineel gepost door moi21
Mijn maatje is weg en ik kan m nergens meer vinden!!!
Een paar maanden geleden ging mn beste vriend op vakantie naar marokko maar hij zou vorige maand al terug komen maar ik ben m echt kwijt!!
Weet niet hij woont best ver weg van me dus kan niet naar zn huis, en zn telefoon staat nooit meer aan.
Normaal hoor ik elke dag van m op msn en telefoon maar hij is nergens meer te bekennen. Ben echt bang dat er wat is gebeurd in marokko, jullie ideeen wat ik kan doen want begin me zorgen te maken man! :confused:
ewaa zoek eens contact op met zn vrienden ofso en vraag wat er aan de hand is?
ennuh.. als het egt je maatje is.. dan zou je denk ik toch wel effe moeten gaan kijken waar die is :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.