Bekijk originele versie : meisje van 7 woog 180 kilo!!!
Moddervet meisje valt 136 kilo af
NEW YORK - Een Amerikaans meisje dat de op 7-jarige leeftijd maarliefst 180 kilo woog, is er in geslaagd 136 kilo af te vallen.
Kleine Jessica op haar zwaarst.
Foto: www.theinsideronline.com (videostill)
Twee jaar geleden was de toen 7-jarige Jessica aardig op weg zich dood te eten. Het meisje uit Knoxville, Tenessee kon amper lopen en bewoog zich voort door te rollen over de grond, had borsten van het overtollige vet en was kortademig. Dat laatste deed haar uiteindelijk in het ziekenhuis belanden.
Kijk op www.telegraaf.nl!!!
b_karima
02-03-2007, 13:56
ik kan die foto helaas niet zien, wat erg, alhamdulilah is ze afgevallen
link brengt je op de site maar je ziet neits, meot je gaan zoeken enzo:
hoe heet ze met haar achternaam misshcien kun je daar op zoeken.
Ja ik heb dat net gezien.. Echt erg om dik te zijn :jammer:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/59630881/Moddervet_meisje_valt_136_kilo_af.html?p=6,1
oooh wat zielig gelukkig dat ze is afgevallen
bigmomma25
02-03-2007, 14:36
oh meskina wat zielig.
chemicha
02-03-2007, 14:55
Moddervet meisje valt 136 kilo af
NEW YORK - Een Amerikaans meisje dat de op 7-jarige leeftijd maarliefst 180 kilo woog, is er in geslaagd 136 kilo af te vallen.
Kleine Jessica op haar zwaarst.
Foto: www.theinsideronline.com (videostill)
Twee jaar geleden was de toen 7-jarige Jessica aardig op weg zich dood te eten. Het meisje uit Knoxville, Tenessee kon amper lopen en bewoog zich voort door te rollen over de grond, had borsten van het overtollige vet en was kortademig. Dat laatste deed haar uiteindelijk in het ziekenhuis belanden.
Kijk op www.telegraaf.nl!!!
ben jij sinds de efteling 22kilo's afgevallen :wow:
ben jij sinds de efteling 22kilo's afgevallen :wow:
:lol:
tuurlijk niet
ik ben in feb 2006 begonnen met lijnen.
Toen je me zag in de efteling woog ik 63 kilo
chemicha
02-03-2007, 15:01
:lol:
tuurlijk niet
ik ben in feb 2006 begonnen met lijnen.
Toen je me zag in de efteling woog ik 63 kilo
ik wou net zeggen...waar heb je die 22kilo's vandaan :hihi:
bigmomma25
02-03-2007, 15:08
Die ouders hebben zowieso vet klappen nodig. Kindermishandeling. Je bent verantwoordelijk voor de eetgewoontes en gezondheid van je kind. Je gaat r toch niet zo volproppen omdat zij dat wil. Ze is nog klein en weet t dus niet.
Zoo wat zielig, maar goed dat zij is afgevallen echt erg knap! Jammer dat we niet kunnen zien hoe zij nu eruitziet.
Skoen_Ana
02-03-2007, 15:13
Schuld van de ouders dat ze het zo ver heben laten komen!!
x_Ikrame_x
02-03-2007, 15:14
wij hebbe thuis ook een probleem met me broertje hij is 10 en weegt al iets bij de 60 kilo:jammer: we weten echt neit wat we met hem moeten doen me broer en ik zeggen de hele tijd tegen onze ouders dat ze hem niet zoveel meoten laten eten t lijkt wel alsof hij geobsedeerd is door t eten ,als me ouders werken en ik alleen met hem thuis ben dan zoekt hij de hele keuken door voor wat koek chips of brood we halen geen chips of snoep in huis maar dan pakt hji gwn brood:nerd: ik vecht de hele tijd emt m thuis hij meot echt afvallen en meer bewegen mayah wie luistert er:traan1:
wij hebbe thuis ook een probleem met me broertje hij is 10 en weegt al iets bij de 60 kilo:jammer: we weten echt neit wat we met hem moeten doen me broer en ik zeggen de hele tijd tegen onze ouders dat ze hem niet zoveel meoten laten eten t lijkt wel alsof hij geobsedeerd is door t eten ,als me ouders werken en ik alleen met hem thuis ben dan zoekt hij de hele keuken door voor wat koek chips of brood we halen geen chips of snoep in huis maar dan pakt hji gwn brood:nerd: ik vecht de hele tijd emt m thuis hij meot echt afvallen en meer bewegen mayah wie luistert er:traan1:
dat is idd niet gezond, hij kan suikerziekte krijgen.
Hij zou eigenlijk onder begeleiding van een dietiste moeten zijn!
bigmomma25
02-03-2007, 15:21
Probeer geen ongezonde dingen in huis te halen. Hij is nog jong dus hij zal niet begrijpen dat t niet goed is om dik te worden. Jullie zijn verantwoordelijk voor m. Haal alleen gezonde dingen in huis. Meskin Allah ye3awen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.