Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hekel aan hoge hakken..

Pagina's : [1] 2

Amira77
02-03-2007, 13:45

Ik heb echt een hekel aan hoge hakken: ze maken geluid en zijn slecht voor je rug...als ik schoentjes met een kleine hak koop zet ik er meteen een "geluiddemper"op..heb hekel aan het geklikklak.... Wie herkent zich hierin???

-Bubbels-
02-03-2007, 13:49
I :love: it http://www.transgenderzone.com/shoes/shoes.jpg

Helinim
02-03-2007, 13:49
Ik heb echt een hekel aan hoge hakken: ze maken geluid en zijn slecht voor je rug...als ik schoentjes met een kleine hak koop zet ik er meteen een "geluiddemper"op..heb hekel aan het geklikklak.... Wie herkent zich hierin??? Ik haat het omdat die hak er zo snel afslijt :moe: en dan weer laten maken kan je beter nieuwe halen. Koop daarom nu alleen voor feesten of voor iets speciaals en dagelijks draag ik dan platte schoenen.

b_karima
02-03-2007, 13:50
wuhahah ikke, vooral ook omdat het net is toegestaan, wat i een geluiddemper want soms vind ik laarzen egt mooi maar dan hebben ze zo een hakje, wat is zo een geluiddemper en hoe kome je er aan?

Amira77
02-03-2007, 13:58

Gevoelsmatig klopte het ook niet die hakken die zo klikken, maar weet je dus zeker dat het niet is toegestaan in de islam Karima? Wat betreft die geluidsdemper: gewoon bij schoenmaker zo een rubberen zooltje onder de hak..heel simpel..en rubber maakr geen geluid..heerlijk!!! Snap je wat ik bedoel??

-Bubbels-
02-03-2007, 14:00
Gevoelsmatig klopte het ook niet die hakken die zo klikken, maar weet je dus zeker dat het niet is toegestaan in de islam Karima? Wat betreft die geluidsdemper: gewoon bij schoenmaker zo een rubberen zooltje onder de hak..heel simpel..en rubber maakr geen geluid..heerlijk!!! Snap je wat ik bedoel?? :goedzo: ga ik ook eens vragen

Amira77
02-03-2007, 14:00
Noa...jij hebt een hele collectie sexy schoenen...leuk voor je mannetje, maar niet buitenshuis voor mij...no way..veel te open en bloot....en lijkt me echt niet COMFORTABEL!!! Zien er wel heel apart uit hoor...aparte modelletjes..

Gypsymeid
02-03-2007, 14:15
Ik vind ze mooi, maar heb lang geen hakken gedragen, ook omdat me man net zo groot is als mij, of naja net zo klein als mij haha.... Vind het niet staan als een vrouw boven haar man uit steekt. En naja zonder is ook gezonder vodor je rug enzo... En je hebt genoeg nette schoenen zonder hakje of een héél klein hakje..

sunshinexx
02-03-2007, 14:19
Ik kan niet zonder hoge hakken. Vind ze mooi en elegant. Goeie schoenen met goede hakken slijten echt niet snel.

chahidaatje
02-03-2007, 15:19
Ik heb er geen hekel aan, alleen kan gewoon niet op hoge hakken lopen, te zwakke enkels...

TheMansion
02-03-2007, 15:23
Hakken zijn mooi....en super vrouwelijk....maar ik ben toch verslaafd aan mijn UGGS!! Heerlijk kan niet zonder die dingen

b_karima
02-03-2007, 15:26
ja ameerah ik ben er zeker van dat hakken niet zijn toegstaan vooral omdat het aandacht trekt van mannen en herrie maakt en herria is van sjeithaan. kijk als je heel z8 hoort tak tak echt heel z8 lijkt me geen probleem allhu allem moge Allah mij vergeven als ik het verkeerd zeg maar ja echte hakken doen dit: TAK TAK TAK GZZZZZ TAK TAK is het duur zo een rubbertje?

Shifae
02-03-2007, 15:27
Nee, ik herken het totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet!! I Loveeeeeeeeeeeeeeee Pumps! :Iluvu:

-Bubbels-
02-03-2007, 15:47
Noa...jij hebt een hele collectie sexy schoenen...leuk voor je mannetje, maar niet buitenshuis voor mij...no way..veel te open en bloot....en lijkt me echt niet COMFORTABEL!!! Zien er wel heel apart uit hoor...aparte modelletjes.. waaren die op het plaatje maar van mij :love: maar thuis heb ik ze wel hoor.. maar zulke sexy jakken draag ik niet gewoon zomaar... de door de weekse hakken om het maar zo te zeggen zijn wat better.. but still hot

Shinny
02-03-2007, 15:53

Ik hou helemaal niet van pumps, laat staan met hoge sexy hakken. Ik heb 1 paar pumps en die zijn voor feestjes.

Pagina's : [1] 2