Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de waarheid over HAMAS

Pagina's : [1] 2

haileselassie
27-08-2003, 22:58

Het “partij” programma van Hamas, een arabies woord dat “geestdrift” betekent, is in augustus 1988 gepubliceerd. Het 40 bladzijdentellende dokument wordt door velen beschouwd als een Islamities alternatief van het PLO-handvest. Het is ruim gepubliceerd, en voor analfabeten op geluidsband gezet. De inhoud bestaat uit een inleiding en vervolgens 36 artikelen. Ik zal hieruit een kleine greep doen, om U duidelijk te maken waarvoor HAMAS vecht. De INLEIDING; - een aantal verzen uit de koran, waarin de Joden “door Allah” worden veroordeeld voor hun ongeloof in Allah!( hierin beroept Hamas zich dus op de Koran, om te bewijzen dat Joden slecht zijn.) - Imam Hassan el Bana, de vroegere leider van de Egyptische Moslimbroederschap komt ook aan het woord; “ Israel zal blijven bestaan, totdat de Islam het zal elimineren, zoals ook de vroegere kruisvaarders-koninkrijken zijn gevallen voor de Islam.” Nu volgt een beschrijving van de struktuur, en de DOELEN van de islamitiese Verzetsbeweging, die “ haar wapens toevoegt aan die van alle soldaten van de heilige oorlog voor de bevrijding van Palestina”. Hamas vraagt “ Arabische en Islamitiese ondersteuning, hulp en betrokkenheid”, bij haar poging om Israel te vernietigen, want “ onze oorlog tegen de Joden is een grootse onderneming, die de inzet van al onze middelen vereist……totdat de vijand is overwonnen!”. Hierna volgen de 36 artikelen, waaronder; Artikel 6; Hamas werkt om de vlag van ALLAH te ontvouwen “boven elke centimeter van Palestina! “. Artikel 7; Hamas kijkt uit naar de vervulling van Allah’s beloften in de toekomst; Hadith; “ de dag zal komen, dat moslims de joden bevechten en hen doden, zodanig dat de jood zich zal verbergen achter bomen en rotsen, die de moslim zullen roepen, en hem zeggen; Dienaar van allah, een jood verbergt zich achter mij, kom en dood hem!”. Artikel 11; het officiële standpunt van Hamas met betrekking tot de status van het toekomstige Heilige land( waar Israel dus niet meer bestaat!), luidt zo; Hamas beschouwt Palestina als WAQF-land( land onder religieuze hoede), TOEVERTROUWD aan moslims tot het einde der tijden. Het mag niet worden prijsgegeven of afgestaan, geheel, NOCH GEDEELTELIJK…Dit is overeenkomstig de islamitiese Sharia. Palestina moet worden behandeld, als alle ANDERE landen, die door GEWELD door de moslims zijn veroverd”( voor Allah) Wat betekent dit alles dus; Hamas zal nooit rusten voordat Israel niet meer bestaat. Israel, en ook jullie weten dit nu; vredes besprekingen met hamas stellen dus niets voor, zij zijn uit op de volledige omverwerping van de staat Israel. Hamas, en een gedeelte van de umma geloven in een islamitiese wereld, die uitgebreid dient te worden, eventueel met geweld, en waarvan niets mag worden prijsgegeven. Voor iemand die er niet in gelooft is het dus gewoon een kolonisator, die zijn veroverde kolonieen niet wil opgeven, niet vanuit geldelijk gewin, maar vanuit een religieuze visie, die een plaatsje in de Hemel wil verdienen. En de hele westelijke wereld wacht ook dit lot, meent men. Misschien kan men respekt hebben voor de gedachte van Hamas; maar dan dient toch te worden opgemerkt, dat zij eerst eens de islamitiese wereld zelf voor Allah zouden moeten “herveroveren”, als zij zo “gewetensvol zijn”. Maar welnee, hier wordt op een grove manier een wellicht goede religie gebruikt, om anders denkenden en andere rassen het recht op leven te ontzeggen; kies zelf; is dat islamities of niet? Ik heb die keus al gemaakt; Ik zeg echter, wat een misdadige motivatie vanuit verduisterd religieuse dwaling is dit; Is dit nu Liefde van God voor mensen, of spreekt hier de Haat? Voor alle mensen, moslim of niet, is het dus duidelijk, dat dwepen met hamas nooit een rechtvaardige vrede in het kleine landje aan de Middelandse zee kan betekenen, want, Israel moet weg, helemaal, volgens Hamas. Het handvest geeft ook aan, dat het konflikt in het Midden Oosten gewoon een RELIGIEUS konflikt is, waarin 2 elkaar uitsluitende religies tegen overelkaar staan; waarbij moet worden opgemerkt, dat israel veel sekulierder is, dan de omringende islamitiese arabische wereld. Voor Israel is een Palestijnse staat bespreekbaar, voor hamas NIET.

sword
28-08-2003, 08:31
Origineel gepost door haileselassie Het “partij” programma van Hamas, een arabies woord dat “geestdrift” betekent, is in augustus 1988 gepubliceerd. Het 40 bladzijdentellende dokument wordt door velen beschouwd als een Islamities alternatief van het PLO-handvest. Het is ruim gepubliceerd, en voor analfabeten op geluidsband gezet. De inhoud bestaat uit een inleiding en vervolgens 36 artikelen. Ik zal hieruit een kleine greep doen, om U duidelijk te maken waarvoor HAMAS vecht. De INLEIDING; - een aantal verzen uit de koran, waarin de Joden “door Allah” worden veroordeeld voor hun ongeloof in Allah!( hierin beroept Hamas zich dus op de Koran, om te bewijzen dat Joden slecht zijn.) - Imam Hassan el Bana, de vroegere leider van de Egyptische Moslimbroederschap komt ook aan het woord; “ Israel zal blijven bestaan, totdat de Islam het zal elimineren, zoals ook de vroegere kruisvaarders-koninkrijken zijn gevallen voor de Islam.” Nu volgt een beschrijving van de struktuur, en de DOELEN van de islamitiese Verzetsbeweging, die “ haar wapens toevoegt aan die van alle soldaten van de heilige oorlog voor de bevrijding van Palestina”. Hamas vraagt “ Arabische en Islamitiese ondersteuning, hulp en betrokkenheid”, bij haar poging om Israel te vernietigen, want “ onze oorlog tegen de Joden is een grootse onderneming, die de inzet van al onze middelen vereist……totdat de vijand is overwonnen!”. Hierna volgen de 36 artikelen, waaronder; Artikel 6; Hamas werkt om de vlag van ALLAH te ontvouwen “boven elke centimeter van Palestina! “. Artikel 7; Hamas kijkt uit naar de vervulling van Allah’s beloften in de toekomst; Hadith; “ de dag zal komen, dat moslims de joden bevechten en hen doden, zodanig dat de jood zich zal verbergen achter bomen en rotsen, die de moslim zullen roepen, en hem zeggen; Dienaar van allah, een jood verbergt zich achter mij, kom en dood hem!”. Artikel 11; het officiële standpunt van Hamas met betrekking tot de status van het toekomstige Heilige land( waar Israel dus niet meer bestaat!), luidt zo; Hamas beschouwt Palestina als WAQF-land( land onder religieuze hoede), TOEVERTROUWD aan moslims tot het einde der tijden. Het mag niet worden prijsgegeven of afgestaan, geheel, NOCH GEDEELTELIJK…Dit is overeenkomstig de islamitiese Sharia. Palestina moet worden behandeld, als alle ANDERE landen, die door GEWELD door de moslims zijn veroverd”( voor Allah) Wat betekent dit alles dus; Hamas zal nooit rusten voordat Israel niet meer bestaat. Israel, en ook jullie weten dit nu; vredes besprekingen met hamas stellen dus niets voor, zij zijn uit op de volledige omverwerping van de staat Israel. Hamas, en een gedeelte van de umma geloven in een islamitiese wereld, die uitgebreid dient te worden, eventueel met geweld, en waarvan niets mag worden prijsgegeven. Voor iemand die er niet in gelooft is het dus gewoon een kolonisator, die zijn veroverde kolonieen niet wil opgeven, niet vanuit geldelijk gewin, maar vanuit een religieuze visie, die een plaatsje in de Hemel wil verdienen. En de hele westelijke wereld wacht ook dit lot, meent men. Misschien kan men respekt hebben voor de gedachte van Hamas; maar dan dient toch te worden opgemerkt, dat zij eerst eens de islamitiese wereld zelf voor Allah zouden moeten “herveroveren”, als zij zo “gewetensvol zijn”. Maar welnee, hier wordt op een grove manier een wellicht goede religie gebruikt, om anders denkenden en andere rassen het recht op leven te ontzeggen; kies zelf; is dat islamities of niet? Ik heb die keus al gemaakt; Ik zeg echter, wat een misdadige motivatie vanuit verduisterd religieuse dwaling is dit; Is dit nu Liefde van God voor mensen, of spreekt hier de Haat? Voor alle mensen, moslim of niet, is het dus duidelijk, dat dwepen met hamas nooit een rechtvaardige vrede in het kleine landje aan de Middelandse zee kan betekenen, want, Israel moet weg, helemaal, volgens Hamas. Het handvest geeft ook aan, dat het konflikt in het Midden Oosten gewoon een RELIGIEUS konflikt is, waarin 2 elkaar uitsluitende religies tegen overelkaar staan; waarbij moet worden opgemerkt, dat israel veel sekulierder is, dan de omringende islamitiese arabische wereld. Voor Israel is een Palestijnse staat bespreekbaar, voor hamas NIET. Mijn lieve heil elastiekje, Waarom verkondig je ons, nu eens niet delen uit het Handvest Der Zionisten, of durf je niet uit schaamte? Lees ons eens wat voor uit het militaire handvest van het Joodse Leger, vooral de passages over uitdrijving, onteigening, plundering, ondervraging,..... zijn juweeltjes van barmhartigheid die ontsproten zijn uit de geest van de barmhartige Zionist. Mein Kampf is daarbij vergeleken een kleuterboek, misschien is er bij sommige delen zelfs wel plagiaat gepleegd!!! ZIONISME= NEO-NAZISME en vereist als dusdanig verzetsgroepen als HAMAS om hen ook eens stevig mores te leren !!! :zwaai: Sword P.S: vraag eens aan een jood hoe het voelt om in een aquarium te leven waar het water uitlekt?

babyvanbelisma
28-08-2003, 10:04
En ja hoor....we zijn er weer....... Zionisme is een onderwerp dat altijd in de tijd blijft, maar wel een beetje uitgekauwd is nu!!!!enough please!

VanBasten
28-08-2003, 14:17
Origineel gepost door sword Mijn lieve heil elastiekje, Waarom verkondig je ons, nu eens niet delen uit het Handvest Der Zionisten, of durf je niet uit schaamte? Lees ons eens wat voor uit het militaire handvest van het Joodse Leger, vooral de passages over uitdrijving, onteigening, plundering, ondervraging,..... zijn juweeltjes van barmhartigheid die ontsproten zijn uit de geest van de barmhartige Zionist. Mein Kampf is daarbij vergeleken een kleuterboek, misschien is er bij sommige delen zelfs wel plagiaat gepleegd!!! ZIONISME= NEO-NAZISME en vereist als dusdanig verzetsgroepen als HAMAS om hen ook eens stevig mores te leren !!! :zwaai: Sword P.S: vraag eens aan een jood hoe het voelt om in een aquarium te leven waar het water uitlekt? Nou wat staat er in het militaire handvest van het Israelische leger? Vertel mij (met bron graag). En het Handvest der Zionisten, wat staat daar in? Ik ben benieuwd Wat vind je ervan dat Hamas uit is op de totale vernietiging van Israel? Vindt je het niet logisch dat Israel niet met Hamas om tafel gaat zitten? :zwaai:

sword
28-08-2003, 14:55

Origineel gepost door VanBasten Nou wat staat er in het militaire handvest van het Israelische leger? Vertel mij (met bron graag). En het Handvest der Zionisten, wat staat daar in? Ik ben benieuwd Wat vind je ervan dat Hamas uit is op de totale vernietiging van Israel? Vindt je het niet logisch dat Israel niet met Hamas om tafel gaat zitten? :zwaai: Ik vind het oké dat Hamas bestaat, het is een gewapende arm die de joden willen breken ( zoals ook bij stenengooiende kinderen trouwens ) maar het lukt hen niet ! De joden moeten blijven beseffen dat ondanks hun geloof van het " Gods uitverkoren volk" te zijn en hun idee dat zij het "herrenvolk" in Palestina zijn en onder deze mom bloedbaden kunnen blijven uitrichten onder de Palestijnse bevolking, dat ze zich dan ook mogen verwachtten aan de gewapende arm van Hamas. Hamas doorprikt dat beeld van onoverwinnelijkheid van de Joden en treft hen in het diepste van hun ziel. Zoals zij dronken van glorie genieten van hun misdaden t.a.v de palestijnse bevolking, zo zorgt Hamas ervoor dat ook zij hun naasten en geliefden uiteengereten zien liggen op de straten. Elk jaar krijgen onze zeer arrogante joden meer en meer doden te verduren(duizenden) vanwege Hamas en andere organisaties in een wereld waar je bij het minste kritiek op een jood al een beschuldiging van anti-semitisme om je oren krijgt!!! :zwaai: Sword

Asdaq
28-08-2003, 14:56
Israel is een staat dat moreel en historisch geen recht van bestaan heeft. Ik ben niet voor de uitroeing van de joden. Maar tegen de zionistische ideeën. Er kan maar één staat bestaan en die staat zal Palestina zijn, Insa-allah.

haileselassie
28-08-2003, 22:07
na 1 dag in de hitlijsten te hebben gestaan, konstateer ik genoegzaam, dat er maar 2 mensen, sword en asdaq menen iets ten goede te kunnen zeggen van Hamas. Er zijn altijd wel 2 of 3 zotten, maar die zouden enorm gevaar op kunnen leveren, door bijvoorbeeld in de bus of tram zich op te blazen, in Adam, uit solidariteit met de palestijnen( nooit geweest, alleen van horen zeggen) tegen die 2 zou ik willen zeggen; bevrijd het middenoosten van die diktators, die verhinderen, dat de VOLMAAKTE islam van het midden oosten een waar paradijs wordt, waarvan zelfs haileselassie zou zeggen; ik ga daar heen, ik emigreer naar lybie, want daar is de Volmaakte regering van God. En kom niet met leugentjes aan over zionistiese programmas, die op het programma van Hamas lijken( sword heeft een dikke duim), en dat andere ventje is een eerste klas racist, die andere mensen geen leven toekent, op de planeet, die rond een onbeduidend sterretje draait, die wij zon noemen, en die zich bevindt in een geweldig heelal, van miljarden sterren, en waarschijnlijk planeten, even zoveel.

remii
28-08-2003, 23:10
Iemand die integreert, zorgt gewoon dat ze geen vervelende kiezel zijn in de wandelschoen van de maatschappij! (met dank aan cutey) die onderschrift van jouw klopt grammaticaal niet zijn moet je veranderen in 'is' oh ..en verder wou ik zeggen dat ik bijzonder veel respect en bewondering heb voor de standvastigheid en onverzettelijkheid van hamas ..........hamas leden zijn een ultieme voorbeeld voor een ieder die vecht voor zijn vrijhied en weigert onderdrukt te worden door een nazi-regime

haileselassie
28-08-2003, 23:35
tuurlijk, een nazi-regime nogwel; het programma van hamas lijkt meer dan het zionisme op een nazi-programma, schatje; wat heb ik een respekt voor de joden, en hun onverzettelijkheid, om zich ondanks alles, door een schizoide, paranoide kultuur de zee in te jagen; en die dat dan ook nog ruiterlijk toe geven in hun programma. en wijsneus, kun je je ook nog in je kleine hersenpan voorstellen, dat iemand een ander onversneden citeert?

haileselassie
29-08-2003, 00:15
Amme van mijn hoela, ken je het verschil tussen chinees en kapitalist; of zijn ze een en hetzelfde in jouw Kerk van Satan-hersentjes? haileselassie, de man die zijn volk leert lopen

sword
29-08-2003, 09:15
Origineel gepost door haileselassie na 1 dag in de hitlijsten te hebben gestaan, konstateer ik genoegzaam, dat er maar 2 mensen, sword en asdaq menen iets ten goede te kunnen zeggen van Hamas. Er zijn altijd wel 2 of 3 zotten, maar die zouden enorm gevaar op kunnen leveren, door bijvoorbeeld in de bus of tram zich op te blazen, in Adam, uit solidariteit met de palestijnen( nooit geweest, alleen van horen zeggen) tegen die 2 zou ik willen zeggen; bevrijd het middenoosten van die diktators, die verhinderen, dat de VOLMAAKTE islam van het midden oosten een waar paradijs wordt, waarvan zelfs haileselassie zou zeggen; ik ga daar heen, ik emigreer naar lybie, want daar is de Volmaakte regering van God. En kom niet met leugentjes aan over zionistiese programmas, die op het programma van Hamas lijken( sword heeft een dikke duim), en dat andere ventje is een eerste klas racist, die andere mensen geen leven toekent, op de planeet, die rond een onbeduidend sterretje draait, die wij zon noemen, en die zich bevindt in een geweldig heelal, van miljarden sterren, en waarschijnlijk planeten, even zoveel. Je kunt nog zo lang en zo hard blaten als je wilt maar mij krijg je nooit of te nimmer bekeerd tot jouw zionistisch leugenpaleisje haile-elastiekje!!! Mijn walging van de joodse politiek en haar aanhangers wordt met de dag groter door figuren als jij bezig te horen op deze site !!! Jij hoeft nergens naar toe emigreren dan alleen maar naar Isra-hel waar je samen met andere gekken kunt wachten op de geboorte van een roze koe die de komst van de nieuwe messias zal inluiden, hahahahha wat een idioten, en waar jullie voor eeuwig en altijd kunnen staren naar de moskee met de gouden koepel op de Tempelberg !!! De joden mogen de rioleringen van de Aksa moskee op de Tempelberg inrichtten en gebruiken als de nieuwe tempel van Salomon, de stank en de walgelijke walmen vergaan in het niets met de werkelijke pest die deze joden in hun harten dragen !!! :zwaai: Sword

Peej
29-08-2003, 09:28
Hamas, en een gedeelte van de umma geloven in een islamitiese wereld, die uitgebreid dient te worden, eventueel met geweld, en waarvan niets mag worden prijsgegeven. Voor iemand die er niet in gelooft is het dus gewoon een kolonisator, die zijn veroverde kolonieen niet wil opgeven, niet vanuit geldelijk gewin, maar vanuit een religieuze visie, die een plaatsje in de Hemel wil verdienen. En de hele westelijke wereld wacht ook dit lot, meent men. Als dit gedeelte van de tekst werkelijk klopt zie ik Hamas niet meer als een verzetsbeweging. Deze tekst duidt namelijk meer op een imperialistische beweging die het anders denkenden (lees niet moslims) niet toestaat om hun eigen plekje in de wereld in te nemen. Als men na een eventuele overwinning op Israël (dream on) de rest van de wereld zou willen bezetten is men net zo erg, of misschien nog wel erger bezig als Sharon en zijn boevenbende. Ik ben trouwens ten allen tijden tegen het vermoorden van onschuldige burgers. Of het nou een israëlische buspassagier is of een Palestijnse baby. Dat maakt geen f.uck uit. Dus niet alleen Israël zit fout, maar de radicale Palestijnen ook.

Asdaq
29-08-2003, 09:53
Origineel gepost door haileselassie na 1 dag in de hitlijsten te hebben gestaan, konstateer ik genoegzaam, dat er maar 2 mensen, sword en asdaq menen iets ten goede te kunnen zeggen van Hamas. Er zijn altijd wel 2 of 3 zotten, maar die zouden enorm gevaar op kunnen leveren, door bijvoorbeeld in de bus of tram zich op te blazen, in Adam, uit solidariteit met de palestijnen( nooit geweest, alleen van horen zeggen) tegen die 2 zou ik willen zeggen; bevrijd het middenoosten van die diktators, die verhinderen, dat de VOLMAAKTE islam van het midden oosten een waar paradijs wordt, waarvan zelfs haileselassie zou zeggen; ik ga daar heen, ik emigreer naar lybie, want daar is de Volmaakte regering van God. En kom niet met leugentjes aan over zionistiese programmas, die op het programma van Hamas lijken( sword heeft een dikke duim), en dat andere ventje is een eerste klas racist, die andere mensen geen leven toekent, op de planeet, die rond een onbeduidend sterretje draait, die wij zon noemen, en die zich bevindt in een geweldig heelal, van miljarden sterren, en waarschijnlijk planeten, even zoveel. Hoezo racist? Een staat die wettelijk en beleidsmatig racistisch is, heeft blijkbaar voor sommige jodenaanbidders wel recht van bestaan. Wat ik wil is herstel van de normale situatie voordat duizenden en duizenden mensen verjaagd en onderdrukt werden, met grof geweld ondersteund door een groot macht die de racisme van de joden, zionisme, erkent. Hamas is een logische reactie op de onderukking, trouwens zonder Hamas kon Israel niet blijven bestaan: De Mosad steunde een tijd lang de Hamas financieel, om zo de regering een recht van bestaan te geven.

Scottie
29-08-2003, 23:56
Nou, en net als voor die Saddam geldt voor de Hamas: of je blaast jezelf op, of wij doen het. Tuig, die smeerlappen horen in Den Haag, niet op een **** maar voor de rechtbank. En dat is nog maar een wereldse rechtbank. Het is te hopen dat Allah zijn zwepen flink heeft gewassen en in doen smeren met walvisvet zodat die rotschoften er flink van langs krijgen; hopelijk hebben ze honderden levens...

Scottie
29-08-2003, 23:58

Herstel: publieke vrouw. En van die liefdadigheid geloof ik niks. Waren die 10.000 dollar van Saddam per Palestijns kind ook liefdadigheid"? Hier verschrijf je je al snel van lief- naar misdadigheid.

Pagina's : [1] 2