Bekijk originele versie : domme wetten hier
Moet even iets kwijt hier ben zo pist off nu.
Heb net op t nieuws gezien dat er een vent vrij kwam uit de bak, die met kinderen had afgesproken in bossen en hen seksueel misbruikt heeft.
Die vent word op tv geintervieuwd alsof ie zielig is en een hero is ofzo.
Tfoee, en waarom word ie na drie maanden vrijgelaten?
Omdat hij en zn vrouw in therapie moeten!!!
Is toch niet normaal in nederland, die kinderen hebben levenslang en hij heeft therapie nodig?
Damn doodstraf heeft die psycho nodig, is toch niet normaal die regels hier!!!! :confused:
misSanae
27-08-2003, 22:54
Ewa ja, het wordt steeds gekker en gekker in dit land.
aub hooor
ten eerste die man is nie vrijgesproken
hij heb nu effe therapie
en hij heb geen seks gehad met minderjarigen als je nie alles weet moe je nie zo praten :jammer:
enneh wist je nog die politieagent die die marokkaan dood schoot omdat ie met een mes liep te zwaaien dat zijn nou rechten
en toen was t zehma discriminatie :rolleyes:
nederland word ziek gemaak er is nooit wat goed
nu weer dat meisje dat vermist is :verdriet:
nederland word ech Vernakt
Ehm is dat niet gek dan dat ie even word vrijgesproken????en dat ie nog therapie krijgt ook sherine???
en ik schrijf hier wat ik op t nieuws hoor dus weet niet wat ik nog meer zou moeten horen of wat jij gehoord hebt, maar ik oordeel niet ik zeg hoe t hier in nederland er aan toe gaat, en dit een mooi voorbeeld ervan is.
ook al had ie geen seks met ze hij wou t en probeerde t, zou ie leren door therapie? mischien, maar ik vind dat er strengere straffen moeten komen, is toch belachelijk dat die vent maar 3 maanden moet zitten
hij word niet vrijgesproken ze krijgen gezinstherapie enzo..wat denk je als jij een familie thuis heb zitten..en er word voor heel nl zo obver jou man gepraat..terwijl 50 % achteraf niet waar blijkt te zijn..bv dat van die jonge kinderen :)en hij zit niet 3 maanden na die therapie komt ie weer te zitten hoor....
lees dit eff >>>
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=133485
blijkbaar zal dit je wel aanspreken
Ja dat had ik ook begrepen en dat is ook zo, en die therapie is ook zwaar, en het is erg wat ie zn famillie aan doet maar ik vind dat ie een zwaardere straf verdient dan alleen een therapie, jij niet kennelijk nou ja ieder zn mening, je weet nooit wat er van waar is maar een kind lijkt me niet dat een kind verzint dat een man m misbruiken wou toch?
En ja dit was maar een voorbeeld , gewoon in t algemeen mannen die dit met kinderen doen moeten zwaarder gestraft worden!!!
hij doet t nie met kinderen :)
je moe nie zo snel conclussie`s trekken meid
die mensen hebbend aarvoor geleerd nie voor niks,...
en geloof me zovaaaaaak zijn er meisjes of jongens die liegen over seksueel misbruik om bijv aandacht te krijgen of een smoesje omdat ze later thuis kwamen bijv ...
natuurlijk moeten er hoge straffen komen duhhhhh whuahaaaaaaa
Oh en heb je topic al gelezen, ja heb je gelijk in zo denk ik er ook over , maar dan moeten ze beginnen met de wetten strenger te maken, en spreekt je topic niet een beetje tegen met wat je hier schrijft.
Sorry als ik je verkeerd begrijp maar jij vind toch ook dat er wat moet veranderen, of is t dat je t op een andere manier zou doen dan ik vind.(strengere straffen)
?
Nogmaals ik trek geen conclusies ik schrijf hier wat ik hoorde op t nieuws, en vraag me trouwens af hoe jij er zo zeker van bent dat die vent niks doet, en daar ging t niet alleen om t ging me er om dat ie t WOU!!!
Ok dan zijn we t eens over die regels, klaar!!!hahahah?
whuahauah
ewa we babbelen beetje tog :p
je voelt echt wel liefde hier hoor :love: :stout:
ik was pot remember :rolleyes:
jij was pot? joh niks over gehoord meid maar ja go ahead doe wat je niet laten kan toch, ik beoordeel je niet hoor
whauhaua ohh zat jij nie bij de roddelklieck dan whuahaua
ik had paar topics geopend ieder1 nam me serieus enzo..:maf: en achteraf was t bij sommige mensen verkeerd gevallen maar ok...
praat weer teveel :rolleyes:
Hmm hahaha ja ok mensen gaan wel snel ergens op in he hier, maar eh trouwens kom jij uit schilderwijk of begrijp ik dat verkeerd uit je topic?
neeh man
ik woon NU in haarlem
is wel rustig hoor op ze tijd ;)
heb erger meegemaakt
O ok dan begreep ik je verkeerd. Hoor je niet vaak wat over haarlem, hmm mischien daar maar kinderen opvoeden dan als t daar rustig is? hahah grapje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.