Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat trek jij aan met WARM weer??!!

Pagina's : [1] 2

Soumayyah
01-03-2007, 22:52

Oke, stel je voor (kijk even niet naar buiten want met die regen is het moeilijk die verbeelding te laten spreken :p ) het is hartje zomer. Je gaat op vakantie of blijft thuis, het is in iedergeval errrrg warm weer. (:banana: ) Er van uitgaande dat je een hoofddoek draagt; wat voor (bijpassende) kleding trek je aan zodat je niet helemaal de pan uit zweet? Nog tips om je hijaab op een bepaalde manier vast te maken zodat je nog een beetje lucht krijgt?

Its_Just_Me
01-03-2007, 22:57
trek gewoon iets wits aan..een wijde rok...lekker luchtig...en een dun blousje erboven..en een witte hoofddoek...gewoon op de zelfde manier hoe je hem eerst droeg...ik draag geen hoofddoek maar ik denk dat dit het beste is voor de meiden die een hoofddoek dragen

Soumayyah
01-03-2007, 23:19
Thanks, hoop op meer reacties!!

Loupppie
01-03-2007, 23:28
leuke rokken.. met een leuk truitje/ bloesje erbij... Mooie zomerse kleuren en een bijpassend hoofddoek erbij... ik doe heel verschillend de ene x broek met jurkje etc.

Hijaabje
01-03-2007, 23:39

ik zelf denk dat je het warmer hebt als je je lichaam bloot stelt aan de zon.. de zon brand dan namelijk echt op je huid, terwijl als ik een wit truitje (lange mouwen ) aan heb en een lange (lichtgekleurde) rok, heb ik alhamdoeliAllah nauwlijks ergens last van

2088
02-03-2007, 00:19
een jalaba, echt zooo luchtig en dan hoofddoek van n licht kleurtje Bedekt en niet te warm;)

solovely19
02-03-2007, 00:23
Hou op over lekker weer, ik verlang echt naar de zomer.

Ukhtukum
02-03-2007, 01:01
djilbaab en khimaar ( of als je niqaab draagt die erbij,, maar neem dan 1 laags) of een lange luchtige rok en luchtig truitje/blouse met khimaar..

moeilyk_
02-03-2007, 08:26
Ik heb hamdoelillah niet veel last van de hitte door mijn hijaab. Ik merk juist dat ik het minder warm heb dan voorheen. Ik draag vaak standaard een wit truitje en witte broek met een jurkje, tuniekje of rok. Maar het is wel belangrijk om te zorgen dat je kijkt naar de stof. Katoen en dergelijken is het fijnste.

Soumayyah
04-03-2007, 17:03
Thanks voor de reacties. Mja stof is idd belangrijk. En tliefst lekker los zodat het niet zo aan je kan plakken. Nog meer dames??? Waar halen jullie je lange rokken ?

Loupppie
04-03-2007, 18:08
Geen h&m!!! daar loopt eidereen ermee! maar gwn goe kijken in winkels, apparte winkels. In amsterdam heb je leuke rokken...in aparte winkels.

o0_Yasira_0o
04-03-2007, 18:44
In ieder geval niet van die kantoenen/wollen truitjes..:D Meestal sta ik daar ook niet echt bij stil. Ik draag gewoon, wat ik altijd draag, alleen dan zonder jas. En ik heb ook niet zo erg last van de hitte. Juist de kleding beschermt je tegen de warmte.

k_megrabia
04-03-2007, 18:47
Geen donkere kleuren Dunne stof Dunnestof hoofdoek Lichte kleuren Weid & lang

k_megrabia
04-03-2007, 18:49
Goedekoperokken? Markt heeft soms ook leuke goedkope rokken. H&m ook welleens { btw alle winkels hebben ongeveer het zelfde ontwerp dus , iedereen zal er een beetje wel hetzelfde uitzien } zara , v&d , mango & mezz enz.

khadoeja
04-03-2007, 19:34

Ik probeer in de zomer juist tuniekjes waar je een truitje onder moet te ontwijken, k ga liever op zoek naar een tuniekje met lange mouwen en dan alleen een singletje eronder en meestal een spijkerbroek, k heb het namelijk niet zo met pantalons of linnen broeken. Verder doe k me hoofddoek zoals k m altijd draag alleen dan in wat lichtere kleuren bijna altijd wit eigenlijk. Ow ja en zo heel af en toe draag k s een rok met een truitje maar dat komt vrij weinig voor :hihi:

Pagina's : [1] 2