Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Egale huid.

Pagina's : [1] 2

Denhaagia
01-03-2007, 21:50

Pff begin laatste tijd van die puistjes op me gezicht te krijgen! :lekkerpuh Het zijn niet echt puistjes eerder kleine bultjes heeft iemand tips zodat ik me normale huid weer terug kan krijgen? :D Alvast bedankt! :sjans:

__Salima__
01-03-2007, 22:22
Afblijven niet aan zitten en goed wassen het liefst niet met zeep maakt puisten erger maar ik kan dat echt niet geen zeep wajow wat dan dokter zei het een vriendin ooit.. Ik blijf van elk plekje af en heb gewoon zo me schone gezicht

Denhaagia
01-03-2007, 22:29
Afblijven niet aan zitten en goed wassen het liefst niet met zeep maakt puisten erger maar ik kan dat echt niet geen zeep wajow wat dan dokter zei het een vriendin ooit.. Ik blijf van elk plekje af en heb gewoon zo me schone gezicht Jah ik weet ook niet wat ik opeens heb ik raak mijn gezicht nooit aan. :D Ik heb opeens shi aanval! :hihi:

Virtual_taliba
01-03-2007, 22:58
's avonds je gezicht wassen en daarna babycreme (van merk zwitsal) gebruiken. wordt je gezicht na een tijdje heel zacht en egaal inshaAllah.

Denhaagia
02-03-2007, 12:09

's avonds je gezicht wassen en daarna babycreme (van merk zwitsal) gebruiken. wordt je gezicht na een tijdje heel zacht en egaal inshaAllah. Zal ik eens gaan proberen, shoukran schat! :sjans:

crazycurl
02-03-2007, 12:32
Normaderm lijn van Vichy. Is geweldig bij een onregelmatig huidrelief!! Je huid wordt weer mooi egaal en je hebt veel minder puistjes!! craycurl

Denhaagia
02-03-2007, 12:38
Normaderm lijn van Vichy. Is geweldig bij een onregelmatig huidrelief!! Je huid wordt weer mooi egaal en je hebt veel minder puistjes!! craycurl Shoukran, uit wat voor producten bestaat die lijn allemaal en weet je misschien ook hoe duur ze zijn? :D

GoudAppeltje20
02-03-2007, 12:56
Veel water drinken!! Is ook heel belangrijk. Ik had een lange tijd ook last van een geirriteerde huid. Ik waste mijn gezicht met dove zeep. Elke avond voor het slapen gaan. Ik heb er nu geen last meer van en heb weer een mooie egale huid.

hakiliciouzZ
02-03-2007, 13:13
Salaam meiden, Ik heb ook weleens pukkeltjes op mijn gezicht....maar sinds ik Uni Cura gebruik, heb ik nietssss.....ik gebruik het iedere dag, in de ochtend en in de avond....misschien moet je dat s proberen...tis een groene ongeparfumeerde zeep... Liefsss

Denhaagia
02-03-2007, 13:14
Veel water drinken!! Is ook heel belangrijk. Ik had een lange tijd ook last van een geirriteerde huid. Ik waste mijn gezicht met dove zeep. Elke avond voor het slapen gaan. Ik heb er nu geen last meer van en heb weer een mooie egale huid. Shoukran! :sjans:

Denhaagia
02-03-2007, 13:15
Salaam meiden, Ik heb ook weleens pukkeltjes op mijn gezicht....maar sinds ik Uni Cura gebruik, heb ik nietssss.....ik gebruik het iedere dag, in de ochtend en in de avond....misschien moet je dat s proberen...tis een groene ongeparfumeerde zeep... Liefsss Waar kan ik dat halen? :D

Prettily
02-03-2007, 14:07
Geen chemische troep op smeren..mss voelt t even goed maar op lange termijn is het moordend voor je huid... Schoonheidsslaapje, stomen en met water zachtjes wassen en dan een natuurlijke creme opdoen:goedzo:

sweetysma
02-03-2007, 14:10
Heb er ook last van en was me gezicht wanneerik thuis ben En de vichy product tenminste die gel is gewoon BULLSHIT! Gebruikde hem sóchtend en sávonds maar nu niet meer zag dat het niet helpde en me gezicht wel lekker voelde maar toch niet helpde waarom zou k die troep dan nog moeten smeren 1 reinigingslotion is genoeg.. 1x in de week egsicht stomen of 2 x 1 a 2 x je gezicht scrubben Doe ik ook maar toch blijven uit het niets....de pukkeltjes tevoorschijn komen

lady_taourirt
02-03-2007, 14:35
nee alleen wassen met warm water geen zeep of ander creme: elke dag je gezicht goed wassen met warm water. had ook puisje maar nu niet meer

sweetysma
02-03-2007, 14:40

warm water is SLECHTTTT :moe:

Pagina's : [1] 2