Bekijk originele versie : zelf kleding maken
gw00n_mii
01-03-2007, 20:11
salaam..
Ik zou heel graag zelf kleding willen gaan maken,, gewoon voor de lol voor me zelf hihi,, alleen weet niet hoe ik moet beginnen,, hebben jullie misschien tips voor mij hoe ik zelf kleding kan maken.. Of gewoon sites hoe het staat uit gelegd hoe je kleding kan maken,, van bijvoorbeeld oude rokken of broeken waar je iets leuks mee kan doen of gewoon stof van de markt waar je leuke overgooiers van kan maken..
alvast bedankt voor de gene die me willen helpen :o
Groetjes
lieve_meiske
01-03-2007, 20:26
k volg zelf nu een cursus bij de NHA, leer je stapsgewijs hoe je echte kleren kan maken..
of er bestaan ook van die tijdschriften van doe-het-zelf enso..kan je vaak in de bieb vinden..
je kan jezelf ook inschrijven voor een naaicursusje van 10 lesjes in Amsterdam-west..de lessen zijn nog niet begonnen..dus je bent nog niet te laat:goedzo:!
gw00n_mii
01-03-2007, 20:37
ik zelf wil niet echt een curcus gaan volgen ofzo,, hihi ik wil gewoon zelf een beetje puzzelen vind ik wel leuk,, dankjewel voor de tip dat ik in die tijd schrift doe-het-zelf dingen kan halen,, wil het zo graag leren zijn er misschien geen sites ofzo?
lieve_meiske
01-03-2007, 20:42
ik zelf wil niet echt een curcus gaan volgen ofzo,, hihi ik wil gewoon zelf een beetje puzzelen vind ik wel leuk,, dankjewel voor de tip dat ik in die tijd schrift doe-het-zelf dingen kan halen,, wil het zo graag leren zijn er misschien geen sites ofzo?
oh ok;) ..
hier heb je een leuke siteje: http://www.knipmode.nl/maakhetzelf/
gw00n_mii
01-03-2007, 20:59
Ahh heel erg bedankt,, als iemand anders nog leuke sites of tips heeft wil ik ze graag horen,, alvast bedankt :D
Ukhtukum
01-03-2007, 21:03
k volg zelf nu een cursus bij de NHA, leer je stapsgewijs hoe je echte kleren kan maken..
of er bestaan ook van die tijdschriften van doe-het-zelf enso..kan je vaak in de bieb vinden..
je kan jezelf ook inschrijven voor een naaicursusje van 10 lesjes in Amsterdam-west..de lessen zijn nog niet begonnen..dus je bent nog niet te laat:goedzo:!
waar in amsterdam west... heb je adres/hoe heet het
Farrahness
01-03-2007, 21:05
leuke sites posten graag :)
gw00n_mii
01-03-2007, 21:22
niemand:( heeft niemand sites of tips hoe je die kan maken
lieve_meiske
01-03-2007, 22:07
Ahh heel erg bedankt,, als iemand anders nog leuke sites of tips heeft wil ik ze graag horen,, alvast bedankt :D
suc6:hihi:
lieve_meiske
01-03-2007, 22:08
waar in amsterdam west... heb je adres/hoe heet het
bij de Chebba meidenplaza, achter mercatorplein, bekend?
AdvocaatHanan
01-03-2007, 22:15
salaam..
Ik zou heel graag zelf kleding willen gaan maken,, gewoon voor de lol voor me zelf hihi,, alleen weet niet hoe ik moet beginnen,, hebben jullie misschien tips voor mij hoe ik zelf kleding kan maken.. Of gewoon sites hoe het staat uit gelegd hoe je kleding kan maken,, van bijvoorbeeld oude rokken of broeken waar je iets leuks mee kan doen of gewoon stof van de markt waar je leuke overgooiers van kan maken..
alvast bedankt voor de gene die me willen helpen :o
Groetjes
Er was volgens mij ook hier een topic geopend daarover; iemand gaf stapgewijs les via die link. Misschien moe je die even opzoeken; hopen dat iemand het voor je heeft of het je kunt vinden!
Ik heb les in naaien; wollah is leuk! Kan ik mijn eigen fashion maken:maf:
Wicked! :nerd:
Het_is_mij
01-03-2007, 22:24
bij de Chebba meidenplaza, achter mercatorplein, bekend?
mag ik vragen hoeveel je daar betaald per 10 lessen en hoelang de lessen duren?
je hebt ook cursus zelf kleding maken in Osdorp, 10 lessen voor €51, het heet Impuls
en volgens mij zijn er nog meer
lieve_meiske
01-03-2007, 22:28
mag ik vragen hoeveel je daar betaald per 10 lessen en hoelang de lessen duren?
je hebt ook cursus zelf kleding maken in Osdorp, 10 lessen voor €51, het heet Impuls
en volgens mij zijn er nog meer
10 lessen voor 20 euro, met elk week een les van 1 uurtje..
Het_is_mij
01-03-2007, 22:31
10 lessen voor 20 euro, met elk week een les van 1 uurtje..
zo dat is best goedkoop, alleen een uurtje is wel kort, die van impuls zijn 2 uur
maar even een ander vraagje als het mag, kan iemand mij op een simpele manier uitleggen hoe ik een mouw inzet, waarbij de mouw iets wijder is dat het gat waar de mouw in moet komen en je dat dus bovenin in iets moet werken. hoe doe je dat netjes?
lieve_meiske
01-03-2007, 22:39
zo dat is best goedkoop, alleen een uurtje is wel kort, die van impuls zijn 2 uur
maar even een ander vraagje als het mag, kan iemand mij op een simpele manier uitleggen hoe ik een mouw inzet, waarbij de mouw iets wijder is dat het gat waar de mouw in moet komen en je dat dus bovenin in iets moet werken. hoe doe je dat netjes?
jahzkrz goedkoop:goedzo:
:kweetnie:..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.