Bekijk originele versie : Ik ben verliefd op een getrouwde man, HELP ME!!!
Rosallie
27-08-2003, 21:09
Salaam,
Enige tijd geleden ben ik een een jongen tegengekomen en heb contact met hem. Ik ben verliefd op hem geworden en later bleek dat hij getrouwd is een een kind heeft. Toen hij het me vertelde schrok ik heel erg. Ik zal nooit een man van zijn vrouw en kinderen afpakken. Maar hij verteld mij dat het slecht gaat en dat hij wil gaan scheiden en ik weet het niet meer.
Wat moet ik nou doen!!!!!!!
slimiatje
27-08-2003, 21:11
uit zijn buurt blijven natuurlijk :rolleyes:
wat een bedrieger :jammer:
yasminatje18
27-08-2003, 21:14
is echt moeilijk meid,maar ik zou ook uit zijn buurt blijven,want ik ken ok een meisje dat verlieft was op een getrouwde man en uiteindelijk ging het ook slecht met hun.maar wens je veel succes meid en insallah kom je eruit.
UIT ZIJN BUURT BLIJVEN!!!!!! :boos: :boos:
doe het zijn vrouw en kinderen niet aan!!!!!!!
niet in trappen is mij ook overkomen, :tranen:
Casaouia_Style
27-08-2003, 21:16
Origineel gepost door Rosallie
Salaam,
Enige tijd geleden ben ik een een jongen tegengekomen en heb contact met hem. Ik ben verliefd op hem geworden en later bleek dat hij getrouwd is een een kind heeft. Toen hij het me vertelde schrok ik heel erg. Ik zal nooit een man van zijn vrouw en kinderen afpakken. Maar hij verteld mij dat het slecht gaat en dat hij wil gaan scheiden en ik weet het niet meer.
Die situatie klinkt me bekend in de oren...ik geef je een goede raad.probeer em te vergeten,het is misschien heel moeilijk Love takes time to heal.Probeer niet de rede te zijn dat je de vader van een kind afpakt!!!!Hoe gek je ook op em mag zijn :Iluvu:
douniaberkania
27-08-2003, 21:35
je moet gewoon even afstand nemen en kijken hoe het afloopt, mochten ze toch uitelkaar gaan en hij vind je leuk ja dan zoekt hij denk ik zelf wel contact, maar je moet hem niet het gevoel geven dat je hem uit zijn vrouw en kind wil houden ofzo maar helpen en laten zien dat je om hem geeft en dan ziet hij wel zelf dat je een en aardige en leuke meid bent....
Soeraaja
29-08-2003, 11:17
Lieve meid,
Zeker niet met hem doorgaan!
Origineel gepost door Rosallie
Salaam,
als ik jou was dan zou ik ver uit zijn buurt blijven... als zn vrouwtje daarachter komt dat gaat ze de schuld van haar problemen op jou leggen..
wacht gewoon liever tot ie gescheiden is ;)
Lady_moi
29-08-2003, 11:24
Da was mij ook overkomen ik was verliefd op cheb mami :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
ma pas nadat hij gescheiden is he! :D
Hey zoals samia zij wacht tot dat hij gescheiden is strax denkt zn vrouw da gij de oorzaak zijt
romaisa81
29-08-2003, 11:28
vergeet hem! ik weet, t is makkelijker gezegd als gedaan maar toch.
als hij het echt uitmaakt met zijn vrouw en verder gaat met jou zal hij jou uiteindelijk de schuld geven. je weet maar nooit.
of hij doet gewoon alsof omdat hij ziet dat het jou wat doet.
be3di mennoe...
He meid wie geef jouw de zekerheid mocht het zo zijn dat hij voor jouw kies dat hij je niet het zelfde flik volgens mij is die gozer gewoon nog niet klaar voor het huwelijk en daarom scharrelt hij nog steeds rond. Wat van z'n vrouw scheiden doet hij echt niet. Want zij is zehma de vrouw voor thuis en de moeder van z'n kinderen en jij wordt als vertiertje beschouwd dus kijk uit meid en veel succes!!!!
MissBlaBla
29-08-2003, 11:55
Ik hoef je niet te vertellen wat je moet doen, dat hebben de andere leden wel gedaan. Zie je wat ze tegen je zeggen? Ik zou het me niet 2 keer laten vertellen meid.
Gewoon dumpen, vergeten en verder gaan. Je gaat er niet dood aan, het doet alleen een beetje pijn. Over een paar maandjes huppel je weer vrolijk verder, believe me.
BlaBla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.