Bekijk originele versie : Ow My God! Lees Dit!
Pilletje kan uw haar laten krullen
Wetenschappers hebben het gen ontdekt dat zorgt voor het onderscheid tussen strak en krullend haar. Dankzij deze vondst zou het in de toekomst mogelijk worden om van strak haar krulletjes te maken en vice versa.
Een team van cosmeticaproducent L’Oréal kwam in Parijs tot de conclusie dat de haarbol, die zich vier millimeter diep in de schedel bevindt, bij mensen met krulhaar een gehoekte vorm heeft. In het geval van Europees of Aziatisch haar staat de bol kaarsrecht overeind.
“Tot nu toe wisten we niet hoe het systeem in elkaar zat”, aldus Bruno Bernard, hoofd van de haarafdeling bij L’Oréal. “Nu weten we dat een krullend follikel zorgt voor krulhaar. Deze ontdekking mag gerust een doorbraak genoemd worden.”
Bernard en zijn team gaan nu aan de slag om een pil te ontwikkelen die u het haar van uw dromen kan bezorgen.
miss_larach
01-03-2007, 18:07
wedden dat die pil duur is..:ego:
niet dat ik em nodig heb ofzo heb krullend haar.:p
ma wel handig..:o
Lady_Leila
01-03-2007, 18:11
:giechel:
Heell duurr
Kwebbel_Tante
01-03-2007, 18:16
Zeker prijzig!:hihi:
Jaa,,
maar zou t niet vet zijn als je eentje had :P
miss_larach
01-03-2007, 18:24
Jaa,,
maar zou t niet vet zijn als je eentje had :P
maar dan heb je echt voor altijd tog
krullen..
maar dan heb je echt voor altijd tog
krullen..
ik denk het wel
dit is sinds 2006 ofzo..:S misschien is het nu al klaar
ik heb t ook maar van een site
miss_larach
01-03-2007, 18:29
ik denk het wel
dit is sinds 2006 ofzo..:S misschien is het nu al klaar
ik heb t ook maar van een site
ow okii.:o
wel gaaf jah..:D
CherryPie
01-03-2007, 19:10
Als ik dan eindelijk mn haar helemaal steil kon maken ipv stomme slagen, kocht ik gelijk een dozijn pillen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.