Bekijk originele versie : bevallen
missynoenoet
01-03-2007, 16:49
hoi hoi
Wilde effe laten weten dat ik inmiddels ben bevallen
van eeen gezonde dochtertje namens DINA:banana: :banana:
Groetjs noenoetje:goedzo:
xxamiraxx
01-03-2007, 16:51
mabroek meid moge allah haar op laten groeien tot een vrome moslima
hoe was de bevalling?
samia_99
01-03-2007, 16:52
Gefeliciteerd....!!!!
Vraagje, heb jij haar al ingeschreven....????
mamazari
01-03-2007, 16:54
elf mabrouk.....
missynoenoet
01-03-2007, 16:57
Gefeliciteerd....!!!!
Vraagje, heb jij haar al ingeschreven....????
soukran meid :goedzo:
ja we hebben haar al ingeschreven je hebt er maar 3 dagen voor
maar bij de marokaanse consulaat wat langer d8 3 maanden
gr noenoetje
chahidaatje
01-03-2007, 17:04
mabrouk met je dochtertje meid :gefeli: , moge allah haar beschermen en tot een goede moslima laten opgroeien!!
Geniet ervan!!!!
liefs Cha
http://img258.imageshack.us/img258/9386/baby200505032ll6.jpg (http://imageshack.us)
missynoenoet
01-03-2007, 17:07
soukran meiden
na mij bevaling
kreeg vrijdag op zaterdag nacht om 3 uur pijn in mij buik lichte weeen heb de hele nacht geen een oog dicht gedaan
s'ochtens om half negen heb ik de verloskundige gebld en die is langs geweest maar had nog geen ontsluiting
moest maar 2 paracetamol nemen en een kruik voor mij rug
ben om 10.00 uur in slaap gevallen tot half 1
had daarna nergens geen last van
dus ik lekker schoonmaken enz
totdat het half 4 was begonnen de weeen weer maar deze keer waren ze nog pijnlijker dan daar voor heb het vol gehouden tot half 6 heb toen weer gebeld en zij kwam om half 7
ik had al 5 centimeter ontsluiting ze heeft mij vliezeb yhuis gebroken en ben gelijk met haar mee na het ziekenhuis gegaan
de weeen kwamen om de 3 min en het deedt zo'n pijn vooral mij rug
ben om ongeveer kwart voor 9 begonnen met persen en om 21.54 is onze kleine prinsesje geboren,
ben wel ingeknipt omdat ik bijna aan het uitscheuren was
heb geluk maar 3 hechtingen
daar ben ik erg blij mee
voor de rest was ze hmdl gezond
ik dank allah (swt) voor wat hij ons heeft gegeven
en wens alle meiden die nog moeten bevallen veel sterkte en geluk
groetjes noenoetje
komkommer
01-03-2007, 17:10
Van hart gefeliciteerd met jullie dochtertje!!
Geniet er van!
Mabrouk! :banana:
Hamdoelilah dat alles goed is gegaan.
Geniet van jullie kleine meid!
Mabrouk !! en beterschap voor jou! Geniet van je prinsessje!
chahidaatje
01-03-2007, 17:33
Als ik die bevallingsverhaal lees, word ik echt bang...
Ik wist niet dat ik zo bang zou zijn voor de bevalling, ik kan er soms s'nachts niet eens van slapen omdat ik er aan denk!!!:moe:
badparel
01-03-2007, 18:04
Als ik die bevallingsverhaal lees, word ik echt bang...
Ik wist niet dat ik zo bang zou zijn voor de bevalling, ik kan er soms s'nachts niet eens van slapen omdat ik er aan denk!!!:moe:
Maak je geen zorgen meid, velen vrouwen zijn je voorgegaan en we hebben het allemaal overleefd, je krijgt echt de kracht van ALlah ta3alla, laat het maar lekker zelf op je afkomen, maykoen gie elgayr inshaAllah! :kus:
@Topicstartster :gefeli: :hoera: Moge Allah ta3alaa haar beschermen tegen al het kwade inshaAllah en haar laten opgroeien tot een vrome moslima!!!
wel gefeliciteerd met je kleine en geniet ervan
he chahidaatje,wanneer ben je precies uitgerekend,
ikzelf ben ook zwanger en ben 30 maart uitgerekend
al zal de bevalling wel in april zijn denk ik.
achermijnpc
01-03-2007, 18:07
Maak je geen zorgen meid, velen vrouwen zijn je voorgegaan en we hebben het allemaal overleefd, je krijgt echt de kracht van ALlah ta3alla, laat het maar lekker zelf op je afkomen, maykoen gie elgayr inshaAllah! :kus:
@Topicstartster :gefeli: :hoera: Moge Allah ta3alaa haar beschermen tegen al het kwade inshaAllah en haar laten opgroeien tot een vrome moslima!!!
Ik was er ook zwaar bang voor en kreeg afgelopen dinsdag een uur les in bevalling van mijn VK ik en mijn man de hoe en de wat, en ze zei je maakt een hormoon aan waardoor je de pijn kunt verdragen de pijn is nooit heel erg (wel erg maar nu niet dat je ervan gaat doodgaan ofzo :haha: ) en het is meestal te verdragen, omdat ik vroeg naar pijnbestrijding en ze zei de weeen zijn meestal wel op te vangen hoor dus ben wat gerustgesteld en mocht het niet te verdragen zijn kon ik pijnbestrijding in mijn been of rug krijgen :D
topicstarter:een dikke gefelicteerd meid :sjans:
badparel
01-03-2007, 18:11
Ik was er ook zwaar bang voor en kreeg afgelopen dinsdag een uur les in bevalling van mijn VK ik en mijn man de hoe en de wat, en ze zei je maakt een hormoon aan waardoor je de pijn kunt verdragen de pijn is nooit heel erg (wel erg maar nu niet dat je ervan gaat doodgaan ofzo :haha: ) en het is meestal te verdragen, omdat ik vroeg naar pijnbestrijding en ze zei de weeen zijn meestal wel op te vangen hoor dus ben wat gerustgesteld en mocht het niet te verdragen zijn kon ik pijnbestrijding in mijn been of rug krijgen :D
topicstarter:een dikke gefelicteerd meid :sjans:
Ksie3am toch erhem :o Jijhebt een lage pijngrens :hihi:
Ikoen gayr inshaAllah, het gaat je wel lukken!!:banana:
En zeker naar die pijnbestrijding vragen, ik heb hem ook twee keer gehad :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.