Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vormen van sex....

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
17-07-2002, 11:23

Hallo mensen, Ik had even een serieuze vraag. Nu zullen jullie misschien wel denken weer zo'n oversekst persoontje, maar het is een vraag die bijna niemand voor me kan beantwoorden lijkt wel. Wat ik me afvraag is; 'mag je binnen het huwelijk orale sex hebben?'. Tja.....dat vroeg ik me effe af. Ik hoop dat iemand die vraag kan beantwoorden.

foudie
17-07-2002, 11:33
persoonlijk zou ik zeggen ja, maar of het mag? dat weet ik niet. Er lopen hier toch YIG's rond niet?

fatimael
17-07-2002, 11:35
Hoi, Binnen een huwelijk mag alles, enkel anale seks is HARAM. (er zijn ook wel mensen die beweerden dat orale seks in de Islam ook niet mag, qua hygiëne. Dan zijn er nog andere mensen die zeggen dat Seks enkel mag om te vermenigvuldigen , en helemaal niet bestemd is voor pleasure) dat laatste is wel echt extreem vind ik hoor. doeggggg F.

Lila
17-07-2002, 11:56
Anale sex is streng verboden in de Islam. Voor de rest mag alles!!

MrEsco
17-07-2002, 13:57

In de hadiths is er verbod te vinden over ***** sex maar er zijn wel een paar knoop punten die duiden dat het beter vermeden kan worden: Hygiene ect. "broeder, het ***** bevredigen van de man door de vrouw, en vice versa, is beter te vermijden. Het is toegestaan voor een moslimman zijn vrouw te benaderen in haar geslachtsdeel vanuit iedere richting hij wenst. Hierover zei Allah in de volgende aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223). Sheikh Al-Albaanie vermeldt in zijn boek "de ettiquette van het huwelijk": Op gezag van Djaabir (moge Allah tevreden met hem zijn) die zei: “De joden zeiden dat als een man in het geslachtsdeel van de vrouw binnengingen maar dan van achter, hun kind scheel zou worden! Toen openbaarde Allah de aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) zei: “Van voren of van achter, zolang het in het geslachtsdeel is.” (Boekharie en Moeslim). Ook iets wat bekend is is het onreinheid van de geslachtsdelen en hetgeen wat eruit komt. Hoe kan een persoon iets onreins in zijn mond stoppen? Aboe Hoerayra (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft gezegd: De boodschapper van allah (Allah's vrede en zegen zij met hem): "Allah. de Almachtige, is goed en accepteert alleen het goede. Allah heeft de gelovigen datgene opgedragen wat Hij de boodschappers opgedragen heeft. En de Almachtige heeft gezegd:" O, boodschappers! Eet goede dingen en verricht goede werken." En Allah, de Almachtige heeft gezegd:" O jullie gelovigen! Eet de goede dingen, waarvan Wij jullie voorzien hebben."....." Moesliem" Bron: http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/seksualiteit/129ci.html MrEsco

MrEsco
17-07-2002, 14:28
Het bovenstaande is vrij voor interpretatie en heeft meer de bedoeling om te illustreren... Jullie zullen zelf de bronnen (hadiths en De Koran) moeten raadplegen voor de zekerheid. We zijn allemaal mensen en mensen maken fouten. Moge Allah (swt) mij vergeven als ik wat verkeerd heb gedaan of gezegd/geschreven. Ben geen geleerde, geen YIG (Yasmina Islam Geleerde) maar net zoals jullie probeer ik een goede moslim te zijn of te worden... Sex is iets heel persoonelijks maar vragen staan open net zoals antwoorden... MrEsco

Najib26
17-07-2002, 15:05
Wat een wonder dat je hier op een volwassen manier over sex kunt praten. Ik hoop dat dat zo blijft. De islam kent geen taboe, alles kan besproken worden, zolang je je netjes verwoordt. Nu over de vraagstelling: Orale gemeenschap is afkeurenswaardig. Daar zijn de meeste geleerden het over eens. Dus het is beter om het te laten. Volgens mij is het niet haram. Anale sex is wat ik erover gelezen heb wel haram. Ik kan zo snel niet met hadiths komen.

Missrapster
17-07-2002, 15:17
Ik had ergens ook gelezen dat anale sex verboden is,maar waar dat moet ik nog ff terug zoeken.Het is wel een goeie vraag,want stel je voor dat je getrouwd bent en je doet aan anale sex, ik bedoel het is wel een goeie vraag.En gelukkig praten we er serieus over zonder dat kinderachtige gedoe. Ciao!!En de groeten!

azina17
17-07-2002, 15:23
GELUKKIG KAN IK MET MIJN MOEDER OVER ALLES PRATEN ZEI HEEFT TEGEN MIJ GEZEGD (WE HADDEN HET OVER TROUWEN EN TOEN KWAM DIT ONDERWERP VANZELF) DAT JE NOOIT MET JE MAN ANALE SEX MAG HEBBEN, HIJ MAG WEL ACHTER ERIN KOMEN OFZO MAAR NIET IN DE ANUS??? ORALE SEX WEET IK NIET, EN O'JA JE MAN MAG ALLEEN MET ZIJN HANDEN AAN JE BORSTEN ZITTEN DUS NIET MET ZIJN GESLACHTSDEEL OFZO DAT IS HARAM (DIT HEB IK OOK MAAR GEHOORD DUS IK WEET NIET OF HET WAAR IS ALLA^OEHLAM) GROETJES,

Najib26
17-07-2002, 15:34
Nee Azina17, alles mag, behalve anale gemeenschap, het geslacht van je partner o.raal benaderen is afkeurenswaardig. Wat jij dus op het laatst beschrijft kan dus gewoon. Lees maar: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223).

azina17
17-07-2002, 15:47
OOO, het zal wel ik wist het ook niet zeker , weet je wat ik ook gehoord heb dat als de man zin heeft in sex de vrouw het moet doen hij mag haar zelfs slaan als ze ongehoorzaam is wejaaw als dat waar is lijkt me echt raar, dat weet je wel toch Najib??? alvast bedankt..

remii
17-07-2002, 23:29
het verwonderd mij niets dat anale sex haram is want daar is het gaatje niet voor bestemd en wat orale zex betreft : ik personelijk zou mn vrouw nooit toestaan mij o.raal te bevredigen , zowel om hygienische als om ethische redenen ik vind het mens-onterend en respectloos om je gelachtsdeel in de mond van je vrouw te steken en bovendien met haar mond eet ze en kust ze haar dierbaren zoals haar man of haar moeder of haar kindje ....dus orale sex mag wat mij betreft ook haram gesteld worden

fatimael
18-07-2002, 10:32
Origineel gepost door remii het verwonderd mij niets dat anale sex haram is want daar is het gaatje niet voor bestemd en wat orale zex betreft : ik personelijk zou mn vrouw nooit toestaan mij o.raal te bevredigen , zowel om hygienische als om ethische redenen ik vind het mens-onterend en respectloos om je gelachtsdeel in de mond van je vrouw te steken en bovendien met haar mond eet ze en kust ze haar dierbaren zoals haar man of haar moeder of haar kindje ....dus orale sex mag wat mij betreft ook haram gesteld worden Remi, orale seks is niet haram!!! moet ook niet haram zijn. Je doet net alsof het iets vies is, maar je mag alles met je vrouw doen dat je maar wil, en zij ook natuurlijk. enkel Anale seks mag niet en is ten strengste haram!!!! Ooit al van Janaba gehoord?????????? smel ya later.....

fatimael
18-07-2002, 10:39
Origineel gepost door Emshoom hahahahahahahahahaha very funnie stuff :giechel: hey emshoom , heb jij der al van gehoord misschien??? dat woordje ehb ik ietsjes te groot gemaakt...hihi :rolleyes:

fatimael
18-07-2002, 10:45

kan een emshoom goed zijn????? goed = slecht als het om een emshoom gaat, gari erak nich ela?????

Pagina's : [1] 2 3 4