Bekijk originele versie : Wel Of Niet...?
Miss_lonely
01-03-2007, 14:45
Salaam Allemaal,
Ik val maar meteen met de deur in huis.. Wie van jullie (meiden) is getrouwd met iemand van wie je absoluut niet hield toen hij je kwam vragen? Hoe zijn jullie daarmee omgegaan? Hou je nu wel van hem of heb je zoiets van: Ik moet er maar mee leren leven...
Thanx
Gr. Miss Lonely
prinses007
01-03-2007, 17:56
neej ik neit maar mijn ouders en denk bijna van al onze ouders zijn niet uit leifde getrouwd en kijk de meeste zijn nog bij elkaar en ze kunnen neitr zonder elkaar dat je je eigen man mag keizen wil niet niet zegge dat je gegarandeer een goed huwelijk krijgt kijk hoeveel meide zelf gekozen hebben en kijk hoe veel van die meiden of weer gescheiden zijn of erg ongelukkig zijn...als het eenman is die zich aan die islam houd zal je wel leren om van hem te houden geef het een kans
Ik vind dat je deze situatie niet kunt vergelijken met onze ouders Princes. In de tijd van onze ouders wisten zij niet beter. Bij hun was het nogal 'vanzelfsprekend' dat ze met iemand trouwde van wie ze niet hielden. Tegenwoordig ligt dit toch anders. Men wil elkaar eerst leren kennen en vervolgens van elkaar houden om een toekomst met elkaar op te bouwen, lijkt mij... Maar aan de andere kant geef ik je gelijk Princess... Veel meiden zijn met jongens getrouwd van wie ze hielden en uiteindelijk ging alles kapot...
Dat ter zijde...
Miss, ik ben zelf niet getrouwd dus ik durf je niet veel te vertellen. Maar misschien heb je er wat aan als jullie elkaar even leren kennen voordat je hem het 'Ja' woord geeft. Wie weet valt het allemaal erg mee en is hij juist wat je in een man zoekt... Is dit geen optie?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.