Bekijk originele versie : Hoe snel?
babyvanbelisma
01-03-2007, 14:02
Hallo dames,
Hier is vast wel eens een topic over gestart, maar die kan ik niet vinden. Ik vroeg me af hoe lang het bij jullie duurde nadat je gestopt was met de pil voordat je zwanger werd. Ik hoor vaak dat het wel een paar maanden kan duren, maar laatst hoorde ik ook dat het gelijk de eerste keer ook raak kan zijn. Dus vroeg ik me af wat vaker voorkomt: snel na het stoppen zwanger, of juist lang erna.
Let me know!
Leila1982
01-03-2007, 14:10
Precies 3 maanden :) maar ik had geen pil geslikt.
Ik was in december gestopt met de pil maar niet om zwanger te worden om andere redenen we waren wel anders beschermd natuurlijk. In april wouden wij ook een baby en begonnen er aan gelijk in mei was ik zwanger verschilt per persoon hoor me nicht deed er 1 jaar over.
nadorhalfbloed
01-03-2007, 14:17
ik heb er 1 jaar en 4 maanden overgedaan, dus bijna 1 1/2 jaar. maar elhamdulilah Allah swt heeft me nu gezegend met een zwangerschap!
:sjans:
babyvanbelisma
01-03-2007, 14:31
Ik was in december gestopt met de pil maar niet om zwanger te worden om andere redenen we waren wel anders beschermd natuurlijk. In april wouden wij ook een baby en begonnen er aan gelijk in mei was ik zwanger verschilt per persoon hoor me nicht deed er 1 jaar over.
Zo, dat is snel zeg! Ik ga er voorlopig maar van uit dat het niet zo snel zal gebeuren, maar als dat wel zo is, dan is het alleen maar beter natuurlijk!
babyvanbelisma
02-03-2007, 10:28
Ik had het er van de week met mijn moeder over, en die zei dat ik er maar vanuit moest gaan dat ik bijna gelijk zwanger zou worden, omdat dat bij haar ook zo was, bij al haar zwangerschappen. Maar ik ga er juist van uit dat het wel een tijdje kan duren, vooral als ik verhalen lees die hier geplaatst worden. Weet je wat het is met ons dames, we zijn zo snel ongeduldig, omdat we graag willen. En voor de dames die al heel lang bezig zijn is dat helemaal moeilijk denk ik.
Ik hoop voor iedereen dat het snel gebeurt. Er is volgens mij niemand die er lang over wíl doen....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.